skrive brev til jm?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2012

Mor til Frederic og Freya

LunaLykke skriver:

Jeg kan godt forstå dig, det er også nogle svære ting at sidde og sætte ord på. Synes du skal skrive det brev til hende, hun vil helt sikkert tage godt imod det. Det nytter jo ikke noget, at du ligger under fødslen og har det rigtig skidt med det der foregår, når det skal være en god oplevelse (når man ser bort fra veer og andre smerter) at føde sit barn. 

tak. vil helt klart skrive til hende..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2012

Tina&Martin skriver:

Jeg er 100% sikker på at de tilgodeser dine ønsker og behov.
Og jo en vaginal fødsel er sundt, men ikke hvis mor får det dårligt ved det og måske kan ende med en fødselsdepresion pga presset.

Uanset hvad synes jeg du skal skrive brevet så de kender din baggrund, og ikke gør noget ved dig dernede som presser dig over grænsen.

tak.

Vil begynde at skrive i morgen.. Så må jeg tage den derfra og håbe på jeg har en god jm...

Anmeld

1. januar 2012

2babygirls

Mor til Frederic skriver:

tak.

Vil begynde at skrive i morgen.. Så må jeg tage den derfra og håbe på jeg har en god jm...

Det var så lidt!! Skriv hvis jeg kan hjælpe med nogle ord !!??

Anmeld

1. januar 2012

louiseandersen85 skriver:

LIgegyldug hvordan du vil sige det, SKAL du ud med det. Selvfølgelig skal du fortælle din historie, og de skal med sikkerhed nok tage dig seriøst. 

Du vil sikkert komme videre til en lægesamtale, som din jordemoder ikke som sådan har indflydelse på

Vil også skrive brev og så må jeg se hvad der sker derfra...

Anmeld

1. januar 2012

B&J skriver:

jeg sender dig en kæmpe krammer og jeg syntes helt klart du skal skrive det brev til din jm.....

tak søde.

Gør jeg også i morgen, når frederic er afl i bh..

Anmeld

1. januar 2012

Kløver

Jeg har stemt blank da jeg ikke selv har skrevet brev til jm. Men jeg synes at det ville være fint med et brev. Det er jo vigtigt du fortæller hvordan du har det, og Det er jo ikke nemt. Du brev er da en god måde at fortælle tingene på. Så er du sikker på du får sagt hvad du ønsker. Håber hun forstår :-)

Anmeld

1. januar 2012

Pylle3 skriver:

Jeg trækker lige på smilebåndet 

Jeg husker GANSKE GODT min panik over at skulle ha en dreng 2. gang.. og ja man panikker fordi man ikke har prøvet "sådan" et barn før.. hihi.. Første gang jeg skulle skifte vores søn måtte jeg tilkalde sygeplejersken for at få hjælp. jeg viste simpelten ikke hvad jeg skulle stille op

Men jeg synes det lyder som en god ide at få en snak med sp. Og så fordi HVIS det bliver alm. fødsel har du måske nogle tabker du gerne vil ha snakket igennem bagefter og så ved hun hvad du bærer på 

Manden er også vild med at det bliver en pige og ikke mindst frederic..

Har ikke engang skiftet ble eller lign på vores kusine, det falder mig slet ikke naturligt...

Her var det manden der skifted ham de første mange gange, da jeg lå i sengen med pks.

Så vil få fat i sp..

Anmeld

1. januar 2012

wmillapigenw

den måde du har det på med at skulle føde normalt, så hvis jeg var dig så ville jeg skrive et brev til jm. 

du kan altid skrive brevet og tage det med næste gang du skal derhen, også få hende til at læse det og snakke med hende om det. 

tror det ville være nemmere for dig at have det brev med og vise hende end sige det personligt til hende. - du kan jo bare forklare hende at du ikke kan sige det personligt og derfor har du valgt brevet.

held og lykke! 

Anmeld

1. januar 2012

Tina&Martin skriver:

Det var så lidt!! Skriv hvis jeg kan hjælpe med nogle ord !!??

Skal jeg nok og tak..

Vil dejse de sidste cm ned i seng og sove...

Anmeld

1. januar 2012

B&J

Mor til Frederic skriver:

tak søde.

Gør jeg også i morgen, når frederic er afl i bh..

det var super godt søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.