Savner min pige så inderligt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.427 visninger
62 svar
0 synes godt om
23. december 2011

Saram

Øv, ja så er min søde Filuca lige taget afsted med far til sjælland for at holde jul der over. Og hold kæft hvor jeg alderede savner hende. Det brænder i mit hjerte at undvære hende. Det er godt nok kun til den 26, men synes også det er ufattelig lang tid.

Min lille bitte skat.

Øv. Skulle bare lige ud med det. Suk..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2011

TNBC

hvorfor holder hun sin første jul sin far?

Anmeld

23. december 2011

bøgelund

Saram skriver:

Øv, ja så er min søde Filuca lige taget afsted med far til sjælland for at holde jul der over. Og hold kæft hvor jeg alderede savner hende. Det brænder i mit hjerte at undvære hende. Det er godt nok kun til den 26, men synes også det er ufattelig lang tid.

Min lille bitte skat.

det forstår jeg godt.. føler virkelig med dig.. 

det må ikke være sjovt..

Anmeld

23. december 2011

Carina1977

Min lille bitte skat.

Åhh jeg kan godt huske den første gang....det var bare så hårdt 

Det er bare at komme igennem dagene, og næste gang han så skal have hende juleaften, så bliver det meget nemmere for dig. Den første gang er bare altid den sværreste.

God jul...trods alt 

Anmeld

23. december 2011

Saram

Yurie skriver:

hvorfor holder hun sin første jul sin far?

Fordi, det har hele tiden være meningen at hun skulle holde jul derovre.. Var meningen jeg skulle med da vi stadig var sammen. Men nu hvor vi ikke er sammen mere tager jeg ikke med. Og så fordi det bliver kæmpe jul med alle hendes fætre osv fra den side af famillien.

Anmeld

23. december 2011

Mka

Øv det da ikke sjovt. Ville heller ikke kunne undvære min datter i to dage, når hun er så lille.

Håber du får en dejlig jul alligevel

Anmeld

23. december 2011

TNBC

jeg tænkte bare på at hun er så lille..  hun er kun 6måneder. 
men jeg ved selvfølgelig ikke hvordan det er.. jeg tror bare ikke jeg ville kunne sende min 6måneder gamle datter afsted så langt væk. 

Anmeld

23. december 2011

bobbles

Saram skriver:

Min lille bitte skat.

ja det er rigtig hårdt, min store pige er også oppe hos sin fra nu her og skal holde jul sammen med ham, det skal hun hvert 2. år. men tænk så på det nok os er hårdt for ham når han skal undvære sin datter juleaften!

Anmeld

23. december 2011

tinasmor

åh, det lyder hårdt. hvad med amning osv. når hun ikke er ældre?

Anmeld

23. december 2011

1012lmp

Puha hvor kan jeg godt huske hvor hæsligt det var....

Sidste år var første gang jeg skulle undvære mine drenge til jul føj hvor var det hårdt når jeg aldrig har prøvet andet end at holde jul med dem...!

I år er det heldigvis min tur, men ved du hvad? jeg tror det bliver nemmere med tiden og så længe man ved de har det godt hvor de er så skal det nok gå alt sammen!

Håber du får en god jul trods alt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.