hvordan er det gået med dig??
Hejsa :-)
Jeg har været til scanning igen idag, blev rykket fra 10.1 til 7.1 - det passede mig bedre 
Også denne gang var det udvendig scanning, hun laver slet ikk indvendige og mener heller ik det er nødvendigt? Det syns jeg så man ka diskutere når hun scanner fra så tidligt..
Denne gang kunne vi se en lille sort fostervandskugle og inde i den ku man se en lille bitte blommesæk! Og dette er altså kommet siden d. 29.12 for der kunne man intet se overhovedet! Så graviditeten udvikler sig. Vi kunne ikk se tydeligt hjerteblink og hun mener det stadig er fordi den er så lille. Hun mener faktisk ikk jeg kan være mere end en 5 uger henne eller sådan noget.. Så hun mener at jeg er meget kortere henne end vi troede først. Dette basere hun så på de mål hun tog af fostervands kuglen hehe.. Men hun sagde hun syns hun ku se nogle små bevægelser men at den endnu er for lille..
Hun mener alt ser rigtigt ud og har sagt at hun gerne vil give mig ny tid igen d. 28 januar - så ka jeg få dvd og billede med hjem fordi man kan se mere og se hjerteblink
Hun synes ikke jeg skal være urolig da alt tegner til at gå som det skal, jeg er bare kortere henne end først antaget.
Hva syns i? Jeg ska til læge på tirsdag og ha lavet vandre journal osv.. Sku man fortælle om disse scanningen og prøve at bli henvist til rigtig scanning på hospital? INDVENDIG scanning 
Anmeld