Hvilke bleer bruger I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2012

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt

Vi bruger dem fra aldi... Blev anbefalet dem af min mor, til efter de første 2 uger (der sagde hun at det var bedst med pampers eller lignende) og vi har bestemt ikke været skuffet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

Janni.

Silas bruger vibelle, har aldrig døjet med rød bagdel. 

Anmeld

3. januar 2012

Sandra09

Har prøvet mange forskellige pampers, libero, huggies og nogle andre kan ikke lige huske navnet men de var fra kvickly havde rigtig mange uheld både han lavede både det ene og det andet igennem dem alle sammen .. Jeg købte en pakke i Aldi her i sidste uge og er bestemt overrasket :O ikke en eneste gang er der kommet noget ud i siderne .. :O så dem vil jeg KLART anbefale ..

Anmeld

3. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Min datter bruger Änglamark bukseble. De er fantastisk gode, og nu hvor hun går meget på toilettet, er de lettere at få af og på.

Anmeld

4. januar 2012

Isabella_mor

Malthes mor skriver:

Kvickly har dem.

der ligger vidst ikke lige en kvickly her tæt på hvor jeg bor..  

Anmeld

4. januar 2012

LR85

LunaLykke skriver:

Vi er lidt uenige om bleer herhjemme. Min kæreste vil gerne, at vi bruger libero, og det gør vi lige pt. Men jeg synes virkelig de er dårlige, og alt alt for dyre! Han siger at de er de førende på markedet, sammen med pampers, som jeg i øvrigt synes er endnu dårligere. Jeg forstår ikke de er førende, så jeg tænkte jeg lige ville lave en afstemning for at se nogenlunde, om dette virkelig er tilfældet 

REMA1000, REMA1000, REMA1000.

Det er absolut de bedste OG billigste, OG svanemærket OG astma-allergimærket.

Jeg er stor fan, har aldrig brugt andet til min 2 år gamle dreng.

Anmeld

4. januar 2012

LunaLykke skriver:

Vi er lidt uenige om bleer herhjemme. Min kæreste vil gerne, at vi bruger libero, og det gør vi lige pt. Men jeg synes virkelig de er dårlige, og alt alt for dyre! Han siger at de er de førende på markedet, sammen med pampers, som jeg i øvrigt synes er endnu dårligere. Jeg forstår ikke de er førende, så jeg tænkte jeg lige ville lave en afstemning for at se nogenlunde, om dette virkelig er tilfældet 

Vi bruger dem fra Fakta eller Rema!

Og Libero ind imellem, hvis de har været på tilbud!

Anmeld

4. januar 2012

Sommerfugl86

Dem fra Lidl
Vores datter er 2 år og 8 måneder og vi har prøvet ALLE mærker til hende, da hun enten lugtede af tis eller tissede ud af bleen med det samme, samtidig bliver hun let rød, så vi har kørt Libero i lang tid, men hun begyndte at tisse ud igen.
Nu har vi brugt dem fra Lidl i 2 uger, og der har ingen problemer været, men masser af penge sparet

Anmeld

4. januar 2012

Wimmie

så der foretrækker jeg Änglamark.. og de har også de der buksebleer.. de er dog lidt for store endnu.. men de skal klart bruges når han kan passe dem bedre

Dem bruger vi også og har ikke haft én eneste rød numse siden vi skiftede fra Libero 

Anmeld

4. januar 2012

Mor til L&S

Vi bruger libero og har gjort det lige fra start og nu er hun 21 mdr. Vi har aldrig haft problemer med dem...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.