Er det en myte, at høje kvinder har nemmere fødsler?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2012

Mira0911

Jeg er 168 høj... 

Første fødsel var drøn hård... 

Anden fødsel var super nem... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg er en gnom på 1,60, der har født tre store børn hurtigt, let og uden smertestillende - så den holder ikke her.

Anmeld

4. januar 2012

musse1

har aldrig hørt at høje kvinder havde nemmere fødsler 

jeg er 172 cm høj alle mine 4 fødsler har været nemmer og hurtige 

de første to tog mellem 3-4 timer,

nr 3 fødsel tog 20 min i bil + 10-15 min på sygehuset,

nr 4 tog ca 3 timer, men syns ikke selv jeg havde veer, fik da både grinede og sankket med jm og ville endelig bare gerne hjem, ind til 10 min før jeg fødte hvor jeg havde presse veer hehe 

Anmeld

4. januar 2012

MortilCilas

Jeg er omkring 165cm, og synes selv jeg havde en nem fødsel, den vared 16 timer, men kun 20min presseveer

Anmeld

4. januar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Jeg er 175 cm, havde en super nem og hel igennem fantastisk fødsel, gør det gerne igen- også snart

Anmeld

4. januar 2012

K&S

Morellen skriver:

Jeg er måske ikke den eneste som har hørt at høje kvinder har nemmere fødsler..? Jeg er den høje af slagsen, og til alle jdm-konsulationer fik jeg høre at jeg nok ville få en nem fødsel fordi jeg var så høj. Jeg syntes nu det var en dum ting at sige..

Nu er det på tide at vi får fakta på bordet! Hvor høj er du, og hvordan oplevede du din fødsel? Del gerne Jeres erfaringer

Jeg er lige knap 165 cm. og jeg havde en god og hurtig fødsel - jeg ankom til FG klokken 23.50 og fødte Anton 04.20 :-) 

Anmeld

4. januar 2012

norenberg

tror ikke på det, er selv 182 cm høj har haft to skrækkelige fødsler med komplikationer....det samme har mine fastre som begge er hhv 180 cm og 178 cm høje....

Anmeld

4. januar 2012

Lise

Jeg har aldrig før hørt at høje kvinder skulle have nemmere fødsler..

Jeg er 159 cm og har to ganske ukomplicerede fødsler bag mig.

Nr. 1: startede med vandafgang, herefter åbnede jeg mig ca 1 cm i timen, og præcis otte timer efter vandet gik, fødte jeg Simon.

Nr. 2: Tog kun 1½-2 timer (1 t og 37 min fra 3 cm åben til fødsel), og selvom det gjorde nas, så husker jeg det som at det gik ret nemt.

Anmeld

4. januar 2012

Muffin_girl

Tina&Martin skriver:

Jeg er 177 og vil sige jeg havde en nem fødsel selvom det tog 39 timer

39 timer.. SHITTTT!!! Thats better not gonna happen for mee!!!!!! 

Anmeld

4. januar 2012

2babygirls

AalborgPigen skriver:

39 timer.. SHITTTT!!! Thats better not gonna happen for mee!!!!!! 

HAHAHAHAHA, nu startede det jo også med murren kl 7 lørdag morgen og blev faktisk først av slemt ved 20 tiden om aftenen og så kom hun først næste aften kl 22

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.