Anonym skriver:
TAK fordi du delte din historie - og ja, den hjælper kan jeg mærke! Er faktisk bare glad for at høre, at nogen har oplevet det samme! For gys, det er sgu ikk en sjov oplevelse..
Jeg kan slet ikk forestille mig, at du har gået så mange uger indtil NF og ikke vide om der var nmoget eller ikke var noget!
Hvordan har du ku holde til det.. og hvorfor blev du ikk ekstra scannet eller noget på hospitalet? Det da væmmeligt at gå sådan 
Næsten ironisk ikke, at det hedder en "tryghedsscanning" og så kan den ligge så tidligt, at man slet intet kan se.. øv hvor meget tryghed giver det lige 
Tak fordi du skrev
Jeg prøver at være positiv og tro på den lille er derinde. Og så vil jeg sørge for at blive scannet indvendigt næste gang!!
Jeg er glad for at det hjælper... Kan huske at jeg ledte med lys og lygte efter positive historier 
Jeg tror jeg kom igennem det pga. min kæreste, han var der virkelig for mig, og det bragte os virkelig tættere sammen... Og så havde jeg en utrolig stærk tro på at selvfølgelig var alt som det skulle være - hvorfor ville gud ellers gøre mig gravid??? (er ikke kristen overhovedet - eller på nogen måde troende) Men sådan tænkte jeg!!!
Jeg var ikke til nogen scanning efter den og inden NF af frygt, men en NF bliver man jo nød til at tage til... Og det viste sig jo også at alt var som det skulle være...
Jeg bliver virkelig også sur over at de sælger scanninger på private steder, udvendig, når jeg gang på gang hører at der er flere og flere som alligevel ikke kan se noget, og at man så skal gå ked af det hjem igen...
Man vælger selv disse scanninger, og ja, måske har jeg været for naiv... Men så er jeg da langt fra den eneste... Jeg skal ihvertfald ikke have en trykhedsscanning næste gang... Tror simpelthen at de er for tidlig når de skriver 7+0 hos MANGE - om man så er tynd eller tyk!!!
Har lige været til MD - og alt var som det skulle være... Så en 3d/4d scanning skal vi da til, men nu har jeg jo også set at alt er som det skal være, og jeg VED at de kan se noget ved en udvendig scanning