Savner min pige så inderligt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2011

Saram

Mka skriver:

Øv det da ikke sjovt. Ville heller ikke kunne undvære min datter i to dage, når hun er så lille.

Håber du får en dejlig jul alligevel

Synes heller ikke det er det sjoveste, men han er gudskelov rigtig god til at ringe til mig ofte så jeg kan "snakke" med hende i telefonen. Og så sender han dejligt mange billeder og vidoer af hende, så jeg ved hun har det godt.

Tak og i lige måde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2011

Saram

bøgelund skriver:

det forstår jeg godt.. føler virkelig med dig.. 

det må ikke være sjovt..

Nej det er ikke lige det fedeste, men jeg ved hun hygger sig, og bliver der det mindste springer jeg med det samme på et tog derover !

Anmeld

23. december 2011

Saram

Carina1977 skriver:

Åhh jeg kan godt huske den første gang....det var bare så hårdt 

Det er bare at komme igennem dagene, og næste gang han så skal have hende juleaften, så bliver det meget nemmere for dig. Den første gang er bare altid den sværreste.

God jul...trods alt 

Tror også det bliver lettere med tiden og vi skal jo alle 3 lære det når hun nu alligevel skal begynde at være hos far hveranden weekend.

Rigtig god jul til dig også.

Anmeld

23. december 2011

Saram

Yurie skriver:

jeg tænkte bare på at hun er så lille..  hun er kun 6måneder. 
men jeg ved selvfølgelig ikke hvordan det er.. jeg tror bare ikke jeg ville kunne sende min 6måneder gamle datter afsted så langt væk. 

Altså, ingen tvivl om at det er SKIDE hårdt. Men som jeg skrev før til en anden, så synes jeg også bare vi bliver nød til at lære det da hun jo skal være sammen med far hveranden weekend. Og bliver der det mindste tager jeg det første og bedste tog til sjælland og henter hende!

Anmeld

23. december 2011

Saram

Frøken Christiansen skriver:

ja det er rigtig hårdt, min store pige er også oppe hos sin fra nu her og skal holde jul sammen med ham, det skal hun hvert 2. år. men tænk så på det nok os er hårdt for ham når han skal undvære sin datter juleaften!

Ja lige præcis, og næste år forstår hun jo også meget mere.

Anmeld

23. december 2011

Saram

tinasmor skriver:

åh, det lyder hårdt. hvad med amning osv. når hun ikke er ældre?

Det er også hårdt.

Jamen hun er ikke blevet ammet siden hun var 2 mdr. Hun får ca 2 flasker om dagen og ellers alt mad efterhånde, så med det er der intet problem.

Anmeld

23. december 2011

Saram

1012lmp skriver:

Puha hvor kan jeg godt huske hvor hæsligt det var....

Sidste år var første gang jeg skulle undvære mine drenge til jul føj hvor var det hårdt når jeg aldrig har prøvet andet end at holde jul med dem...!

I år er det heldigvis min tur, men ved du hvad? jeg tror det bliver nemmere med tiden og så længe man ved de har det godt hvor de er så skal det nok gå alt sammen!

Håber du får en god jul trods alt!

Ja det er sq skide hårdt ! Men ja det bliver nemmere med tiden, og vi skal jo lære det, hun skal jo være ved sin far hveranden weekend fremover. Men han er god til at ringe tit og lade mig snakke med hende, sende billeder og vidoer af hende. Er slet ikk tvivl om at hun har det godt.

Anmeld

23. december 2011

Saram

Miss T skriver:

Jeg tager godt nok hatten af for at du sender en 6 måneder gammel pige tværs over landet til sin far.. Hun vil ikke få noget ud af første jul alligevel.. Det tror jeg ikke ,at jeg var gået med til når hun ikke er ældre, hatten af for det.

Selvfølgelig gør jeg det. Hendes far er præcis lige så god til at tage hende som jeg er, han har virkelig oppet sig. Så er slet ikke i tvivl om at hun har det godt. Og man kan sige, fremover skal hun jo alligevel tilbringe hver anden weekend hos ham. Han er gudskelov god til at ringe tit og lade mig snakke med hende, og så sender han en masse billeder og vidoer til mig af hende.

Anmeld

23. december 2011

Saram

Baagøe skriver:

Ja, det er ikke sjovt at skulle undvære i julen Hvor er det bare dejligt for hende, at I kan finde ud af det hele med at dele i julen osv. Det kunne mange lære af

Tja, vi bliver jo nød til at finde ud af det på den ene eller den anden måde.

Anmeld

23. december 2011

bullerbassen

Kan godt forstå du syntes det er hårdt og undvære dit barn juleaften. Det må være svært... Men selvfølgelig har far lige så meget ret til samværd som mor.

Men må nok sige jeg ikke havde sendt mit barn på 6 mdr afsted, hun forstår intet af julen og derfor ville jeg fortrække barnet var hjemme pga af alder.

Tiden skal nok komme hvor I kan dele hende lige over.

Håber du får en god jul trods savnet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.