Tilmeldt skriver:
Scannede hun kun ude på maven? Og kunne hun se en blommesæk?
Det var præcist det samme med mig. Jeg mente jeg var 6+3 henne.
Hun kunne intet finde, så hun scannede mig indefra, og kunne så godt se en blommesæk, men kunne ik se noget hjerteblink.
Hun var dog super sød til at berolige mig, og sagde at jeg noik ik var så langt henne som jeg troede. Og hun sagde også at hun ik mente der var noget galt, for hun kunne se hvis der var blødning eller andet, og hun ville sige det hvis der var grund til bekymring. Jeg havde heller ik haft nogle smerter eller noget andet tegn på at der skulle være ngoet galt!
Jeg fik en tid 14 dage efter, og der kunne hun sq heller ik se noget,
før hun igen scannede mig indefra, og der kunne hun pludselig se et lille hjerteblink!!
Jeg var så lige så langt henne som jeg havde regnet mig frem til, den havde bare gemt sig rigtigt godt! Men vi hørte hjertelyd og det hele var helt fint!!!
Så prøv at slå koldt vand i blodet.. Måske din også bare gemmer sig rigtigt godt!?

Hejsa
Jeg er nødt til lige at spørge dig om noget mere...
Vil det sige, at du blev scannet indvendigt første gang og der VAR du 6+3 uger henne som du selv havde regnet ud? Altså det viste sig, at det faktisk passede at du var 6+3 ? - og var det fra undfangelsestidspunktet eller sidste 1. mens dag?
Og her kunne i ikke se hjerteblink...
Og 2 uger efter, dvs. så har du været ca. 8+3 uger henne, der fik du også indvendig scanning og så kunne i GODT se hjerteblink?
fandt du ud af hvorfor man ikke kunne se hjerteblink ved første indvendige scanning hvor du var 6+3 uger henne?
Anmeld