Hejsa,
Jeg er rigtig ked af det lige nu.. oplevede iaftes at jeg begyndte at bløde lidt og det var det samme her til morgen + lidt mens. agtige smerter. Ringede til læge som henviste til scanning og forberedte mig på, at det KAN være en truende abort..
Jeg havde sidste 1. menstruationsdag d. 10. november. Har været til scanning på privatklinikker 2 gange.. første gang d. 29.12 - her kunne hun intet se, regnede med den var for lille. Scannet igen d. 7.1 - her kunne man se graviditet havde udvilket sig, der var et lille sort hulrum med fostervand og lille blommesæk, men hun kunne ikke se hjerteblink. Scannede udvendigt fra begge gange, kunne ikke tilbyde indvendigt.
Jeg var selv til 1. lægebesøg i tirsdags og her fortalte jeg om scanninger og fik henvisning til tryghedsscanning i næste uge.
Idag har jeg så været til scanning pga. lille blødning og der fik jeg vist livmoder med lille foster i, men lægen sagde han ikke kunne se hjerteblink... 
I og med jeg oplevede en positiv g-test d. 8 december, så mente han at man burde kunne se hjerteblink nu.. så jeg skulle forberede mig på, at graviditeten er gået i stå. Han ville dog være sikker, så har taget blodprøve og så skal jeg ha taget en ny mandag morgen og så kan de se om det her HCG halløj stiger eller falder.. men skulle nok forberede mig på det ville være faldende... men jeg KAN stadig håbe sagde han, men må nok forberede mig på at det er gået i stå...
Er SÅ ked af det lige nu
og ved ikke hvad jeg skal tro eller håbe. Hvornår SKAL man kunne se hjerteblink ved indvendig scanning?
Hvor langt er jeg overhovedet hene, hjælp? - hvis jeg stod med positiv g-test i hånden d. 8 december.. så er befrugtning nok sket tidligst en uge før.. så jeg vil tro jeg reelt er i uge 7 eller 8, fra befrugtning? Det svært at finde ud af...
Hvad ville i tro og regne med..? ved slet ikke hvordan jeg skal have det lige nu.. lort 
Anmeld