ihhh har sådan lyst!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg synes faktisk ikke, du kan være bekendt at oprette sådan en tråd. Tænk på at der sidde andre gravide bag skærmen, og nu har jeg helt vild lyst til brunsviger. Du skulle skamme dig. Bliver nu nødt til at pakke lillepigen ned for at gå til bageren og se om de sælger brunsviger. *fordømmende pegefinger*

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

Kay

Masig skriver:

Hahahaha... Kæresten skrev at han nok skulle handle ind på vej hjem og så skriver jeg til ham:

"Er du så sød at tage noget mælk med så.. og kakao, du ved matilde kakao.. Og blåbær..."

Hahahaha, grinet sgu lidt af mig selv.. en typisk gravid-besked...

ja lige netop... ikke bare cacao... men.....

min kæreste mener jeg tager livet af ham... hihih... han ville gerne hadle hvis han var på vej hjem... men nu er han hjemme og har ik lige lyst til at handle underlige ting...

Anmeld

3. januar 2012

Masig

PT skriver:

Jeg synes faktisk ikke, du kan være bekendt at oprette sådan en tråd. Tænk på at der sidde andre gravide bag skærmen, og nu har jeg helt vild lyst til brunsviger. Du skulle skamme dig. Bliver nu nødt til at pakke lillepigen ned for at gå til bageren og se om de sælger brunsviger. *fordømmende pegefinger*

Haha, vi er altså hårdt ramt... bare slet ikke sjovt.. Fra nu af er det bare forbudt med sådan nogle tråde!!!

Anmeld

3. januar 2012

Kay

PT skriver:

lukker bageren ikke kl. 17???

hvis du nu alligevel skal ud og gå... hihihih

jeg ville gerne bage en omgang til dig... men mangler ingridienser...

Anmeld

3. januar 2012

Masig

Kay skriver:

ja lige netop... ikke bare cacao... men.....

min kæreste mener jeg tager livet af ham... hihih... han ville gerne hadle hvis han var på vej hjem... men nu er han hjemme og har ik lige lyst til at handle underlige ting...

Tror også virkelig min kæreste ryster på hovedet af mig temmelig tit... men for pokker hvor er han dog utålmodig alligevel og gør bare hvad jeg siger.. (for det meste hehe)...

Anmeld

3. januar 2012

Kay

Masig skriver:

Jeg har heldigvis (7-9-13) ikke kastet op endnu, men har været meget tæt på.. nogle gange ville jeg faktisk ønske jeg bare kunne kaste op og så få det godt istedet for den der kvalme dagen lang...

jeg får det ikke bedre efter at havde kastet op... kvalmen fortsætter bare... så det skal du ik ønske...

Anmeld

3. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Masig skriver:

Haha, vi er altså hårdt ramt... bare slet ikke sjovt.. Fra nu af er det bare forbudt med sådan nogle tråde!!!

Ja, kan vi ikke bede moderator om at låse og fjerne alle fremtidige tråde med det samme?

Anmeld

3. januar 2012

Kay

PT skriver:

Ja, kan vi ikke bede moderator om at låse og fjerne alle fremtidige tråde med det samme?

hov hov i kan bare lade være med at læse

Anmeld

3. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Kay skriver:

lukker bageren ikke kl. 17???

hvis du nu alligevel skal ud og gå... hihihih

jeg ville gerne bage en omgang til dig... men mangler ingridienser...

Kvickly bageren har stadig åben. Men nej, jeg går altså ikke helt til Kbh med en liter mælk - heller ikke selvom jeg alligevel skal ud

Anmeld

3. januar 2012

Masig

Kay skriver:

jeg får det ikke bedre efter at havde kastet op... kvalmen fortsætter bare... så det skal du ik ønske...

Hmm ej det er ikke fedt.. Min mor kastede op og fik det så bare godt... Håber bare kvalmen stopper snart...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.