Hvilke bleer bruger I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2012

Maja88

Malunsesmutti skriver:

Libero synes jeg virkelig er lort.. Måske fordi min pige er en slank model- så de fungerer slet ikke til hende.. Pampers er gode- men for dyre til mig, så bruger dem kun i nødstilfælde- og synes de ligger på højde med dem vi ellers bruger: Pusletid- fra Fakta  Eller Vibelle- fra Aldi  Dem fra Rema1000 har vi også brugt- og de er ligeså gode, vi bruger dem bare ikke, da der ikke ligger en rema1000 i den by, vi bor i

hvorfor synes du ikke de fungerer fordi hun er slank..

er bare nysgerrig,,

har selv en model slank og bruger kun libero

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

NinaNymannMadsen

vi bruger babycare fra superspar. dem har vi ingen problemer med det er gode og passer i størrelsen og indtil videre har de da holdt begge piger tørre hele natten (altså uden de har tisset igennem)
det sker også sjællent at den mindste skider uden for.

vi har brugt pambers,libero og nogen andre mærker kan ikk lige huske.
vi køber som regl de billigste der hvor vi handler den dag vi skal ha bleer. men for det meste er det babycare da vi for det meste handler i superspar.

änglamark bleerne kan også anbefales fra min side, men de er meget dyre

Anmeld

3. januar 2012

mortilsofieogsara

vi bruger libero og det er bedst for mine pigerne og har 2 blebørn

Anmeld

3. januar 2012

Anirak

Vi bruger Toujours fra Lidl, Pusletid fra Fakta eller Vibelle fra Aldi.

Jeg elsker, at de er så billige, og vi har aldrig haft uheld pga. bleen.

Anmeld

3. januar 2012

IngenKoPåIsen

Maja88 skriver:

hvorfor synes du ikke de fungerer fordi hun er slank..

er bare nysgerrig,,

har selv en model slank og bruger kun libero

Ved ikke om det er derfor, har bare ofte hørt andre sige at Libero ikke dur til deres slanke børn.. Min datters lort kom altid ud af siderne ved benene.. Og så synes jeg da sad rigtig underligt Men om det er fordi hun er slank- ved jeg ikke, det var bare et bud Synes også tit man siger at Pampers er gode til meget tynde, lange og slanke børn- hvor Libero er bedre til alm. baby-buttede børn.. Men igen- jeg ved ikke om det er sandt

Anmeld

3. januar 2012

lycly

isabellamor skriver:

hils lige din kæreste og sig at han er arbejdsskadet..

libero er så ringe. og de lækker helt vildt.. ISÆR deres up and go bleer.

vi bruger bla. Änglamark, og dem fra Rema1000, og så har vi et par gange i nødstilfælde købt dem fra føtex. de billige men astma og allergi mærkede... kan ikke huske navnet.

jeg går op i at det skal være svane OG astma og allergimærkede... der er libero KUN svanemærkede og det er ikke godt nok syntes jeg ikke..

så der foretrækker jeg Änglamark.. og de har også de der buksebleer.. de er dog lidt for store endnu.. men de skal klart bruges når han kan passe dem bedre

Han er i den grad arbejdsskadet

Mine forældre har altid en pakke bleer liggende hjemme ved dem, og det er altid enten anglamark eller vibelle, og synes også bare de er SÅ gode i forhold til libero

Anmeld

3. januar 2012

Maja88

Malunsesmutti skriver:

Ved ikke om det er derfor, har bare ofte hørt andre sige at Libero ikke dur til deres slanke børn.. Min datters lort kom altid ud af siderne ved benene.. Og så synes jeg da sad rigtig underligt Men om det er fordi hun er slank- ved jeg ikke, det var bare et bud Synes også tit man siger at Pampers er gode til meget tynde, lange og slanke børn- hvor Libero er bedre til alm. baby-buttede børn.. Men igen- jeg ved ikke om det er sandt

jeg har aldrig brugt andet en libero og har aldrig haft problemer, selvom hun er laaaaaang og tynd...

spænder dem jo bare lidt ekstra ind ved maven..

men man har jo alle sine favoritter

Anmeld

3. januar 2012

Hailiesmom11

Vi bruger libero, vi har haft et par uheld med at hun tisser igennem næsten kun i buksebleerne, så dem bruger vi ikke længere, men ellers har vi været glade for dem.

Vi har prøvet dem fra kiwi, de var osse udemærket..

Kan absolut ikke fordrage dem fra pampers...

Anmeld

3. januar 2012

_-Kathrine-_

Maja88 skriver:

jeg har aldrig brugt andet en libero og har aldrig haft problemer, selvom hun er laaaaaang og tynd...

spænder dem jo bare lidt ekstra ind ved maven..

men man har jo alle sine favoritter

Har også en lang og slank dreng og Libero har aldrig "svigtet" ....det har alle de andre mærker tilgengæld

Anmeld

3. januar 2012

Isabella_mor

LunaLykke skriver:

Han er i den grad arbejdsskadet

Mine forældre har altid en pakke bleer liggende hjemme ved dem, og det er altid enten anglamark eller vibelle, og synes også bare de er SÅ gode i forhold til libero

du må bruge den der med astmamærket imod ham vibelle er også allergitestet... så han kan fise af med svanemærket.. haha.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.