ihhh har sådan lyst!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2012

Kay

AalborgPigen skriver:

Er det nu jeg skal være ond og sige jeg har spist det idag ?  
Ej kan du ikke bede din kæreste.. Han bliver vel ikke sur  

nej han bliver ik sur... men han er lige igang med aftensmaden...   det er kød så kan ik rigtig lave det...

han siger os at jeg selv ka lette bagdelen og køre... eller at en af jer kan hente den til mig hvis i sys det er synd for mig...

han er ik sur bare ret træt af min kvalme... hvilket jeg godt kan forstå... han laver lækker mad hver aften... og jeg stikker bare lidt i det og beder om en ristet krydderbolle i stedet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

Masig

Kay skriver:

nej han bliver ik sur... men han er lige igang med aftensmaden...   det er kød så kan ik rigtig lave det...

han siger os at jeg selv ka lette bagdelen og køre... eller at en af jer kan hente den til mig hvis i sys det er synd for mig...

han er ik sur bare ret træt af min kvalme... hvilket jeg godt kan forstå... han laver lækker mad hver aften... og jeg stikker bare lidt i det og beder om en ristet krydderbolle i stedet...

Det er også synd for dem, de gør jo hvad de kan for at tilfredsstille os, men intet virker.. Stakkels mænd...

Anmeld

3. januar 2012

NJN

Masig skriver:

Jeg prøver at spise den aftensmad manden laver (hvis jeg selv laver den er det jo noget jeg gerne vil spise), men det er godt nok små portioner der bliver klemt ned... Glæder mig til det går over, for det er godt nok træls.... Men på den anden side er det jo selvfølgelig det værd når vi står med vores baby i armenen...

Jeg kunne slet ikke klare ALT varmt mad, forsøgte jeg at putte det i munden måtte jeg direkte på toilettet. 

Når man er i det, kan det være meget svært at huske på det positive også fordi at så tidligt kan man hverken mærke eller se noget, og så er det svært at holde gejsten oppe.. Må indrømme jeg tænkte mange gange hvordan nogle kvinder kunne holde ud at være gravid mere en 1 gang..

Men det hele vender, heldigvis igen!

Anmeld

3. januar 2012

Kay

Masig skriver:

Det er også synd for dem, de gør jo hvad de kan for at tilfredsstille os, men intet virker.. Stakkels mænd...

ja stakkels mænd... han gør så meget for mig i øjeblikket... han prøver virkelig...

Anmeld

3. januar 2012

Kay

NJN skriver:

Jeg kunne slet ikke klare ALT varmt mad, forsøgte jeg at putte det i munden måtte jeg direkte på toilettet. 

Når man er i det, kan det være meget svært at huske på det positive også fordi at så tidligt kan man hverken mærke eller se noget, og så er det svært at holde gejsten oppe.. Må indrømme jeg tænkte mange gange hvordan nogle kvinder kunne holde ud at være gravid mere en 1 gang..

jamen hvornår??? jeg tænker nemlig nogle dage hvorfor dælen udsætter vi os selv for dette... frivilligt!?

Anmeld

3. januar 2012

Masig

NJN skriver:

Så slemt er mit heldigvis ikke.. som sagt så kaster jeg ikke op, men føler jeg render rundt med tømmermænd hele tiden og det er altså temmelig klamt synes jeg... Men med lidt god vilje kan jeg godt få et par bidder ned, men bliver også bare hurtigt propmæt af ingenting og så føler jeg mig endnu mere forkvalmet...

Anmeld

3. januar 2012

Masig

NJN skriver:

Ja jeg tænkte også lige at det måske ikke lige var med det samme jeg skulle have nr. 2.. Skal nok lige vente til jeg har fortrængt hvor træls det er hehe...

Anmeld

3. januar 2012

Kay

nå tøser... kommer tilbage senere tager lige i brugsen...

Anmeld

3. januar 2012

Masig

Kay skriver:

ja stakkels mænd... han gør så meget for mig i øjeblikket... han prøver virkelig...

Ja det samme her... Tror virkelig han gør hvad han kan... Og alt det sex han må undvære nu fordi jeg har kvalme hele tiden haha... det er virkelig synd for ham...

Anmeld

3. januar 2012

Masig

Kay skriver:

nå tøser... kommer tilbage senere tager lige i brugsen...

Tag en brunsviger med til mig!!

Nu kom manden hjem så jeg kan bage mine muffins

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.