ihhh har sådan lyst!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.914 visninger
100 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. januar 2012

Kay

til brunsviger!!! men har ikke alle ingridienserne hjemme... og regn og mørke + ondt i mit bækken gør at jeg ik lige føler for at bevæge mit flodhestekorpus ned i netto...

og sys jeg beder min kæreste om rigeligt med ting pga. min kvalme...

det skal lige siges at bageren her ikke har det... så jeg kan ik engang hente en i morgen tidlig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

Gry91

Der burde være forretninger som leverede kage til gravide!!

Anmeld

3. januar 2012

Kay

Gry91 skriver:

Der burde være forretninger som leverede kage til gravide!!

jeps...

sad os lige og fik lyst til pizza snegle... hihi

Anmeld

3. januar 2012

Gry91

Kay skriver:

jeps...

sad os lige og fik lyst til pizza snegle... hihi

Mhmm det er også lækkert!

det kan være hårdt at være gravid nogle gange med de pludselige lyster! havde en kæmpe lyst til at tage min frisørs hårlak og bare sniffe fordi jeg synes den duftede så lækkert! Og hader normalt lugten af det stads haha 

Anmeld

3. januar 2012

Kay

Gry91 skriver:

Mhmm det er også lækkert!

det kan være hårdt at være gravid nogle gange med de pludselige lyster! havde en kæmpe lyst til at tage min frisørs hårlak og bare sniffe fordi jeg synes den duftede så lækkert! Og hader normalt lugten af det stads haha 

det er altså skægt med de lyster... og de kommer ud af det blå...

og så frastødelserne...

drikker aldrig kaffe... men plejer at elske duften... nu kan jeg ik fordrage det... det er kæresten ked af... og han børster ekstre tit tænder i øjeblikket

tanken om rådt kød eller pizza fra pizzaria eller friturestegte ting... puhhhh føj

Anmeld

3. januar 2012

Masig

Kay skriver:

til brunsviger!!! men har ikke alle ingridienserne hjemme... og regn og mørke + ondt i mit bækken gør at jeg ik lige føler for at bevæge mit flodhestekorpus ned i netto...

og sys jeg beder min kæreste om rigeligt med ting pga. min kvalme...

det skal lige siges at bageren her ikke har det... så jeg kan ik engang hente en i morgen tidlig...

Tak for det, håber du har det godt med dig selv!!! Nu sidder jeg er bliver fuldstændig hidsig fordi jeg bare VIL have blåbærmuffins, men ikke har mælk nok til at bage dem og kæresten er ikke kommet hjem med bilen endnu.... Synes godt nok du er tarvelig!!!

Anmeld

3. januar 2012

Gry91

Kay skriver:

det er altså skægt med de lyster... og de kommer ud af det blå...

og så frastødelserne...

drikker aldrig kaffe... men plejer at elske duften... nu kan jeg ik fordrage det... det er kæresten ked af... og han børster ekstre tit tænder i øjeblikket

tanken om rådt kød eller pizza fra pizzaria eller friturestegte ting... puhhhh føj

Det er noget tosset noget

puha kød kunne jeg heller ikke klare de første måneder! 

Anmeld

3. januar 2012

Kay

Masig skriver:

Tak for det, håber du har det godt med dig selv!!! Nu sidder jeg er bliver fuldstændig hidsig fordi jeg bare VIL have blåbærmuffins, men ikke har mælk nok til at bage dem og kæresten er ikke kommet hjem med bilen endnu.... Synes godt nok du er tarvelig!!!

sorry... jeg har masser af mælk hvis det er

Anmeld

3. januar 2012

Masig

Kay skriver:

sorry... jeg har masser af mælk hvis det er

Eejjj, kan du så ikke lige komme forbi med en kop, så jeg kan bage muffins.. så må du gerne få en med hjem hehe...

Anmeld

3. januar 2012

Kay

Masig skriver:

Eejjj, kan du så ikke lige komme forbi med en kop, så jeg kan bage muffins.. så må du gerne få en med hjem hehe...

hvor langt skal jeg køre med den og har du brunsviger???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.