Læs gerne min begrundelse for det brev til jm...
Jeg fik jo pks med frederic grundet tværleje, så der var ingen tvivl om hvilken vej ud han skulle.
Men venter nu nr. 2 her til april og aner ikke hvilket ben ang fødsel jeg skal stå på..
Er aldrig blevet gyn. undersøgt, hverken som teenager - under graviditet, eller ved 8 uger's undersøgelsen.
Blev som barn udsat for incest i plejefamilie fra jeg var 2½-6 år og en x der ikke forstod hvorfor jeg havde svært ved nærhed og sex. Han var af den type der hvis det ikke var frivilligt, så måtte man med vold tage det.
Har aldrig fået de knuder bundet ordenlig op, da alle de physkologer mm har opgivet undervejs.
Så er panisk ved at skulle føde naturligt, med alt det dét indebærer af at de skal måle - pille - kigge - mærke osv i mig. Men tør heller ikke bede om pks igen, da jm er af meget gammel model og som mener at alle skal føde normalt.
Er bare en spade til at åbne op for et menneske jeg blot har set 1 gang før og fortælle baggrunden for det pks. Men ville ønske jeg kunne føde normalt uden at de skulle pille dernede. Så overvejer at skrive et brev til hende og afl. så kan jeg også mentalt nå at forberede mig næsste jm besøg.
Anmeld