ihhh har sådan lyst!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2012

Kay

PT skriver:

Men du startede . Jeg bor heldigvis lige ved siden af Kvickly.

har brugsens bager sådan noget???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

NJN

Masig skriver:

Bare en tur til Sydfyn, og nej men mine muffins er også meget bedre hehe... Men kan godt være kæresten bliver sur når jeg bager dem.. han synes jeg spiser for usundt, men jeg kan bare slet ikke få noget alm mad ned.... det skal helst bare være brød-agtigt alt sammen, hvidt brød eller pommes frites hehe... er godt klar over det er helt forkert, men jeg får kan slet ikke få grøntsager og sådan noget ned.. Adr!!

Læste lige dit indlæg, og det er som at hører mig i starten af min graviditet.. Og til sidst måtte jeg bare sige til mig selv, det her mad eller ingenting.. Kunne ikke klemme noget som helst der bare mindede om at være sundt ned.. Så ved hvordan du har det!

Anmeld

3. januar 2012

Masig

NJN skriver:

Læste lige dit indlæg, og det er som at hører mig i starten af min graviditet.. Og til sidst måtte jeg bare sige til mig selv, det her mad eller ingenting.. Kunne ikke klemme noget som helst der bare mindede om at være sundt ned.. Så ved hvordan du har det!

Det var da rart at vide... har bare så dårlig samvittighed med at spise så usundt, men har også tænkt at det jo nok går over, så det er ok lige i starten.. som du siger, det er det eller intet... Dog kan jeg spise bananer.. Det er da lidt sundt i det mindste hehe... Og så er jeg også bare SÅ dårlig til at drikke nok vand... Skal jo helst have to liter, og jeg tror max jeg drikker én... synes det er ligeså svært at få ned som grøntsager.. det smager jo sundt.. Adr...

Anmeld

3. januar 2012

Masig

PT skriver:

Men du startede . Jeg bor heldigvis lige ved siden af Kvickly.

Haha har hun godt af, så kan hun få lidt af sin egen medicin hehe...

Anmeld

3. januar 2012

NJN

Masig skriver:

Det var da rart at vide... har bare så dårlig samvittighed med at spise så usundt, men har også tænkt at det jo nok går over, så det er ok lige i starten.. som du siger, det er det eller intet... Dog kan jeg spise bananer.. Det er da lidt sundt i det mindste hehe... Og så er jeg også bare SÅ dårlig til at drikke nok vand... Skal jo helst have to liter, og jeg tror max jeg drikker én... synes det er ligeså svært at få ned som grøntsager.. det smager jo sundt.. Adr...

Ja, virkelig dårlig samvidighed får man! Jeg levede af hvidt brød med pålægschokolade og slik.. Kunne gå en hel dag, uden at spise ordentligt mad.. Og til aftensmad spiste jeg en portion morgenmad, såsom havregryn eller musli.. Men ja, det går over, mit er i hvert fald gået over nu.. Først rigtig over i uge 16, men det er guld værd når det går over og den lille begynder at bevæge sig, så glemmer man hvor dårligt man havde det! 

Anmeld

3. januar 2012

Muffin_girl

Kay skriver:

til brunsviger!!! men har ikke alle ingridienserne hjemme... og regn og mørke + ondt i mit bækken gør at jeg ik lige føler for at bevæge mit flodhestekorpus ned i netto...

og sys jeg beder min kæreste om rigeligt med ting pga. min kvalme...

det skal lige siges at bageren her ikke har det... så jeg kan ik engang hente en i morgen tidlig...

Er det nu jeg skal være ond og sige jeg har spist det idag ?  
Ej kan du ikke bede din kæreste.. Han bliver vel ikke sur  

Anmeld

3. januar 2012

Masig

NJN skriver:

Ja, virkelig dårlig samvidighed får man! Jeg levede af hvidt brød med pålægschokolade og slik.. Kunne gå en hel dag, uden at spise ordentligt mad.. Og til aftensmad spiste jeg en portion morgenmad, såsom havregryn eller musli.. Men ja, det går over, mit er i hvert fald gået over nu.. Først rigtig over i uge 16, men det er guld værd når det går over og den lille begynder at bevæge sig, så glemmer man hvor dårligt man havde det! 

Jeg prøver at spise den aftensmad manden laver (hvis jeg selv laver den er det jo noget jeg gerne vil spise), men det er godt nok små portioner der bliver klemt ned... Glæder mig til det går over, for det er godt nok træls.... Men på den anden side er det jo selvfølgelig det værd når vi står med vores baby i armenen...

Anmeld

3. januar 2012

Masig

AalborgPigen skriver:

Er det nu jeg skal være ond og sige jeg har spist det idag ?  
Ej kan du ikke bede din kæreste.. Han bliver vel ikke sur  

Du er slet ikke velkommen i denne tråd

Anmeld

3. januar 2012

Muffin_girl

Masig skriver:

Du er slet ikke velkommen i denne tråd

Hihi undskyld..  Hvis jeg lover at sende et stykke en anden gang ? 

Anmeld

3. januar 2012

Masig

AalborgPigen skriver:

Hihi undskyld..  Hvis jeg lover at sende et stykke en anden gang ? 

Ok så er det i orden.. Så må vi håbe jeg har lyst til kage til den tid hehe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.