skrive brev til jm?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2012

mariamiss6

Mor til Frederic skriver:

super at høre fra en der selv har prøvet at skrive til jm..

hvordan gik det, hjalp det?

Ja, den mulighed havde jeg vist glemt i afstemning.

Tak, hun får et brev fra mig.

hehe, er du lidt distræt idag Jeg har IKKE selv skrevet til min JM, men jeg synes bestemt at du bør gøre det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

Miss T

Kom ikke til nogen læge samtale ved frederic, men blot et fælles infomøde om pks...

Tænker at hvis egen jm selv regner med at jeg vil føde normalt at den læge samtale ikke er nødvendig..

Er Frederic ikke dit første barn?

Anmeld

2. januar 2012

Pige2009

tak...

Kører nemlig nattevagt i denne uge, så har hele dagen/ugen til at skrive i og få det afl.

Men mangler det sidste los bagi for at gå i gang, håber bare ikke hun stempler mig på den ene eller anden måde.

Min egen læge kender til det, da jeg har haft samme læge i snart 9 år - så regner med at snakke med hende omkring det her på næste mandag.

Har set din PB Skriver lige der i stedet...

Anmeld

3. januar 2012

Mor til Frederic og Freya

Anonym skriver:

Man skulle tro at de sørger for at have tilsvarende tilbud i de forskellige kommuner.

Jeg var så heldig at blive tilknyttet Risskov hvor de har et helt center for spiseforstyrrelser og det var en kæmpe hjælp

Men det lyder hvertfald som noget der er værd at undersøge om ikke andet så er det vigtigt at der hvertfald er én person tæt på under hele forløbet som du kan støtte dig op ad, jeg kan sagtens forstå at der er mange elementer ved naturlig fødsel som din krop stritter imod omkring når du ikke har fået bearbejdet de følelser, der følger med de overgreb du har været udsat for. JM lyder ikke som den helt rette person for dig og hvis ikke der lige er det, kan du måske bruge manden/kæresten som beskyttelse? 

Manden er den bløde type i dette forhold også når det gælder opdragelse mm.

Så der er ikke rigtig nogen at læne sig op ad, end at finde en 'ny'. Vil prøve at høre egen læge ad på mandag.

I denne uge bliver det ikke til så meget, for arbejder 15-04 hele ugen og weekendvagt fra fredag-mandag morgen.

Anmeld

3. januar 2012

serinasmor skriver:

har stemt blank ...

Jeg kan sagtens følge dig i at det virker underligt at skrive brev til sin jm ... men i dit tilfælde ville jeg gøre det alligevel ... hvis du aldrig rigtigt har fået løst op for alle problemerne er de jo endnu sværere at tale om og et brev ville være en rigtig god start .. så kan din jm også meget bedre vejlede dig til at tage DIN beslutning omkring kejsersnit eller ej .. fordi hun jo gør det på et oplyst grundlag .. Jeg forstår godt hvorfor du ville foretrække kejsersnit i din situation .. der er flere herinde (husker jeg) med en baggrund som din .. hver især er blevet vejledt så fødslen passede til dem og ikke overskred nogle grænser .. jeg kan huske en bruger der hed tjuhl (slettet) der ville føde hjemme for at der ikke kom en masse og skulle kigge på og for at det gik så roligt som muligt ... da de alligevel endte på hospitalet sendte jm alle der ikke havde en akut funktion ud af lokalet grundet tjuhls ønsker og specielle situation ..

alt i alt er det i hvert fald bedre at jm ved det og ved at det der med for mange gynundersøgelser og den slags er NOGO   ... så ved hun også hvorfor du reagerer som du gør ....

håber du får den fødsel du ønsker dig

Tak for dit svar..

Helt de samme baner jeg tænker i, at når først kortene ligger åben på bordet - kan vi i fællesskab finde frem til den bedste fødsel...

Kan godt huske der er flere herinde og der også fik lavet en fødsels vejledning.

Men mon ikke min gamle jm, har nogle ting i ærmet...

Anmeld

3. januar 2012

babymus77 skriver:

Hvis ikke du kan, så send en kopi af det du har skrevet herinde... Du trænger jo klart til hjælp og en plan så det kan ordnes inden fødsel;-) Så du kan nyde resten af din graviditet;-) knuser

Tror godt jeg kan... Bare svært lige at få startet, men når jeg først er begyndt er det lettere..

og tak.

Anmeld

3. januar 2012

PsychedeliC skriver:

Jeg har trykket ja. Jeg har ikke selv gjort det men synes helt bestemt du skal gøre det

tak...

Skal blot lige have startet..

Anmeld

3. januar 2012

mariamiss6 skriver:

hehe, er du lidt distræt idag Jeg har IKKE selv skrevet til min JM, men jeg synes bestemt at du bør gøre det

nej, bare monster træt og mange tanker. Inkl det at næsten ikke ser vores skønne dreng i denne uge, grundet lorte eftermiddag/nattevagt fra 15-04.

Anmeld

3. januar 2012

Miss T skriver:

Er Frederic ikke dit første barn?

Frederic er vorse 1 barn, det tog 6 år at få ham sat i verden - fordi jeg har så svært ved det at være intim mm.

Han blev født 3 sep 2008.

Vi venter nr 2 - en pige her til den 26 april 2012.

Anmeld

3. januar 2012

Baagøe skriver:

Har set din PB Skriver lige der i stedet...

helt okay..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.