Mor til Frederic skriver:
Tager hat'eb af for at du er kommet ud på den anden side mht spiseforstyrelsen... Det er skisme flot.
Der står også i min journal at jeg har en spiseforstyrelse, som min egen læge ved og kender til. Min blev lagt på hylden den dag vi stod med en positiv test i hånden og det er over 4 år siden idag. Hun valgte at jeg ikke skulle vejes fra gang til gang, under graviditet - at det skulle være neutralt det emne. Så blev kun vejet ved første læge undersøgelse og lige inden pks - så de kunne regne dosis ud til bedøvelse.
Men min første graviditet var også en del lettere end denne, havde ikke en eneste gene med frederic - men trukket hele pakken denne gang.
Mon ikke der findes sådan en gruppe hernede af også...?
Man skulle tro at de sørger for at have tilsvarende tilbud i de forskellige kommuner.
Jeg var så heldig at blive tilknyttet Risskov hvor de har et helt center for spiseforstyrrelser og det var en kæmpe hjælp
Men det lyder hvertfald som noget der er værd at undersøge om ikke andet så er det vigtigt at der hvertfald er én person tæt på under hele forløbet som du kan støtte dig op ad, jeg kan sagtens forstå at der er mange elementer ved naturlig fødsel som din krop stritter imod omkring når du ikke har fået bearbejdet de følelser, der følger med de overgreb du har været udsat for. JM lyder ikke som den helt rette person for dig og hvis ikke der lige er det, kan du måske bruge manden/kæresten som beskyttelse?
Anmeld