Hvilke bleer bruger I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2012

Lilje82

Vi bruger rema1000's egne bleer og dem er vi rigtig glade for.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

hautecouture

Vi bruger änglamark hos os (fordi jeg siger det, hihi) og det bruger vi også i vådservietter - jeg er rimelig sart omkring hvad der kommer på min datter i så følsomt et område så blemærket dikterede jeg iøvrigt så synes jeg at både libero og pampers er langt fra pengene værd (blot en sidebemærkning, for så meget har vi ikke haft brugt dem, kun libero på sygehuset og pampers i en uges tid hos mine forældre fordi lokalbrugsen kun havde det mærke i str 2) 

Änglamark har iøvrigt aldrig skuffet her og vi endnu ikke oplevet at noget er løbet ud eller ved siden af (og synes de kan holde ENORMT meget)

Anmeld

3. januar 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
LunaLykke skriver:

ddegåha

Ja, det der med stofbleer har altid undret mig. Jeg tror aldrig jeg ville kunne vænne mig til at bruge dem faktisk . Men jeg kan godt se at de er smarte og at det kan betale sig rent økonomisk .

Jeg tror bare handler om hvad man er vandt til, nu vil jeg ikke kunne forestille mig at bruge engangsbleer igen på fast basis, man skal smide bleer ud hele tiden (faktisk er 1/4 del af ens skrald bleer når man har sådan én størrelse, det pænt meget ble og éngangsklude affald.

Jeg har gjort det at jeg har klippet et håndklæde I én masse ens firkanter og kørt dem igennem en overlocker for at de i trævler og dem bruger vi som vaske klude, når jeg har tørret den lille af propper jeg bare kluden ind i den beskidte stofble og direkte i vaskemaskinen, det er ret smart, vi har slet ikke brugt engangsklude de sidste 4 mdr, hvilket da også er penge at spare.

Men jeg tror meget det handler om en vanesag. Vi er ihvertfald glade for det herhjemme.

Anmeld

3. januar 2012

Isabella_mor

hautecouture skriver:

Vi bruger änglamark hos os (fordi jeg siger det, hihi) og det bruger vi også i vådservietter - jeg er rimelig sart omkring hvad der kommer på min datter i så følsomt et område så blemærket dikterede jeg iøvrigt så synes jeg at både libero og pampers er langt fra pengene værd (blot en sidebemærkning, for så meget har vi ikke haft brugt dem, kun libero på sygehuset og pampers i en uges tid hos mine forældre fordi lokalbrugsen kun havde det mærke i str 2) 

Änglamark har iøvrigt aldrig skuffet her og vi endnu ikke oplevet at noget er løbet ud eller ved siden af (og synes de kan holde ENORMT meget)

hvor køber i vådservietterne fra änglamark? vores superbrugs har dem nemlig ikke mere  

Anmeld

3. januar 2012

millesofie

LunaLykke skriver:

Vi er lidt uenige om bleer herhjemme. Min kæreste vil gerne, at vi bruger libero, og det gør vi lige pt. Men jeg synes virkelig de er dårlige, og alt alt for dyre! Han siger at de er de førende på markedet, sammen med pampers, som jeg i øvrigt synes er endnu dårligere. Jeg forstår ikke de er førende, så jeg tænkte jeg lige ville lave en afstemning for at se nogenlunde, om dette virkelig er tilfældet 

Jeg bruger stofbleer, men når lillepige er syg eller vi er på ferie eller lign så har vi jo engangs bleer med og så er det huggies der ryger på mumsen 

jeg kan heller ikke lide libero men heller ikke aldis eller de andre billige mærker (de holder ikke tæt er dårlig i pasformen og så bliver min pige rød af dem) 

er der ikke huggies så bliver det pampers eller moltex

men prøv huggies jeg er i sær vilde med deres up an go bleer som har velkro i siderne så de kan lukkes flere gange eller tages på som en alm ble 

(hold da op en salgs tale, tror ikke det er sket før for en engangs ble 

men ellers så prøv stof bleer ( stofble.dk  naturebaby.dk  purebaby.dk mm..)  de virker hver gang 

Anmeld

3. januar 2012

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
LunaLykke skriver:

Vi er lidt uenige om bleer herhjemme. Min kæreste vil gerne, at vi bruger libero, og det gør vi lige pt. Men jeg synes virkelig de er dårlige, og alt alt for dyre! Han siger at de er de førende på markedet, sammen med pampers, som jeg i øvrigt synes er endnu dårligere. Jeg forstår ikke de er førende, så jeg tænkte jeg lige ville lave en afstemning for at se nogenlunde, om dette virkelig er tilfældet 

Vi brugte anglamark da han var helt lille de var de eneste han ikke fik rød numse af, nu bruger vi udelukkende pampers baby dry det holder hans numse fuldstændig tør hele tiden og så er de tynde og fleksible så han rigtig kan øve sig på at kravle.

Anmeld

3. januar 2012

Malthes mor

Dem fra Rema1000 - dels er de svanemærket og miljømærket og dels pga prisen. En pakke med ca 60 bleer koster 50 kr. Før vi begyndte at bruge dem, brugte vi dem fra anglamrk. De koster ca 90 kr og er lige så gode, som dem til 50.

Anmeld

3. januar 2012

Malthes mor

isabellamor skriver:

hvor køber i vådservietterne fra änglamark? vores superbrugs har dem nemlig ikke mere  

Kvickly har dem.

Anmeld

3. januar 2012

hautecouture

isabellamor skriver:

Åh, ja jeg køber dem så i bugsen (både Super og Dagli' har dem), men ellers har Kvickly dem i hvert fald også...

Anmeld

3. januar 2012

Kløver

Vi bruger kun pampers og libero, er de eneste bleer som hos os har siddet ordentligt, og som vores søn ikke har fået udslet af, og som suger nok. Som lille var libero bedst, men efterhånden som han er vokset synes jeg pampers sidder lidt bedre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.