Savner min pige så inderligt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. december 2011

Saram

Vial skriver:

På en måde er det rigtig fint, at man har så meget tillid og respekt for hinanden, at man som to ligeværdige forældre kan dele sit barn helt fra start af.

På den anden side (og det lyder bare ikke pænt - men håber det bliver læst i den rigtige ånd). Et lille bitte barn på seks måneder har BRUG for sin mor i den alder. Alle retningslinier og prof anbefalinger siger, at alder skal følge overnatninger. Dvs. 1 år = en overnatning. 2 år = to overnatninger.

Barnets tarv er lidt druknet i samarbejdsvillighed - en lidt på hoved situation i de sager!!

Jeg råder ts til at få noget prof rådgivning og får lagt en god plan, hvor far er på banen tit og ofte. Men med mor hver nat.

Pøj pøj og god jul.

Ehm.. Prof rådgivning? Med hvad dog?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2011

come2

Jeg synes du er sej at du gør det!!

Er sikker på din datter hygger sig med sin far!

Anmeld

24. december 2011

Jonatansmor

come2 skriver:

Jeps - jeg synes også du er rigtig sej at du gør det!

Pyt med onde tunger, samarbejde er vejen frem i disse moderne familier. Jeg tager hatten af for at du tilsidesætter dine egne behov og accepterer at der også er en far ind over.

Håber du får en glædelig jul, selvom du ikke er sammen med datteren

Anmeld

24. december 2011

Saram

come2 skriver:

Hvor er du sød. Tusinde tak !

Rigtig glædelig jul til dig og dine.

Anmeld

24. december 2011

Saram

Jonatansmor skriver:

Jeps - jeg synes også du er rigtig sej at du gør det!

Pyt med onde tunger, samarbejde er vejen frem i disse moderne familier. Jeg tager hatten af for at du tilsidesætter dine egne behov og accepterer at der også er en far ind over.

Håber du får en glædelig jul, selvom du ikke er sammen med datteren

Tusinde tak for de søde ord - ja tror også det bedste man kan gøre for sin datter er at samarbejde!

Glæder mig godt nok til hun vågner fra sin middagslur så jeg kan ringe og sige hej til hende!

God jul til dig !

Anmeld

24. december 2011

Saram

wamse skriver:

Jeg skal også undvære min datter for første gang i julen, hun er dog 5 år. Men puha det er slet ikke sjovt, jeg skal køre hende til Randers her til formiddag

Jeg er helt sikker på, at din datter hygger sig med hendes far, og at det er godt for dem med alenetid

En 6 mdr gammelt barn har ikke mere brug for sin mog, men hun har brug for at hendes primære omsorgspersoner er omkring hende, og det kan vel lige så godt være hendes far.

Selvfølgelig kan han varetage hendes behov lige så godt som du 

Rigtig glædelig jul til dig 

Åh så håber jeg at du også får en god aften uden din pige.

Ja må indrømme at jeg heller ikke helt falder for den der med at et barn har mere brug for moren end for faren. Har dog haft den holdning at inden de tog afsted, blev nød til at bruge alt sin tid med hende, så hun kunne venne sig til at det altså var ham der også tog de sure tjanser med hende. Hvilket han har gjort ! '

Rigtig glædelig jul til dig også!

Anmeld

24. december 2011

Bare mig..

Saram skriver:

Øv, ja så er min søde Filuca lige taget afsted med far til sjælland for at holde jul der over. Og hold kæft hvor jeg alderede savner hende. Det brænder i mit hjerte at undvære hende. Det er godt nok kun til den 26, men synes også det er ufattelig lang tid.

Min lille bitte skat.

Øv. Skulle bare lige ud med det. Suk..

Puha, ja jeg frygter også hvordan næste jul bliver for mig - hun skal nok få en god jul uden mig, men hvordan jeg klare den - ved jeg ikke :-( 

I år er det mig der har hende, første år hvor hun forstår noget, så glæd dig over, at du har din datter første år hun FORSTÅR noget!!! :-) 

Forstår SÅ godt at du savner hende, hun er trods alt heller ikke så gammel.. 

Håber du får en god jul - trods alt!! Dejligt i stadig kan finde ud af det - lige som os.... <3

Anmeld

24. december 2011

Saram

Henriette Skjoldborg skriver:

Jeg har selv været der vi holde dog så jul hos hendes farmor der i 2006 og hun er fra 13 aug.Men år efter og frem hver for sig og vi har også altid kunne løse det selv og var vi taget i retten så have han ikke fået lov med overnatteningen før efter hun var fyldt 2 år for sådan er det.vi lave selv samvær med torsdag til mandag hveranden uge. Nu er hun 5 år og hun holde jul hos sin far i år og nytår hos mig. Jeg syntes det gør ondt været år hun ikke er her.Både julen samt nytår men man blver nødtil af kunne sammen løs det osv og i år har han jo hende flere dag ind mig her i jule.

Jeg ser hende ikke før den 28 dec .

Jeg kan ikke se problem i hendes far har hende det vigstige er i kan sammen han ringer osv er super dejligt og du ville jo kunne tag derover med et hvis det var som du selv skriver.

Men jeg ville nok heller ikke kunne udvære min datters første jul men et sted jo for hun var jo 4-4½ mdr så de fatter jo ikke det vilde af det og sover en del af tiden jo og skulle jeg vælge mellem 1 eller 2 jul så heller den 2 jul.

Du skal heller glæde dig nu til hun kommer hjem og prøv af få en god aften i morgen hved tankerne er hos din datter for sådan har jeg det de år hun ikke er her og glæd dig til næste jul . Det er  meget sjover tro mig.

God jul og godt nytår

Super fedt i også kan finde ud af det sammen. Sådan skal det være.

Mvh og jul knus fra

Henriette

Tusinde tak for din besked. Synes det er rigtig hårdt at undvære hende, men om det er den 24 december eller 24 august gør mig ikke så meget. Så ved jeg da i det mindste hun får en skøn aften derover..

Du kan også tro jeg glæder mig til hun kommer hjem, og det er rigtigt det med at hun er det sjovere næste år ! Det er rart at tænke på.

Håber du får en skøn jul!

Anmeld

24. december 2011

Saram

Baagøe skriver:

Ja, men det er ikke alle, der evner det selv. Derfor ville jeg også lige skrive til dig og sige, at det var godt af jer

Nej det er rigtigt, forstår også godt dem det kan være svært for. Kunne jo nemt være egoistisk og lave drama ved at sige at han ikk måtte have hende første jul.. Der er bare ingen af os der får noget ud af det.

Anmeld

24. december 2011

Saram

LouiseVous skriver:

Jeg vil lige ønske dig, TS, en super dejlig jul på trods af savnet til din lille pige.
Men dertil vil jeg også sige jeg synes det er super sejt gjort at I allerede nu kan dele hende, og sådan at I begge er tilfredse.

Så det gør mig til dels ked af at denne kære TS blot lufter sit hjerte og tanke om savnet til sin datter, at nogen så begynder at række ned kan jeg slet ikk forstå. Det ærligt at I måske ikke ville dele barnet allerede nu, men nogle forælde kan altså godt allerede nu finde ud af det. Og ikke mindst hvis far allerede også nu er meget med i barnets hverdag..

Jeg synes derfor vi skal glæde os over at det rent faktisk er en lille splittet familie, som har taget sagen i egen hånd, og forsøger at få det bedste ud af det, allerede nu..

Mange Juleknus herfra

Nårh hvor er du bare sød.  

Må indrømme at det da er svært ikke at tage alt det negative til sig, som folk skriver, for så tænker jeg jo med det samme; er jeg en dårlig mor?

Men når jeg så får en skøn video af min datter og snakker i telefonen med hende og kan høre hun har det godt, så bliver jeg rolig igen. Ved jo hun er i de bedste hænder.

Tusinde tak for dit indlæg - og rigtig glædelig jul!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.