Dianaaa skriver:
ja sådan sagde en bekendt til mig idag..
okay så nu mener folk man skal have en uddannelse for at kunne forsørge sit barn 100% ..haha ej nu må jeg altså le, ja det ville da være bedst med en uddannelse uden tvivl!, men det kan jeg altid nå ! min søn mangler intet han får mad og en ren ble på hver dag og ikke mindst har han en mor og en far der elsker og forguder ham, så er man da en heldig baby !
♥
tjae ville bare ud med det 
ha en fortsat god aften folkens
rent samfundsøkonomisk mener jeg faksik man burde enten være gift eller havde en uddannelse. og eller bare ganske alm fastarbejde. særligt hvis man er 18-28 år ca..
jeg mener ikke det kan være rigtigt at man ligger samfundet til last ved at blive og bevist gravid uden og havde anden for for kh til at forsøge sig.
det er svære at tage en udd. når man ikke bare er sig selv men også har et barn.. nogle klare det men otsende er ikke gode. særligt ikke hvis man skal igennembåde en gym. også en vidergående uddannelse..
og i og med kh er forholdsvis høj kan det også være svært at få det til at løbe rundt på en su.
også er der også noget socialt arv inde over.. alt tyder på at børn af uddende har bedre chance for selv at gennemføre end uddanelse end børn fra familier hvor den ene eller begge er uden uddanelse eller på kh... ong jaja der er nogle der bryder ud.
så ja jeg mener man skylder sine børn og være igang eller færdig med udannelse inden de kommer...
og jojo man kan jo forsøge dem med andres hjælp... dvs samfundet..der så må spare andre steder.
Anmeld