ihhh har sådan lyst!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2012

NJN

Kay skriver:

jamen hvornår??? jeg tænker nemlig nogle dage hvorfor dælen udsætter vi os selv for dette... frivilligt!?

Det er jo svært at sige hvornår det vender! Jeg tænkte, jeg bare skulle fordi 12 uge og så kom solen.. Men godt jeg ikke vidste jeg skulle vente helt til uge 16 før jeg slet ikke så skyggen af kvalme mere, ellers tror jeg ikke jeg havde klaret det.. 

Men ja, kender alt til de tanker.. Jeg var grædefærdig de fleste dage, fordi jeg havde det så skidt! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

NJN

Masig skriver:

Ja jeg tænkte også lige at det måske ikke lige var med det samme jeg skulle have nr. 2.. Skal nok lige vente til jeg har fortrængt hvor træls det er hehe...

Ja tænk, jeg har først lige mærket de første spark udenpå maven og allerede nu har jeg glemt hvor forfærdentlig jeg egentlig havde det! Fordi man får så meget lykke inden i og en rigtig mor følelse når først man mærker livet inden i.. 

Anmeld

3. januar 2012

Masig

NJN skriver:

Det er jo svært at sige hvornår det vender! Jeg tænkte, jeg bare skulle fordi 12 uge og så kom solen.. Men godt jeg ikke vidste jeg skulle vente helt til uge 16 før jeg slet ikke så skyggen af kvalme mere, ellers tror jeg ikke jeg havde klaret det.. 

Men ja, kender alt til de tanker.. Jeg var grædefærdig de fleste dage, fordi jeg havde det så skidt! 

Nogle dage kan jeg også bare ligge på sofaen og næsten tude... man føler sig så uduelig når man bare ligger og intet kan... Og dårlig samvittighed (igen) overfor kæresten fordi man hunser med ham...

Anmeld

3. januar 2012

Masig

NJN skriver:

Ja tænk, jeg har først lige mærket de første spark udenpå maven og allerede nu har jeg glemt hvor forfærdentlig jeg egentlig havde det! Fordi man får så meget lykke inden i og en rigtig mor følelse når først man mærker livet inden i.. 

Glæder mig så meget.. Nu skal jeg bare have overstået de første 12 uger så jeg kan føle mig mere sikker på at der er en baby i maven.. Trods scanning i uge 7 (og kvalmen selvfølgelig) er jeg stadig ikke helt overbevist hehe...

Anmeld

3. januar 2012

NJN

Masig skriver:

Nogle dage kan jeg også bare ligge på sofaen og næsten tude... man føler sig så uduelig når man bare ligger og intet kan... Og dårlig samvittighed (igen) overfor kæresten fordi man hunser med ham...

Ja lige præcis.. Jeg tænkte også, jeg får det ALDRIG godt igen.. Jeg skal have det sådan her resten af min graviditet.. Og så tudet jeg ved tanken! 

Og ja, jeg kunne intet give min kæreste.. Havde han bare lidt forkert  ånde, måtte han slet ikke tænke på at kysse mig.. 

Anmeld

3. januar 2012

NJN

Masig skriver:

Glæder mig så meget.. Nu skal jeg bare have overstået de første 12 uger så jeg kan føle mig mere sikker på at der er en baby i maven.. Trods scanning i uge 7 (og kvalmen selvfølgelig) er jeg stadig ikke helt overbevist hehe...

Nej, jeg er stadig ikke helt overbevist.. Tænker tit om det er noget jeg bilder mig ind, trods jeg mærker en masse liv derinde.. 

Anmeld

3. januar 2012

Masig

NJN skriver:

Ja lige præcis.. Jeg tænkte også, jeg får det ALDRIG godt igen.. Jeg skal have det sådan her resten af min graviditet.. Og så tudet jeg ved tanken! 

Og ja, jeg kunne intet give min kæreste.. Havde han bare lidt forkert  ånde, måtte han slet ikke tænke på at kysse mig.. 

Haha ja sådan har jeg det også.... den mindste forkerte lugt og han skal bare væk hehe... Hvad de ikke må igennem de kære mænd...

Anmeld

3. januar 2012

Masig

NJN skriver:

Nej, jeg er stadig ikke helt overbevist.. Tænker tit om det er noget jeg bilder mig ind, trods jeg mærker en masse liv derinde.. 

ja jeg tror også bare det er en drøm.. og har så svært ved at tro på at den bliver derinde...

Anmeld

3. januar 2012

Kay

Masig skriver:

Tag en brunsviger med til mig!!

Nu kom manden hjem så jeg kan bage mine muffins

spiser den sidste de havde nu... hihi... efter en længere tur...

Anmeld

3. januar 2012

Kay

Masig skriver:

lige mine ord...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.