Tidlig scanning idag - Intet at se, brug for råd? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2012

Maise86

Anonym skriver:

Hejsa igen

Det er sødt af dig at spørge til mig. Jeg sidder i en elendig ventetids-pine lige nu og har gjort det siden torsdag..

Har skrevet dette indlæg:

https://www.baby.dk/debat/155333pi1/graviditet/gravid-og-har-bloedt-scanning-idag-minus-hjerteblink-men--.aspx

Oplevede nemlig i torsdags at jeg blødte lidt.. og blev scannet og de kunne ikke se hjerteblink.. og de synes fosteret så lille ud i forhold til hvor langt jeg skulle være henne. Så de tog blodprøve torsdag og jeg har fået taget en til morgen nu også og så vil de sammenligne HCG tal for at se om det er stigende eller faldende... men lægen mente jeg skulle forberede mig på, at det nok er faldene og at fosteret er dødt

Har haft en ELENDIG weekend, fordi jeg ikke har vist om der var liv eller ikke liv i mig og jeg syns det er en pine at sku vente SÅ længe.. og så venter man højst sandsynligt på dårligt nyt

Det ik til at holde ud.... regner først med at få svar over middag engang...

Håber du har fået et positivt svar!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2012

Anonym trådstarter

Lille Update.. Ved utroligt nok stadig ingenting!! Har ringet 5 gange for at få resultat, men hele tiden fået at vide at lægerne ikk havde tid!? 

Kl 19 var jeg så desperat og fik så endelig det svar at lægen ikk ville ringe, hun ville ha mig ind til en scanning imorgen istedet.. Hun ku ikk gi noget svar udfra blodprøverne, ikk et svar hun ville videregive til mig før hun havde scannet mig.. SUK!! Hva betyder det så???

Kæft en dårlig dag og så bliver man ikk engang belønnet med et svar!

Anmeld

16. januar 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

Lille Update.. Ved utroligt nok stadig ingenting!! Har ringet 5 gange for at få resultat, men hele tiden fået at vide at lægerne ikk havde tid!? 

Kl 19 var jeg så desperat og fik så endelig det svar at lægen ikk ville ringe, hun ville ha mig ind til en scanning imorgen istedet.. Hun ku ikk gi noget svar udfra blodprøverne, ikk et svar hun ville videregive til mig før hun havde scannet mig.. SUK!! Hva betyder det så???

Kæft en dårlig dag og så bliver man ikk engang belønnet med et svar!

Jeg ville tolke det som om det er steget men ikke normalt. Men gjorde mit heller ikke og der er en baby på vej. Knus

Anmeld

16. januar 2012

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Jeg ville tolke det som om det er steget men ikke normalt. Men gjorde mit heller ikke og der er en baby på vej. Knus

Hvis det ik er steget normalt.. Hva vil det så sige mon?

Anmeld

16. januar 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

OMøNogl

Hvis det ik er steget normalt.. Hva vil det så sige mon?

Nogle danner bar hcg i andet tempo end normalt. Tror ikke de ville skanne dig hvis ikke det var steget. Jeg har haft en spontan abort og efter jeg begyndte at bløde faldt mit hcg markant inden for et par dage. Hvis det var tilfældet tror jeg ikke du havde fået det svar

Anmeld

16. januar 2012

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Nogle danner bar hcg i andet tempo end normalt. Tror ikke de ville skanne dig hvis ikke det var steget. Jeg har haft en spontan abort og efter jeg begyndte at bløde faldt mit hcg markant inden for et par dage. Hvis det var tilfældet tror jeg ikke du havde fået det svar

Håber virkelig VIRKRLIG du har ret 

Anmeld

16. januar 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

jje

Håber jeg også. Skal nok

Anmeld

17. januar 2012

Maise86

Anonym skriver:

Noget nyt?

Anmeld

17. januar 2012

Anonym trådstarter

HejSa ja har fået afklaring har bare skrevet det i min anden tråd - havde glemt at skrive det her også

Du ka se det her, desværre bad news er ved at abortere i skrivende stund

https://www.baby.dk/debat/155333pi1/graviditet/gravid-og-har-bloedt-scanning-idag-minus-hjerteblink-men--.aspx

Anmeld

17. januar 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

tåHejSa ja har fået afklaring har bare skrevet det i min anden tråd - havde glemt at skrive det her også

Du ka se det her, desværre bad news er ved at abortere i skrivende stund

Det var synd altså. Håber hurtigt storken kommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.