Jeg har selv været der vi holde dog så jul hos hendes farmor der i 2006 og hun er fra 13 aug.Men år efter og frem hver for sig og vi har også altid kunne løse det selv og var vi taget i retten så have han ikke fået lov med overnatteningen før efter hun var fyldt 2 år for sådan er det.vi lave selv samvær med torsdag til mandag hveranden uge. Nu er hun 5 år og hun holde jul hos sin far i år og nytår hos mig. Jeg syntes det gør ondt været år hun ikke er her.Både julen samt nytår men man blver nødtil af kunne sammen løs det osv og i år har han jo hende flere dag ind mig her i jule.
Jeg ser hende ikke før den 28 dec
.
Jeg kan ikke se problem i hendes far har hende det vigstige er i kan sammen han ringer osv er super dejligt og du ville jo kunne tag derover med et hvis det var som du selv skriver.
Men jeg ville nok heller ikke kunne udvære min datters første jul men et sted jo for hun var jo 4-4½ mdr så de fatter jo ikke det vilde af det og sover en del af tiden jo og skulle jeg vælge mellem 1 eller 2 jul så heller den 2 jul.
Du skal heller glæde dig nu til hun kommer hjem og prøv af få en god aften i morgen hved tankerne er hos din datter for sådan har jeg det de år hun ikke er her og glæd dig til næste jul
. Det er meget sjover tro mig.
God jul og godt nytår
Super fedt i også kan finde ud af det sammen. Sådan skal det være.
Mvh og jul knus fra
Henriette
Anmeld