Anonym skriver:
hvis ikke du er tryg ved at tale med din jm om det kan du evt også tale med din læge om det? Da jeg har haft en spiseforstyrrelse er jeg i en gruppe der hedder "sårbare gravide" hvor der tages ekstra hensyn og hvor jeg har fået en jm, der har særligt 'speciale' i 'min slags'
Jeg synes faktisk det er lidt træls og irriterende da jeg føler mig 100% rask fordi jeg har fået bearbejdet alting til hudløshed, men det lyder til du ville have rigtig meget gavn af at komme i den gruppe..
Jeg er tilknyttet skejby og hvis du også er det så bør der hvertfald være gode muligheder for det 
Der skal så vidt jeg ved ikke meget til for at kunne blive berettiget til den gruppe og fordelen er at du så kan få en jm der har en helt anden og lidt mere terapeutisk tilgang til fødslen og det lyder til du kunne have gavn af det 
Tager hat'eb af for at du er kommet ud på den anden side mht spiseforstyrelsen... Det er skisme flot.
Der står også i min journal at jeg har en spiseforstyrelse, som min egen læge ved og kender til. Min blev lagt på hylden den dag vi stod med en positiv test i hånden og det er over 4 år siden idag. Hun valgte at jeg ikke skulle vejes fra gang til gang, under graviditet - at det skulle være neutralt det emne. Så blev kun vejet ved første læge undersøgelse og lige inden pks - så de kunne regne dosis ud til bedøvelse.
Men min første graviditet var også en del lettere end denne, havde ikke en eneste gene med frederic - men trukket hele pakken denne gang.
Mon ikke der findes sådan en gruppe hernede af også...?
Anmeld