Tidlig scanning idag - Intet at se, brug for råd? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2011

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

svært at sige...de fleste kan jo altså ses fra 6+0..ikke 7+0, men det sker jo babyer vokser i ryk og ryket måske vil kunne ses om en uges tid.

Jeg blev scannet 6+4 udefra og man kunne se alt, både str og hjerte osv. De fleste klinikker har så godt udstyr at de sagtens kan scanne udefra, men hvis man f.eks har lidt depot på maven kan det skærme lidt så man ikke kan:-)

Så om en uges tid burde der i hvert fald være liv derinde at se hvis det ikke er gået til grunde.

Hehe Jae ka da være der er for meget fedt i vejen men ja, er vist meget normalvægtig, lidt buttet men ikk noget vildt.. Men hvis det har så meget at sige syns jeg bare man bør starte med indvendig scanning og undgå denne situation. Men er så samtidig nok heller ikk langt nok henne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2012

lykkekevin

Anonym skriver:

Hold da op,ser det sådan ud allerede så tidligt? Ja sådan så det ik ud hos mig, var en stor forvirrende masse

Vil ikk ha udvendig igen så tidligt..

ja sådan så det ud ved mig blev snannet i uge 7 og igen i uge 11 og blev kun rykket et par dage skal så lige siges billedet er ganget meget op for at se det så tydlig

Anmeld

1. januar 2012

Miss T

Da jeg blev gravid med nummer to, kendte jeg ikke undfangelsestidspunktet, men blev skannet og der kunne de ikke se noget. Så jeg skulle komme en uge efter til skanning og der kunne de så se blink. Det var for tidligt, første gang jeg var der.

Så ja der er håb forude.

Anmeld

1. januar 2012

Miss T

Anonym skriver:

Tak fordi du delte din historie!! - åh må ikke have været sjovt, at det samme så skete for 2. gang også!  Men godt du så blev scannet indvendigt..

Jeg vil forhøre mig om hun kan scanne mig indvendigt næste gang også.. tror ik jeg orker at rode rundt ude på maven igen,  på dette tidlige stadie hehe

Jeg håber du har ret, den gemmer sig derinde Tak..

Forstår slet ikke, at du blev skannet uden på, det har jeg aldrig været udsat, flere gange end to har de skannet med indvendigt når man ikke er længere, så det undre mig... Hmm

Anmeld

2. januar 2012

Anonym trådstarter

Miss T skriver:

Da jeg blev gravid med nummer to, kendte jeg ikke undfangelsestidspunktet, men blev skannet og der kunne de ikke se noget. Så jeg skulle komme en uge efter til skanning og der kunne de så se blink. Det var for tidligt, første gang jeg var der.

Så ja der er håb forude.

Hejsa

Hvor langt henne troede du så du var, da du blev scannet 1. gang og der ik var noget at se?

Og var det en indvendig eller udvendig scanning ?

Anmeld

2. januar 2012

babymus77

Hej Hej;-) jeg blev første gang i 5+6 og der ku man se en forhøjning i slimhinden og i den forhøjning ku man ane hjertet!! Igen i uge 7+0 ku man se det nu var en klump og hjerte... Igen i 8+1 fin reje;-) med fint hjerte... I den tidlige graviditet sagde de til mig at man sku være heldig for at se så meget... Vil sige fra 7+ der var det tydeligt..... Krydser for du ikk er så langt endnu!! At det er derfor...

Anmeld

2. januar 2012

Miss T

Anonym skriver:

Hejsa

Hvor langt henne troede du så du var, da du blev scannet 1. gang og der ik var noget at se?

Og var det en indvendig eller udvendig scanning ?

Jeg vidste ikke hvor langt jeg var, men var nok omkring 5 vil jeg tro, og det plejer altid at være indvendige skanninger i den ende af skalaen..

Anmeld

6. januar 2012

ekebiv

hvordan er det gået med dig??

Anmeld

7. januar 2012

Anonym trådstarter

hvordan er det gået med dig??

Hejsa :-)

Jeg har været til scanning igen idag, blev rykket fra 10.1 til 7.1 - det passede mig bedre

Også denne gang var det udvendig scanning, hun laver slet ikk indvendige og mener heller ik det er nødvendigt? Det syns jeg så man ka diskutere når hun scanner fra så tidligt..

Denne gang kunne vi se en lille sort fostervandskugle og inde i den ku man se en lille bitte blommesæk! Og dette er altså kommet siden d. 29.12 for der kunne man intet se overhovedet! Så graviditeten udvikler sig. Vi kunne ikk se tydeligt hjerteblink og hun mener det stadig er fordi den er så lille. Hun mener faktisk ikk jeg kan være mere end en 5 uger henne eller sådan noget.. Så hun mener at jeg er meget kortere henne end vi troede først. Dette basere hun så på de mål hun tog af fostervands kuglen hehe.. Men hun sagde hun syns hun ku se nogle små bevægelser men at den endnu er for lille..

Hun mener alt ser rigtigt ud og har sagt at hun gerne vil give mig ny tid igen d. 28 januar - så ka jeg få dvd og billede med hjem fordi man kan se mere og se hjerteblink  Hun synes ikke jeg skal være urolig da alt tegner til at gå som det skal, jeg er bare kortere henne end først antaget.

Hva syns i? Jeg ska til læge på tirsdag og ha lavet vandre journal osv.. Sku man fortælle om disse scanningen og prøve at bli henvist til rigtig scanning på hospital? INDVENDIG scanning

Anmeld

7. januar 2012

Anonym trådstarter

Miss T skriver:

Jeg vidste ikke hvor langt jeg var, men var nok omkring 5 vil jeg tro, og det plejer altid at være indvendige skanninger i den ende af skalaen..

Ja okay, det lyder som samme situation som jeg. Jeg aner tydeligvis ikk hvornår den her baby er undfanget! DET er der i hvert fald ingen tvivl om :s

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.