Er det en myte, at høje kvinder har nemmere fødsler?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2012

komodo

161 cm og jeg smutter dem som mandler 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

Frøken J.

170 høj og dejlig nem fødsel

Anmeld

3. januar 2012

Zeus

Jeg er 165 og har haft 2 nemme fødsler.. Det var de ikke mens jeg stod i det, men her bagefter var de vist helt okay

Anmeld

3. januar 2012

A&F

Jeg er 161 og slank. Da jeg fik min første ve og til jeg fødte vores datter, gik der i alt 4 1/2 time . Bristede ikke, og fik ingen smertelindring. Det var en nem fødsel synes jeg, men damn det gjorde ondt at føde

Anmeld

3. januar 2012

Lunae

Morellen skriver:

Jeg er måske ikke den eneste som har hørt at høje kvinder har nemmere fødsler..? Jeg er den høje af slagsen, og til alle jdm-konsulationer fik jeg høre at jeg nok ville få en nem fødsel fordi jeg var så høj. Jeg syntes nu det var en dum ting at sige..

Nu er det på tide at vi får fakta på bordet! Hvor høj er du, og hvordan oplevede du din fødsel? Del gerne Jeres erfaringer

Jeg er 166 og havde en relativ nem fødsel

Anmeld

4. januar 2012

morethanperfect

Morellen skriver:

Jeg er måske ikke den eneste som har hørt at høje kvinder har nemmere fødsler..? Jeg er den høje af slagsen, og til alle jdm-konsulationer fik jeg høre at jeg nok ville få en nem fødsel fordi jeg var så høj. Jeg syntes nu det var en dum ting at sige..

Nu er det på tide at vi får fakta på bordet! Hvor høj er du, og hvordan oplevede du din fødsel? Del gerne Jeres erfaringer

Altså jeg er 1.58 og havde en perfekt nem fødsel

Anmeld

4. januar 2012

Frk Mig

Morellen skriver:

jeg er 157 cm høj og min fødsel var fantastisk .. Jeg fik veer fredag aften og fødte lørdag aften og blev hverken syet eller noget ..

Anmeld

4. januar 2012

isimaven

jeg er 156 cm lav hehe og har haft tre ukomplicerede hurtige og nemme fødsler 

Anmeld

4. januar 2012

Wimmie

Morellen skriver:

Jeg er 167 og jeg havde en "nem" fødsel på 4,5 timer i alt og uden smertelindring 

Anmeld

4. januar 2012

Wimmie

Zeus skriver:

Jeg er 165 og har haft 2 nemme fødsler.. Det var de ikke mens jeg stod i det, men her bagefter var de vist helt okay

Hehe, jeg har det på samme måde... Under fødslen tænkte jeg ikke ligefrem "hold da op hvor er det nemt dét her" - men bagefter (og når jeg sammenligner med andre), så kan jeg godt fornemme at jeg har været heldig og har haft en "nem" og hurtig fødsel 

Men ondt vil det nok altid gøre....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.