Savner min pige så inderligt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. december 2011

TNBC

LouiseVous skriver:

Jeg synes det afhænger a hvordan og hvorledes far og mor kan sammen, og mest af alt hvordan far og barn har det sammen.

Jeg kan ikk sige om jeg ville kunne gøre det, da jeg aldrig har stået i denne situation.
Jeg synes bare det er enormt flot af TS og faren at de kan sådan!!!

jeg synes også det er super flot, men i mine øjne er hun for lille, men det er min mening. 

Jeg synes bare at de skal vente til hun bliver lidt ældre. men hvis hun kan klare det er det super flot. men det er en lang tur hver anden weekend for sådan en lille pige. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2011

Frk Mig

Yurie skriver:

jeg synes også det er super flot, men i mine øjne er hun for lille, men det er min mening. 

Jeg synes bare at de skal vente til hun bliver lidt ældre. men hvis hun kan klare det er det super flot. men det er en lang tur hver anden weekend for sådan en lille pige. 

Du må undskylde at jeg spørger ..Men hvor kan du læse henne at han bor på sjælland? 

Anmeld

24. december 2011

TNBC

Frk Mig skriver:

Du må undskylde at jeg spørger ..Men hvor kan du læse henne at han bor på sjælland? 

det står i starten at hun er taget med sin far til sjælland og ja jeg har lige set at det ikke er sikkert at han bor derovre, men jeg så sjælland. Men jeg synes alligevel at det er noget af en tur af tage. 

Anmeld

24. december 2011

Frk Mig

Yurie skriver:

det står i starten at hun er taget med sin far til sjælland og ja jeg har lige set at det ikke er sikkert at han bor derovre, men jeg så sjælland. Men jeg synes alligevel at det er noget af en tur af tage. 

okay .. jeg sad bare lige og kiggede tråden igennem men kunne ikke se  hvor hun havde skrevet det ..  

Anmeld

24. december 2011

H+S Skjolgborg.

Jeg har selv været der vi holde dog så jul hos hendes farmor der i 2006 og hun er fra 13 aug.Men år efter og frem hver for sig og vi har også altid kunne løse det selv og var vi taget i retten så have han ikke fået lov med overnatteningen før efter hun var fyldt 2 år for sådan er det.vi lave selv samvær med torsdag til mandag hveranden uge. Nu er hun 5 år og hun holde jul hos sin far i år og nytår hos mig. Jeg syntes det gør ondt været år hun ikke er her.Både julen samt nytår men man blver nødtil af kunne sammen løs det osv og i år har han jo hende flere dag ind mig her i jule.

Jeg ser hende ikke før den 28 dec .

Jeg kan ikke se problem i hendes far har hende det vigstige er i kan sammen han ringer osv er super dejligt og du ville jo kunne tag derover med et hvis det var som du selv skriver.

Men jeg ville nok heller ikke kunne udvære min datters første jul men et sted jo for hun var jo 4-4½ mdr så de fatter jo ikke det vilde af det og sover en del af tiden jo og skulle jeg vælge mellem 1 eller 2 jul så heller den 2 jul.

Du skal heller glæde dig nu til hun kommer hjem og prøv af få en god aften i morgen hved tankerne er hos din datter for sådan har jeg det de år hun ikke er her og glæd dig til næste jul . Det er  meget sjover tro mig.

God jul og godt nytår

Super fedt i også kan finde ud af det sammen. Sådan skal det være.

Mvh og jul knus fra

Henriette

Anmeld

24. december 2011

H+S Skjolgborg.

Yurie skriver:

Der står ikke nået om han bor på Sjælland kun af de skal holde jul der måske han har familie herover men han bor  måske også i jylland det hved vi jo ikke og det kommer jo ikke os hved.Bare de to som forældre kan finde en løsningen for datters skyld.

God jul og godt nytår.

Mvh Henriette

Anmeld

24. december 2011

H+S Skjolgborg.

LouiseVous skriver:

Jeg vil lige ønske dig, TS, en super dejlig jul på trods af savnet til din lille pige.
Men dertil vil jeg også sige jeg synes det er super sejt gjort at I allerede nu kan dele hende, og sådan at I begge er tilfredse.

Så det gør mig til dels ked af at denne kære TS blot lufter sit hjerte og tanke om savnet til sin datter, at nogen så begynder at række ned kan jeg slet ikk forstå. Det ærligt at I måske ikke ville dele barnet allerede nu, men nogle forælde kan altså godt allerede nu finde ud af det. Og ikke mindst hvis far allerede også nu er meget med i barnets hverdag..

Jeg synes derfor vi skal glæde os over at det rent faktisk er en lille splittet familie, som har taget sagen i egen hånd, og forsøger at få det bedste ud af det, allerede nu..

Mange Juleknus herfra

Nemlig.Jeg kan pyha også med mine to børns far.

god jul og godt nytår.

Mvh Henriette

Anmeld

24. december 2011

Vial

På en måde er det rigtig fint, at man har så meget tillid og respekt for hinanden, at man som to ligeværdige forældre kan dele sit barn helt fra start af.

På den anden side (og det lyder bare ikke pænt - men håber det bliver læst i den rigtige ånd). Et lille bitte barn på seks måneder har BRUG for sin mor i den alder. Alle retningslinier og prof anbefalinger siger, at alder skal følge overnatninger. Dvs. 1 år = en overnatning. 2 år = to overnatninger.

Barnets tarv er lidt druknet i samarbejdsvillighed - en lidt på hoved situation i de sager!!

Jeg råder ts til at få noget prof rådgivning og får lagt en god plan, hvor far er på banen tit og ofte. Men med mor hver nat.

Pøj pøj og god jul.

Anmeld

24. december 2011

wamse

Jeg skal også undvære min datter for første gang i julen, hun er dog 5 år. Men puha det er slet ikke sjovt, jeg skal køre hende til Randers her til formiddag

Jeg er helt sikker på, at din datter hygger sig med hendes far, og at det er godt for dem med alenetid

En 6 mdr gammelt barn har ikke mere brug for sin mog, men hun har brug for at hendes primære omsorgspersoner er omkring hende, og det kan vel lige så godt være hendes far.

Selvfølgelig kan han varetage hendes behov lige så godt som du 

Rigtig glædelig jul til dig 

Anmeld

24. december 2011

Saram

Piger, hør lige her. Meningen med dette indlæg var bestemt ikke at skabe debat om det er ok eller ej at sende sit barn på 6 mdr med sin far til sjælland. Havde bare brug for at lufte at jeg savner min datter.

Og nej han bor ikke på sjælland, men hans famillie gør. Derfot tog de derover.

Rigtig god jul til jer alle sammen, håber i får en skøn aften!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.