Hvilke bleer bruger I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2012

Isabella_mor

hils lige din kæreste og sig at han er arbejdsskadet..

libero er så ringe. og de lækker helt vildt.. ISÆR deres up and go bleer.

vi bruger bla. Änglamark, og dem fra Rema1000, og så har vi et par gange i nødstilfælde købt dem fra føtex. de billige men astma og allergi mærkede... kan ikke huske navnet.

jeg går op i at det skal være svane OG astma og allergimærkede... der er libero KUN svanemærkede og det er ikke godt nok syntes jeg ikke..

så der foretrækker jeg Änglamark.. og de har også de der buksebleer.. de er dog lidt for store endnu.. men de skal klart bruges når han kan passe dem bedre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

Bryndis

Vi bruger dem fra Lidl. De virker som de skal og så er de rigtig billige

Anmeld

3. januar 2012

Fru.Mäes <3

LIBERO - fungerer bedst herhjemme 

Anmeld

3. januar 2012

komodo

Har brugt dem fra LIDL og været yderst tilfreds, de holder barnet dejlig tør og har passet min knægt rigtig godt, men da jeg får nogle lidt bred-numsede unger har vi skiftet til Libero, men man kan da ligeså godt spare så længe de billige virker tilfredsstillende

Anmeld

3. januar 2012

annec

Libero, de har været de bedste for min søn

Anmeld

3. januar 2012

IngenKoPåIsen

Libero synes jeg virkelig er lort.. Måske fordi min pige er en slank model- så de fungerer slet ikke til hende.. Pampers er gode- men for dyre til mig, så bruger dem kun i nødstilfælde- og synes de ligger på højde med dem vi ellers bruger: Pusletid- fra Fakta  Eller Vibelle- fra Aldi  Dem fra Rema1000 har vi også brugt- og de er ligeså gode, vi bruger dem bare ikke, da der ikke ligger en rema1000 i den by, vi bor i

Anmeld

3. januar 2012

MorEllen

Libero Har prøvet Pampers en enkelt gang, og de var også gode, men vi vendte tilbage til Libero igen..

Anmeld

3. januar 2012

Maja88

libero og en gang imellem änglemärk...

er de eneste som ikke giver hende rød numse

Anmeld

3. januar 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi bruger Libero og er fuldt ud tilfreds med dem - de er absolut i den høje kvalitet. De er ikke dyre - har lige været i Bilka og købe en kasse med 3 pakker i til 199 kr.

Anmeld

3. januar 2012

Frøken J.

LunaLykke skriver:

Vi er lidt uenige om bleer herhjemme. Min kæreste vil gerne, at vi bruger libero, og det gør vi lige pt. Men jeg synes virkelig de er dårlige, og alt alt for dyre! Han siger at de er de førende på markedet, sammen med pampers, som jeg i øvrigt synes er endnu dårligere. Jeg forstår ikke de er førende, så jeg tænkte jeg lige ville lave en afstemning for at se nogenlunde, om dette virkelig er tilfældet 

Vi bruger dem fra Rema1000. 50 bleer for 50 kroner. Synes de er SÅ gode! Virkelig god kvalitet og hun tisser aldrig igennem og skider ikke igennem. Men det kommer an på barnet. En fra min mødregruppe synes de er elendige, hvilket jeg synes er pudsigt, når vi har så god en oplevelse af dem!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.