Savner min pige så inderligt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2011

Miss T

Jeg tager godt nok hatten af for at du sender en 6 måneder gammel pige tværs over landet til sin far.. Hun vil ikke få noget ud af første jul alligevel.. Det tror jeg ikke ,at jeg var gået med til når hun ikke er ældre, hatten af for det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2011

Pige2009

Saram skriver:

Fordi, det har hele tiden være meningen at hun skulle holde jul derovre.. Var meningen jeg skulle med da vi stadig var sammen. Men nu hvor vi ikke er sammen mere tager jeg ikke med. Og så fordi det bliver kæmpe jul med alle hendes fætre osv fra den side af famillien.

Ja, det er ikke sjovt at skulle undvære i julen Hvor er det bare dejligt for hende, at I kan finde ud af det hele med at dele i julen osv. Det kunne mange lære af

Anmeld

23. december 2011

Ellie79

Åhr du er sej - havde slet ikke kunne bærer at sende min lille mus afsted nu, men faren var nok også blevet træt af ham da han forlanger sin pat flere gange om dagen..

Men stort kram til dig og håber du får en dejlig dag i morgen

Anmeld

23. december 2011

Mor-til-asta-09

Saram skriver:

Øv, ja så er min søde Filuca lige taget afsted med far til sjælland for at holde jul der over. Og hold kæft hvor jeg alderede savner hende. Det brænder i mit hjerte at undvære hende. Det er godt nok kun til den 26, men synes også det er ufattelig lang tid.

Min lille bitte skat.

Øv. Skulle bare lige ud med det. Suk..

Så bare glæd dig til at hun forstår julen meget bedre næste år når du skal have hende Men kan godt forstå du savner hende rigtig meget.. kæmpe krammer

Anmeld

23. december 2011

skønneunger

Miss T skriver:

Jeg tager godt nok hatten af for at du sender en 6 måneder gammel pige tværs over landet til sin far.. Hun vil ikke få noget ud af første jul alligevel.. Det tror jeg ikke ,at jeg var gået med til når hun ikke er ældre, hatten af for det.

han har vel lige så meget ret til at se sin datter som mor har? det er da ikke så meget om man vil gå med til det, men mere om at finde en løsning der passer bedst til alle

Anmeld

23. december 2011

skønneunger

Saram skriver:

Øv, ja så er min søde Filuca lige taget afsted med far til sjælland for at holde jul der over. Og hold kæft hvor jeg alderede savner hende. Det brænder i mit hjerte at undvære hende. Det er godt nok kun til den 26, men synes også det er ufattelig lang tid.

Min lille bitte skat.

Øv. Skulle bare lige ud med det. Suk..

kan slet ikke forestille mig julen uden mine børn men bare tænk på til næste år er det din tur og der får hun meget mere ud af det

Anmeld

23. december 2011

Miss T

skønneunger skriver:

han har vel lige så meget ret til at se sin datter som mor har? det er da ikke så meget om man vil gå med til det, men mere om at finde en løsning der passer bedst til alle

Jeg havde stadig ikke gjort det hvis hun kun var 6 måneder, så må ret være ret og så måtte han selvfølgelig gerne holde jul hos mig. Sådan er vi jo så forskellige også rent holdningsmæssigt. For mig er hun stadig ammebarn aldersmæssigt, så derfor hænger det ikke sammen i mine øjne.

Anmeld

23. december 2011

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
skønneunger skriver:

Det handler ikke om, hvem af forældrene, der har ret til hvad, men hvad barnet har ret til og bedst af. Og det er nu engang de færreste børn på 6 mdr., der har lige så tæt tilknytning til faren som moren - især da, når forældrene ikke bor sammen. Moren er i langt de fleste tilfælde primærpersonen i barnets liv det første år, bl.a. pga. den nære kontakt under amningen.

Jeg har slet ikke grundlag for at tage afstand fra trådstarters beslutning, og det er ikke det, der er mit ærinde her - jeg kan bare ikke lide argumentationen om, hvad forældrene evt. har ret til og ikke ret til, når det handler om så lille et barn.  

Anmeld

23. december 2011

Miss T

Mor og meget mere skriver:

Det handler ikke om, hvem af forældrene, der har ret til hvad, men hvad barnet har ret til og bedst af. Og det er nu engang de færreste børn på 6 mdr., der har lige så tæt tilknytning til faren som moren - især da, når forældrene ikke bor sammen. Moren er i langt de fleste tilfælde primærpersonen i barnets liv det første år, bl.a. pga. den nære kontakt under amningen.

Jeg har slet ikke grundlag for at tage afstand fra trådstarters beslutning, og det er ikke det, der er mit ærinde her - jeg kan bare ikke lide argumentationen om, hvad forældrene evt. har ret til og ikke ret til, når det handler om så lille et barn.  

Jeg må erklære mig fuldstændig enig i dit udsagn. Jeg har dyb respekt for trådstarters valg, men ikke valg jeg selv ville have truffet.

Anmeld

23. december 2011

merethe

Profilbillede for merethe
Yurie skriver:

jeg tænkte bare på at hun er så lille..  hun er kun 6måneder. 
men jeg ved selvfølgelig ikke hvordan det er.. jeg tror bare ikke jeg ville kunne sende min 6måneder gamle datter afsted så langt væk. 

Det ville jeg heller ikke kunne gøre. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.