Er det en myte, at høje kvinder har nemmere fødsler?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2012

MorEllen

B&J skriver:

Jeg er 159 jaa det var da hårdt men det gik jo lige efter bogen og der sket ingen ting  jeg bristede heller ikke...

og ville gerne gøre det igen bare ikke hvor det tager 16timer hihihihi

Hehe, bare ikke 16 timer nej Det lyder til at du havde en relativt nem fødsel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

MorEllen

sandorff skriver:

jeg er 163 har har haft 3 NEMME fødsler....
har aldrig hørt om den myte

Ok Jeg begynder at tro at denne myte er busted Det er godt nok meget forskelligt havd folk svarer..

Anmeld

5. januar 2012

B&J

Morellen skriver:

Hehe, bare ikke 16 timer nej Det lyder til at du havde en relativt nem fødsel

ja det havde jeg men hårdt og det gjorde ondt mega meget men det har ikke noget med at det ikke var en nem fødsel overhovede

Anmeld

5. januar 2012

MorEllen

Zeus skriver:

Jeg er 165 og har haft 2 nemme fødsler.. Det var de ikke mens jeg stod i det, men her bagefter var de vist helt okay

Hehe, ja det tror jeg nok de fleste er enig med dig i -man synes det er megahårdt når man er midt i det, men bagefeter har men glemt lidt hvor hårdt det egentlig var

Anmeld

5. januar 2012

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle

Jeg er 165 høj og havde en meget let fødsel der tog 4 timer 

Anmeld

5. januar 2012

MorEllen

B&J skriver:

ja det havde jeg men hårdt og det gjorde ondt mega meget men det har ikke noget med at det ikke var en nem fødsel overhovede

Nej, det er også en sådan jeg tænker at en "nem" fødsel er. Det er jo pisse hårdt, men det er uden komplikationer..

Anmeld

5. januar 2012

MorEllen

A&F skriver:

Jeg er 161 og slank. Da jeg fik min første ve og til jeg fødte vores datter, gik der i alt 4 1/2 time . Bristede ikke, og fik ingen smertelindring. Det var en nem fødsel synes jeg, men damn det gjorde ondt at føde

Hold da op, det var en hurtig fødsel! Ja, det gør jo meganas at føde, men den kan stadig være nem.. sådan som din var

Anmeld

5. januar 2012

B&J

Morellen skriver:

Nej, det er også en sådan jeg tænker at en "nem" fødsel er. Det er jo pisse hårdt, men det er uden komplikationer..

Nemlig du har helt ret

Anmeld

5. januar 2012

MorEllen

Wimmie skriver:

Jeg er 167 og jeg havde en "nem" fødsel på 4,5 timer i alt og uden smertelindring 

Ok, det lyder som en nem og hurtig fødsel!  Og jeg tror da min myte er busted -det er mange kvinder under 170 her som har haft meget nemme fødsler..

Anmeld

5. januar 2012

MorEllen

Mira0911 skriver:

Jeg er 168 høj... 

Første fødsel var drøn hård... 

Anden fødsel var super nem... 

Ja, det hører man jo også tit -at den første er hård og den anden nemmere.. Det kunne måske være en anden afstemning "Passer det at fødsel nr2 er nemmere end nr 1?" Det kunne også være interessant at vide om de fleste oplever det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.