Hvilke bleer bruger I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilke bleer bruger I?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

6.969 visninger
78 svar
0 synes godt om
3. januar 2012

lycly

Vi er lidt uenige om bleer herhjemme. Min kæreste vil gerne, at vi bruger libero, og det gør vi lige pt. Men jeg synes virkelig de er dårlige, og alt alt for dyre! Han siger at de er de førende på markedet, sammen med pampers, som jeg i øvrigt synes er endnu dårligere. Jeg forstår ikke de er førende, så jeg tænkte jeg lige ville lave en afstemning for at se nogenlunde, om dette virkelig er tilfældet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

Emily2012<3

Vi brugte dem fra LIDL til kærestens søn, og de var SUPER gode. 

Dem regner jeg også med vi skal bruge til lillepigen når hun kommer til verden..

Anmeld

3. januar 2012

Christina.78

Libero fordi der aldrig har været problemer med uheld..de er tætte, og gode og ligger for tiden i et godt prisleje..en stor pakke koster maks 85 kr her eller 75 over grænsen

Anmeld

3. januar 2012

B&J

vi brugte libero da han var helt lille men nogle sagde vi skulle prøve dem fra aldi og det gjorde vi og de suger alt og de gør ikke hans numse rød og de er helt perfekte

Anmeld

3. januar 2012

Mira0911

Vi bruger dem fra rema1000.... 

Anmeld

3. januar 2012

MortilCilas

Jeg bruger Vibelle fra aldi om dagen og pampers om natten, da han tisser eller skider ud af bleen med vibelle om natten

Anmeld

3. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg har stemt blankt da lille pigen ikke er her endnu. Men vil gerne se hvilke bleer folk synes er bedst, så man får dem afprøvet

Anmeld

3. januar 2012

AnnaK89

Libero - det er nok den eneste ble Lærke ikke har døjet med 

Vi prøvede med Pampers og Vibelle i et godt stykke tid, men hun tissede igennem og sked ved siden af stort set hver gang  Og så blev hun så skrækkelig rød af dem 

Anmeld

3. januar 2012

Maja_4000

Vi bruger Vibelle ..
Har også brugt Änglamark da hun var helt lille (den størrelse fører vores aldi nemlig ikke) , og de er også rigtig gode

Men vi har aldrig uheld med Vibelle .. Så herfra (:

Anmeld

3. januar 2012

SHERO

Aldi's, fordi de er billige og de altid er tætte på min trold... :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.