Hvilke bleer bruger I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2012

Clisolka

Vi bruger Libero herhjemme, da vi ingen uheld har haft og de sidder fint på Isabella 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

serinasmor

vibelle fra aldi

i øvrigt har de vundet tænks bedst i test

Anmeld

3. januar 2012

CA

Vi brugte i laaang tid libero fordi de jo i følge alle bare var bedst. Men vi havde sindsygt mange uheld. Da jeg så, at Rema1000s også er miljømærkede tænkte jeg, at det ikke kunne skade at prøve. 50 kr. for en pakke og ikke et eneste uheld! BUM BUM! Har brugt dem 2-3mdr. nu og vil KLART anbefale dem! 

Og så har de fine giraffer på - i hvert fald på str. 4 som vi bruger.

Anmeld

3. januar 2012

M&M's Mor

Dem fra Lidl...alle andre har givet vores unger røde numser og har ikke kunne holde dem tørre men dem fra Lidl har vi aldrig haft nogen problemer med af nogen slags...

Anmeld

3. januar 2012

Nessie

Vi har prøvet stort set alle slags, og de bleer der holder vores søn bedst tør, er dem fra Aldi.

Libero lækkede jævnligt, og Pampers var endnu værre

Anmeld

3. januar 2012

132319

Kamille bruger Rema1000's, de er super gode

Libero hader jeg, de føles konstant som om hun har tisset fordi de er så tykke. Det må også være mega ubehageligt at have på.

Før Rema1000's brugte hun Änglamark da det i en overgang, var de eneste hun kunne tåle. Nu funger Rema1000's og det er bare perfekt da vi får 54 bleer for 50 kr

Anmeld

3. januar 2012

D-Micka

Dem fra lidl .. Det er de bedste bleer vi har prøvet

Anmeld

3. januar 2012

DitteFisk

Aldi's

Libero var for tykke, Pampers var for tynde. Aldi's var lige midt i mellem gode bleer!

Anmeld

3. januar 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Herhjemme er vi på stofbleer.

Vi bruger real easy som er en AIO ble, her er også et link til dem vi bruger: http://www.babykind.co.uk/realeasynappies.htm

Det jeg godt kan lide ved at bruge stof er at vi herhjemme slippes for rød bagdel og vi behøver ikke længere bekymre os om vi nu har husket at købe bleer.

Vi vasker bleer hver 3. Dag og med det vaske mønster kan vi klare os med 30 bleer som koster ca 2400kr hvilket vil svare til ca 1 års engangsbleer, så for os kan det godt betale sig

jeg har vedhæftet et billed af den ble type vi bruger, den ligner en alm éngangsble og den er lige så nem at montere, den har et lag microfiber stof og et sugende indlæg som kan foldes ud (for at kunne tørre hurtigere) og et vandtæt lag.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. januar 2012

lycly

Fru Skovrup skriver:

Herhjemme er vi på stofbleer.

Vi bruger real easy som er en AIO ble, her er også et link til dem vi bruger: http://www.babykind.co.uk/realeasynappies.htm

Det jeg godt kan lide ved at bruge stof er at vi herhjemme slippes for rød bagdel og vi behøver ikke længere bekymre os om vi nu har husket at købe bleer.

Vi vasker bleer hver 3. Dag og med det vaske mønster kan vi klare os med 30 bleer som koster ca 2400kr hvilket vil svare til ca 1 års engangsbleer, så for os kan det godt betale sig

jeg har vedhæftet et billed af den ble type vi bruger, den ligner en alm éngangsble og den er lige så nem at montere, den har et lag microfiber stof og et sugende indlæg som kan foldes ud (for at kunne tørre hurtigere) og et vandtæt lag.

Ja, det der med stofbleer har altid undret mig. Jeg tror aldrig jeg ville kunne vænne mig til at bruge dem faktisk . Men jeg kan godt se at de er smarte og at det kan betale sig rent økonomisk .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.