Hvilke bleer bruger I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2012

oerbaek

jeg har svaret andet da vi både bruger vibelle fra aldi men også dem fre rema 1000.

vi har prøvet libero men min søn slår simpelthen ud af dem i numsen så dem går vi helt uden om. så jeg ved at vibelle og rema 1000 bleerne virker som de skal og ikke giver udslet i numsen og derfor bruger vi dem og de er gode og billige 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2012

meem

Har stemt andet, da vi både bruger aldi's bleer og rema1000's bleer

Anmeld

30. april 2012

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Libero, det har vi brugt fra starten af, synes de er gode.

Pampers, prøvede dem ganske kort, hun tissede igennem om natte. Tredje nat blev de droppet.

Pusletid (fakta), virkelig dårlige til min datter, det fyld der suger, blev ikke hvor det skulle.

Änglemark, de er okay, men fylder mere end Libero, så de er ikke så gode til så aktiv en pige.

Overveje at prøve Aldis mærke eller dem fra Rema1000 (nummer 1 i en test for et par uger siden)

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

30. april 2012

Fenja09

Vi brugte Libero da Alberte var helt lille og nu bruger vi Pampers. Vi har forsøgt med de billigere mærker og jeg har endnu ikke fundet nogen der lever op til det jeg synes en ble skal.

/Fenja

Anmeld

30. april 2012

marius' mor

Fenja09 skriver:

Vi brugte Libero da Alberte var helt lille og nu bruger vi Pampers. Vi har forsøgt med de billigere mærker og jeg har endnu ikke fundet nogen der lever op til det jeg synes en ble skal.

/Fenja

ditto

Anmeld

1. maj 2012

Silas&Mille

Det kan godt tænkes din kæreste mener at I skal bruge Libero fordi de er nogle af de førende på markedet. Men det hjælper jo ikke noget hvis de ikke passer til jeres barn.

Her brugte vi Libero nee born til Silas of de fungerede fint, men da han skulle en str op måtte vi pludselig til at finde et andet mærke, hår de passede bare slet ikke til Silas. Nu bruger vi Vibelle fra Aldi og det er sjældent vi har nogen uheld.

Til Mille startede vi også at bruge Libero new born. Men dem tossede hun igennem 2-3 gange om dagen. Nu bruger vi også Vibelle til hende if har endnu ikke haft nogen uheld.

Anmeld

1. maj 2012

9510

Her bruger vi dem fra fakta lige nu, da de har den bedste pasform, ellers bruger vi dem fra Lidl, syns deres buksebleer er super

Anmeld

1. maj 2012

anja89

Vi bruger dem fra Lidl, dem syntes jeg er super gode og sammentidige billige..

Isabell bruger str 4 i bleer og der køber jeg 50 for 50 kr 

Anmeld

1. maj 2012

Jonatansmor

LunaLykke skriver:

Vi er lidt uenige om bleer herhjemme. Min kæreste vil gerne, at vi bruger libero, og det gør vi lige pt. Men jeg synes virkelig de er dårlige, og alt alt for dyre! Han siger at de er de førende på markedet, sammen med pampers, som jeg i øvrigt synes er endnu dårligere. Jeg forstår ikke de er førende, så jeg tænkte jeg lige ville lave en afstemning for at se nogenlunde, om dette virkelig er tilfældet 

Libero og Pampers er kun førende indenfor prisen. Hamrende dyre bleer der lige knapt gør arbejdet....

Min kæreste havde også en fix ide om at det var det eneste vi skulle bruge. Han kom hurtigt på andre tanker da han så at jeg kunne købe bleer til 50 kr i Rema1000 der både er svanemærket og astma-allergi-mærket.

Mænd - kvinders dummeste opfindelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.