Andre der lever i åbne forhold?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2012

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Må indrømme at jeg til dels kan forstå din/jeres tankegang... Der er nogle ting som et længerevarende forhold/ægteskab ikke kan give én, spændingen i at møde nye mennesker og "jagten" for at hale dem ind... Men om jeg ville bytte den nærhed og tryghed man får i et monogamt parforhold for det? Nej.. Jeg elsker at jeg ikke skal tænke på om min kæreste nu finder sig én eller anden tulle ude i byen, fordi jeg har gjort det super klart at hvis der sker noget bag min ryg, er jeg en total Sherlock Holmes og når jeg finder ud af det, falder brændestakken...

Men jeg synes da at det er rart at vi er forskellige... Og der skal være plads til alle slags parforhold... Herhjemme er vi dog monogame, men jeg vil ikke afvise tanken om at vi kunne blive enige om at have en ekstra kvinde eller mand med i legen, når vi bliver ældre

Ps. Jeg tror ikke du får så mange der melder sig i samme gruppe som dig i den her debat, da man ikke kan svare anonymt

Jeg glæder mig også til at afprøve ting sammen med ham, hvor der er andre involveret. Vi tænder begge på tanken, så hvorfor ikke afprøve det

Jeg har også altid levet i monogame forhold, men denne nye måde at leve sammen på giver også en vis form for intimitet iblandt ham og jeg som er svær at forklare.

Tror du har ret i det med jagten vs. byttet. Mænd har et jægerinstinkt som vi kvinder ikke forstår os på. Jeg er bare glad for at min mand er ærlig omkring det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

B&J

hvis i kan finde ud af det og begge partner syntes det er okay.. jamen så er det jo super hvis min fyr rørte en anden kvinde uhh så var jeg smuttet

Anmeld

3. januar 2012

Anonym trådstarter

Tusind tak for alle jer der har skrevet. Det er rart at høre at det ikke er alle der ser ned på en bare fordi man lever på en anderledes måde

jeg har fuld forståelse på monogami, vi er alle forskellige! Jeg har dog valgt denne vej og det er ikke noget der gør mig ked af det. Tværtimod får det mig til at føle mig speciel, og jeg får lov til at føle en form for intimitet sammen med min mand, som jeg ikke har oplevet med andre.

Jeg vil også gerne understrege igen at vores forhold på INGEN måde er kedeligt, at vi ikke tænder på hinanden, at vi ikke har et spændene sexliv osv osv. For DET har vi i STOR STOR grad. Men tak for at melde ud med jeres holdninger om netop dette tabubelagte emne

Jeg undskylder at man ikke kan svare anonymt, men man skal være plusmedlem for at kunne krydse det af i boksen og det er jeg desværre ikke

Anmeld

3. januar 2012

gonefishing

Anonym skriver:

Det er netop det med spilleregler og aftaler der er vigtigt i sådan et forhold, ellers ville det på intet tidspunkt kunne fungere.

det er ikke tit at vi snakker om det, da ingen af os gider at snakke om det konstant. Men når vi så SNAKKER om det, så er vi begge åbne og fortæller hinanden hvordan vi har det osv osv. Jalousien vil ALTID være der på den ene eller den anden måde, man kan ikke være ligeglad.

Men det er DIG manden elsker, har drømme med osv osv. Og som du selv skriver, at sålænge det ikke går ud over ens sexliv til hinanden så er der ingen bekymringer.

Vores sexliv er fantastisk og vi fortæller det til hinanden hele tiden. Vi giver hinanden nogen ting som ingen andre kan, og det elsker vi hinanden for

Jeg bliver lidt nysgerrig. Hvad kan I give hinanden som andre i et "åbent forhold" ikke kan give hinanden. 

Jeg er gift med en gammeldags jyde som bestemt ikke vil dele, vi vælger derfor den "gammeldags metode", men vi siger også alt til hinanden, er ærlige og tætte, fortæller hinanden vi elsker hinanden og udfylder hinandens drømme.

Og det er jo netop det, med at opfylde hinandens drømme, der gør at man er total tætte, men drømme er forskellige, så kan ikke se hvad der er bedre ved at gøre tingene på en anden måde (at være i et åbent forhold), det er jo ikke en bedre livsstil, det er jo bare den livstil der fungere for Jer. 

Anmeld

3. januar 2012

Bassemor<3

Flodkilling skriver:

Jeg bliver lidt nysgerrig. Hvad kan I give hinanden som andre i et "åbent forhold" ikke kan give hinanden. 

Jeg er gift med en gammeldags jyde som bestemt ikke vil dele, vi vælger derfor den "gammeldags metode", men vi siger også alt til hinanden, er ærlige og tætte, fortæller hinanden vi elsker hinanden og udfylder hinandens drømme.

Og det er jo netop det, med at opfylde hinandens drømme, der gør at man er total tætte, men drømme er forskellige, så kan ikke se hvad der er bedre ved at gøre tingene på en anden måde (at være i et åbent forhold), det er jo ikke en bedre livsstil, det er jo bare den livstil der fungere for Jer. 

enig ! min mand er også en rigtig gammeldags jyde som bare ikke vil dele ! for ham er det simpelthen det mest respektløse man overhovedet kan gøre, altså at være utro ! Vi fortæller hinanden ALT og hvis man mand har en fantasi han synes vil kunne være fræk ja så foreslår han det og accepterer det hvis det er noget jeg ikke vil ! og det er lige i sådanne situationer man virkelig ser hvordan ens partner har respekt for en ! 

Anmeld

3. januar 2012

Anonym trådstarter

Flodkilling skriver:

Det jeg mener med det er, at dem ham eller jeg er sammen med, IKKE kan give hinanden det vi har til hinanden - kærlighed!

Anmeld

3. januar 2012

Anonym trådstarter

babyboy2012 skriver:

enig ! min mand er også en rigtig gammeldags jyde som bare ikke vil dele ! for ham er det simpelthen det mest respektløse man overhovedet kan gøre, altså at være utro ! Vi fortæller hinanden ALT og hvis man mand har en fantasi han synes vil kunne være fræk ja så foreslår han det og accepterer det hvis det er noget jeg ikke vil ! og det er lige i sådanne situationer man virkelig ser hvordan ens partner har respekt for en ! 

Jeg bliver lidt ked af det når jeg læser flere der skriver at "VI har respekt" for hinanden. Det lyder lidt som om at vi IKKE har det, altså respekt for hinanden.

Er det rigtigt læst, eller er det bare mig der misforstår?

Anmeld

3. januar 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

hvis i kan finde ud af det og begge partner syntes det er okay.. jamen så er det jo super hvis min fyr rørte en anden kvinde uhh så var jeg smuttet

Tak Det forstår jeg udemærket, vi er alle forskellige

Anmeld

3. januar 2012

celkt

Måske der mangler mulighed for at svare anonymt herinde.

Men sådan generelt vil jeg sige, at jeg godt kan forstå princippet. Jeg er ikke jaloux anlagt. Så tror godt jeg kunne fungere i et sådant forhold. Men at jeg så ikke på nuværende tidpunkt har lyst til at være sammen med andre mænd, gør at jeg tvivler på at det bliver aktuelt. En pige derimod kan sagtens komme på tale..  Og det er vel grundlæggende det samme.

Hvis du har lyst til en mere personlig sludder om de ting jeg vil foretrække at være 'anonym' omkring, er du velkommen til at pb'e mig..

Anmeld

3. januar 2012

Lise

Ville svare hvis man kunne anonymt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.