ihhh har sådan lyst!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2012

Muffin_girl

Kay skriver:

kæresten sys os jeg var dddddygtig

Ja da !  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Kay skriver:

jeg fik den

brugsen havde ik nogen... så måtte forbi suberbedst... og der lugtede så grimt at jeg måtte ha en pose frem (har en i lommen så jeg ik kaster op på gulvet et sted... min store frygt...) hun undskyldte meget lugten da hun så jeg kastede op... noget med nogle gærede flasker der var indleveret i deres automat...

tror hun var glad for jeg ik kastede op på gulvet

men fik den

Godt for dig at du fik en. Her havde Kvickly ikke nogen - men jeg købte en halv kanelstang i stedet for så den skal jeg spise nu.

Anmeld

3. januar 2012

Miss T

Kay skriver:

ej så skal man dele!!!!

haha jeg vil også ha, har ikke nogen men overvejer da kraftigt at besøge bageren i morgen.

Anmeld

3. januar 2012

Kay

PT skriver:

Godt for dig at du fik en. Her havde Kvickly ikke nogen - men jeg købte en halv kanelstang i stedet for så den skal jeg spise nu.

god ide

Anmeld

3. januar 2012

Kay

Miss T skriver:

haha jeg vil også ha, har ikke nogen men overvejer da kraftigt at besøge bageren i morgen.

rigtig god ide... vores bager føre dem ikke... og kiggede meget underligt da jeg spurgte som om de ik viste hvad det var!? men superbedst havde en tilbage

Anmeld

3. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Kay skriver:

god ide

Ja, men fremover er det altså forbudt med disse tråde. Jeg kan ikke gå i Kvickly hver gang andre får lyst til kage

Anmeld

3. januar 2012

Kay

PT skriver:

Ja, men fremover er det altså forbudt med disse tråde. Jeg kan ikke gå i Kvickly hver gang andre får lyst til kage

er det ok hvis det ikke er kage???

Anmeld

3. januar 2012

Masig

Kay skriver:

spiser den sidste de havde nu... hihi... efter en længere tur...

det ok, jeg er i fuld sving med at bage blåbærkage.. Mmmmm

Anmeld

3. januar 2012

Pige2009

Kay skriver:

til brunsviger!!! men har ikke alle ingridienserne hjemme... og regn og mørke + ondt i mit bækken gør at jeg ik lige føler for at bevæge mit flodhestekorpus ned i netto...

og sys jeg beder min kæreste om rigeligt med ting pga. min kvalme...

det skal lige siges at bageren her ikke har det... så jeg kan ik engang hente en i morgen tidlig...

Åh, åååhhhh.... KRISE - elsker selv hjemmebagt brunsviger Det er jo faktisk en fynsk specialitet

Anmeld

3. januar 2012

Kay

Baagøe skriver:

Åh, åååhhhh.... KRISE - elsker selv hjemmebagt brunsviger Det er jo faktisk en fynsk specialitet

så skal der flere fynboer her op til kgs. lyngby så de kan bage dem til mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.