ihhh har sådan lyst!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2012

Kay

jeg fik den

brugsen havde ik nogen... så måtte forbi suberbedst... og der lugtede så grimt at jeg måtte ha en pose frem (har en i lommen så jeg ik kaster op på gulvet et sted... min store frygt...) hun undskyldte meget lugten da hun så jeg kastede op... noget med nogle gærede flasker der var indleveret i deres automat...

tror hun var glad for jeg ik kastede op på gulvet

men fik den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

NJN

Kay skriver:

jeg fik den

brugsen havde ik nogen... så måtte forbi suberbedst... og der lugtede så grimt at jeg måtte ha en pose frem (har en i lommen så jeg ik kaster op på gulvet et sted... min store frygt...) hun undskyldte meget lugten da hun så jeg kastede op... noget med nogle gærede flasker der var indleveret i deres automat...

tror hun var glad for jeg ik kastede op på gulvet

men fik den

ÅH ha, kan du så godt spise den nu hvor du lige måtte kaste op midt i det hele?? måtte altså smile lidt, da jeg læste det her.. 

Anmeld

3. januar 2012

Kay

NJN skriver:

ÅH ha, kan du så godt spise den nu hvor du lige måtte kaste op midt i det hele?? måtte altså smile lidt, da jeg læste det her.. 

ja ja... lige hjem og børste tænder og ind i sofaen... og så ryger den stille og roligt ned... den er nemlig stor... og kostede kun 12 kr!!! den er dobbelt så stor aom jeg husker dem... det er flere år siden jeg fik sådan en sidst...

og kæresten sys jeg var dygtig selv at gøre det

Anmeld

3. januar 2012

Muffin_girl

Kay skriver:

nej han bliver ik sur... men han er lige igang med aftensmaden...   det er kød så kan ik rigtig lave det...

han siger os at jeg selv ka lette bagdelen og køre... eller at en af jer kan hente den til mig hvis i sys det er synd for mig...

han er ik sur bare ret træt af min kvalme... hvilket jeg godt kan forstå... han laver lækker mad hver aften... og jeg stikker bare lidt i det og beder om en ristet krydderbolle i stedet...

Kan da goft lidt forstå ham så .. Selvom det også er træls for dig. ØV!!! Jamen jeg sender en med luft post så 

Anmeld

3. januar 2012

Muffin_girl

Masig skriver:

Ok så er det i orden.. Så må vi håbe jeg har lyst til kage til den tid hehe...

Håber jeg

Anmeld

3. januar 2012

Kay

AalborgPigen skriver:

Kan da goft lidt forstå ham så .. Selvom det også er træls for dig. ØV!!! Jamen jeg sender en med luft post så 

sidder meget stolt og har selv hentet en

Anmeld

3. januar 2012

Miss T

UUUUUUhhhhmmmm elsker brunsviger, men har aldrig selv lavet en

Anmeld

3. januar 2012

Kay

Miss T skriver:

UUUUUUhhhhmmmm elsker brunsviger, men har aldrig selv lavet en

ej så skal man dele!!!!

Anmeld

3. januar 2012

Muffin_girl

Kay skriver:

sidder meget stolt og har selv hentet en

Det skal du have et klap på skuldren for

Anmeld

3. januar 2012

Kay

AalborgPigen skriver:

Det skal du have et klap på skuldren for

kæresten sys os jeg var dddddygtig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.