Tidlig scanning idag - Intet at se, brug for råd? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15.957 visninger
59 svar
2 synes godt om
29. december 2011

Anonym trådstarter

Hejsa! 

Åh ha, har brug for nogle råd og høre jeres erfaring! Jeg har idag været til en tidlig scanning.. Man ku bestille tid fra man er 7+0 uger henne.. Er det fra undfangelses tidspunktet eller fra sidste første menstruations dag??

Jeg havde sidste første mens dag d. 10 november, derfor regnede jeg med at være 7+0 idag.. Var til tidlig scanning på klinik og hun kunne ikke finde noget.. Hverkenhjerteslag eller noget der ku være 'det' ?

Søgte i de 15 min min tid var og sagde så at det nok var fordi den endnu var for lille.. Fået ny tid d. 10 januar og ved ikk hvordan jeg skal forholde mig nu? Føler mig ked af det og utryg og det var væmmeligt at ligge på briksen mens hun ledte..

Hvor langt henne er jeg mon?

Nogen der har prøvet noget lignende?

Håber på svar, føler mig forvirret og fortvivlet ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2011

Masig

Der kan jo desværre være sket det, at baby er gået til meget tidligt, men jeg har altså hørt om flere hvor de intet kunne se ved første scanning og pludselig senere så kom baby frem på skærmen.. Så der er stadig håb, men kan godt forstå du synes det var ubehageligt...

Hvor lang er din cyklus? For hvis den er meget lang eller uregelmæssig kan det være du slet ikke er så langt henne som du tror...

Anmeld

29. december 2011

WHT

Jeg kender ikke til din situation, men jeg var igår til scanning (skulle have været NF, men da jeg ikke var langt nok henne fik jeg en ny tid)...

Jeg har hele tiden sagt at jeg ikke vidste hvornår min sidste mens var (enten før eller efter vores ferie 2-9 okt.), så havde sagt til mig selv at jeg ville være 10+6 til scanning, så jeg ikke ville blive sat tilbage...
men til scanning fortalte hun mig at det så ud til at jeg var 9+6, hvilket jeg slet ikke kan få til at passe, men jeg ved jo så heller ikke hvor lang min cyklus er, da jeg lige var stoppet med p-piller.

Jeg håber du finder den lille derinde.

Anmeld

29. december 2011

Anonym trådstarter

Jeg er blevet gravid i den første periode uden p-piller.. Så 1. Forsøg er det vel. Aner ikk hvordan cyklus har været? Men TROR jeg havde ægløsning omkrig 22-25 november..

Åh håber ik den lille er gået til.. :-(

Anmeld

29. december 2011

Kløver

Anonym skriver:

Hejsa! 

Åh ha, har brug for nogle råd og høre jeres erfaring! Jeg har idag været til en tidlig scanning.. Man ku bestille tid fra man er 7+0 uger henne.. Er det fra undfangelses tidspunktet eller fra sidste første menstruations dag??

Jeg havde sidste første mens dag d. 10 november, derfor regnede jeg med at være 7+0 idag.. Var til tidlig scanning på klinik og hun kunne ikke finde noget.. Hverkenhjerteslag eller noget der ku være 'det' ?

Søgte i de 15 min min tid var og sagde så at det nok var fordi den endnu var for lille.. Fået ny tid d. 10 januar og ved ikk hvordan jeg skal forholde mig nu? Føler mig ked af det og utryg og det var væmmeligt at ligge på briksen mens hun ledte..

Hvor langt henne er jeg mon?

Nogen der har prøvet noget lignende?

Håber på svar, føler mig forvirret og fortvivlet ..

Var det en ud eller indvendig scanning, for kan jo sagtens have noget at sige, og er du meget i tvivl hvornår æl var kan du evt prøve at regne med du ca er 4+0 Den dag du testede positivt, Kan jo sagtens være du bare ikke er langt nok henne endnu. Kram

Anmeld

29. december 2011

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Var det en ud eller indvendig scanning, for kan jo sagtens have noget at sige, og er du meget i tvivl hvornår æl var kan du evt prøve at regne med du ca er 4+0 Den dag du testede positivt, Kan jo sagtens være du bare ikke er langt nok henne endnu. Kram

Det var en udvendig scanning, hvilket også overraskede mig meget? Troede detville blive en indvendig scanning.. Troede det var for tidligt at ku se noget via maven udefra.. Men er det måske også 

Anmeld

29. december 2011

lycly

Anonym skriver:

Det var en udvendig scanning, hvilket også overraskede mig meget? Troede detville blive en indvendig scanning.. Troede det var for tidligt at ku se noget via maven udefra.. Men er det måske også 

Jeg synes tit jeg læser flere herinde fortælle at man ikke kan se noget på en udvendig scanning så tidligt. Hvis du nu ikke er de fulde 7 uger henne, så kan det jo netop være forklaringen på, at det simpelthen bare ikke kan ses udenpå endnu. Jeg krydser fingre for at det er tilfældet

Anmeld

29. december 2011

Kløver

Anonym skriver:

SåSåjkakandDeDetsåsasagsagtpagtesagtensagtenståvaværværeEfo

Så kan Det sagtens være forklaringen

Anmeld

29. december 2011

Darling<3

Anonym skriver:

Jeg er blevet gravid i den første periode uden p-piller.. Så 1. Forsøg er det vel. Aner ikk hvordan cyklus har været? Men TROR jeg havde ægløsning omkrig 22-25 november..

Åh håber ik den lille er gået til.. :-(

Hvis du havde ÆL omkring den 25 november, så er du max 6+4, og det kan sagtens være for tidligt at de den lille

Anmeld

29. december 2011

Darling<3

Anonym skriver:

Hver jeg nu læst tråden igennem først

Man kan intet se ved en udvendig skanning når du ikke er længere henne..!

Jeg var til NF sidste onsdag og der blev jeg skannet udvendig ìg indvendig da hun ikke kunne måle udefra..

Ved om en indvendig skanning, så skal du nok de din lille baby

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.