Savner min pige så inderligt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. december 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Saram skriver:

Nårh hvor er du bare sød.  

Må indrømme at det da er svært ikke at tage alt det negative til sig, som folk skriver, for så tænker jeg jo med det samme; er jeg en dårlig mor?

Men når jeg så får en skøn video af min datter og snakker i telefonen med hende og kan høre hun har det godt, så bliver jeg rolig igen. Ved jo hun er i de bedste hænder.

Tusinde tak for dit indlæg - og rigtig glædelig jul!

Det var så lidt

Jeg synes du er en super sej mor, og det er med total respekt at jeg skrev til dig.
-Jeg ville personligt selv have været blevet rigtig ked af mange af de negative indlæg, da det ikk var det jeg ville med tråden- og det kunne jeg bestemt heller ikke tænke mig at det var det du ville!

Jeg ved ikke om jeg selv ville have kunne gøre det, men din datter er jo i trygge hænder, og er mor rolig- er prinsessen rolig!!

Billeder, tlf. samtale og videoer er guld værd når man ikk er sammen med guldklumpen..

Rigtig dejlig Jul til dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2011

Pige2009

Saram skriver:

Nej det er rigtigt, forstår også godt dem det kan være svært for. Kunne jo nemt være egoistisk og lave drama ved at sige at han ikk måtte have hende første jul.. Der er bare ingen af os der får noget ud af det.

Lige præcis. Det bedste samarbejde er når begge parter er indstillet på at give lidt af sig selv

Rigtig glædelig jul til dig

Anmeld

24. december 2011

Vial

Saram skriver:

Ehm.. Prof rådgivning? Med hvad dog?

Mht hvilken deleordning, der er bedst for et lille barn på 6 mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.