ihhh har sådan lyst!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2012

Miss T

Kay skriver:

bi

så skal der flere fynboer her op til kgs. lyngby så de kan bage dem til mig

Den hopper jeg på bor i Virum og her mangler brunsviger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

Miss T

Kay skriver:

rigtig god ide... vores bager føre dem ikke... og kiggede meget underligt da jeg spurgte som om de ik viste hvad det var!? men superbedst havde en tilbage

Okay så det er for.mærkeligt at de ikke engang ved hvad det er... Hmm mener faktisk også at vores sb har dem

Anmeld

3. januar 2012

Kay

Miss T skriver:

Den hopper jeg på bor i Virum og her mangler brunsviger

ja vi søger en fynbo til at åbne en døgnåben bager med udbringning i nærheden af lyngby/virum

Anmeld

3. januar 2012

JH12

Kay skriver:

til brunsviger!!! men har ikke alle ingridienserne hjemme... og regn og mørke + ondt i mit bækken gør at jeg ik lige føler for at bevæge mit flodhestekorpus ned i netto...

og sys jeg beder min kæreste om rigeligt med ting pga. min kvalme...

det skal lige siges at bageren her ikke har det... så jeg kan ik engang hente en i morgen tidlig...

Send kæresten afsted  

Hvis jeg har lyst til noget bestemt, går det ikke over før jeg har fået det..
Brunsviger er nu heller ikke en dårlig ting at have lyst til

Anmeld

3. januar 2012

Kay

Joyce skriver:

Send kæresten afsted  

Hvis jeg har lyst til noget bestemt, går det ikke over før jeg har fået det..
Brunsviger er nu heller ikke en dårlig ting at have lyst til

sys nu han render meget for mig i forvejen...  han er en skat... men tog mig sammen og tog afsted... så fik en

Anmeld

3. januar 2012

JH12

Kay skriver:

sys nu han render meget for mig i forvejen...  han er en skat... men tog mig sammen og tog afsted... så fik en

Det er dejligt med en sød kæreste, der gider hjælpe en..

Men Skønt du fik din kage

Anmeld

3. januar 2012

Carl-Emil's mor

Kay skriver:

til brunsviger!!! men har ikke alle ingridienserne hjemme... og regn og mørke + ondt i mit bækken gør at jeg ik lige føler for at bevæge mit flodhestekorpus ned i netto...

og sys jeg beder min kæreste om rigeligt med ting pga. min kvalme...

det skal lige siges at bageren her ikke har det... så jeg kan ik engang hente en i morgen tidlig...

Iiiiih eeeeelsker brunsvier spiser det altid som kagekone på min fødselsdag og har virkelig holdt den sunde sti de sidste mange mdr så jeg tæller nærmest min til på lørdag når jeg skal have min årlige brunsvier kagekone men damn it hvor kunne jeg godt spise et kæmpe stort stykke lige nu

Anmeld

3. januar 2012

Kay

Höör skriver:

Iiiiih eeeeelsker brunsvier spiser det altid som kagekone på min fødselsdag og har virkelig holdt den sunde sti de sidste mange mdr så jeg tæller nærmest min til på lørdag når jeg skal have min årlige brunsvier kagekone men damn it hvor kunne jeg godt spise et kæmpe stort stykke lige nu

sys ikke det er let at holde den sunde linje her i starten af graviditeten... men det er mit mål når denne kvalme og madlede er væk!

Anmeld

3. januar 2012

Carl-Emil's mor

Kay skriver:

sys ikke det er let at holde den sunde linje her i starten af graviditeten... men det er mit mål når denne kvalme og madlede er væk!

Puuuuha jeg synes det er gået en vej inforhold til det og det er først nu det er slemt i starten var det meget nemmere men nu puuuuha altså Også er brunsvier bare ikke lige til at få helt heroppe nord på hvis den skalVære god:/ så man må selv igang:/

Anmeld

4. januar 2012

Kay

Höör skriver:

Puuuuha jeg synes det er gået en vej inforhold til det og det er først nu det er slemt i starten var det meget nemmere men nu puuuuha altså Også er brunsvier bare ikke lige til at få helt heroppe nord på hvis den skalVære god:/ så man må selv igang:/

oki... jamen så må man jo selv igang... men så er det heller ikke så tit man får det jo det er jo en god ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.