Savner min pige så inderligt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2011

tinasmor

Saram skriver:

Selvfølgelig gør jeg det. Hendes far er præcis lige så god til at tage hende som jeg er, han har virkelig oppet sig. Så er slet ikke i tvivl om at hun har det godt. Og man kan sige, fremover skal hun jo alligevel tilbringe hver anden weekend hos ham. Han er gudskelov god til at ringe tit og lade mig snakke med hende, og så sender han en masse billeder og vidoer til mig af hende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2011

Pige2009

Saram skriver:

Tja, vi bliver jo nød til at finde ud af det på den ene eller den anden måde.

Ja, men det er ikke alle, der evner det selv. Derfor ville jeg også lige skrive til dig og sige, at det var godt af jer

Anmeld

24. december 2011

TNBC

Saram skriver:

Altså, ingen tvivl om at det er SKIDE hårdt. Men som jeg skrev før til en anden, så synes jeg også bare vi bliver nød til at lære det da hun jo skal være sammen med far hveranden weekend. Og bliver der det mindste tager jeg det første og bedste tog til sjælland og henter hende!

d u har sikkert ret I at h un skal lære det, men jeg synes h un er for lille og til at være hos sin far hver anden weekend, når han bor så langt væk. H un er k un 6måneder, en lille baby. Der er nogle fædre der ikke får deres børn til overnatning før de er 1 eller to, og de bor ikke i to forskellige dele af DK. 
Jeg ville aldrig sende sådan en lille pige afsted på den måde.Jeg ville vente til h un var ældre, og det er nok synd for faren, men så må I jo finde på en anden løsning. 

Næste gang h un skal være hos sin far til j ul, vil h un var 2½. 

Anmeld

24. december 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Jeg vil lige ønske dig, TS, en super dejlig jul på trods af savnet til din lille pige.
Men dertil vil jeg også sige jeg synes det er super sejt gjort at I allerede nu kan dele hende, og sådan at I begge er tilfredse.

Så det gør mig til dels ked af at denne kære TS blot lufter sit hjerte og tanke om savnet til sin datter, at nogen så begynder at række ned kan jeg slet ikk forstå. Det ærligt at I måske ikke ville dele barnet allerede nu, men nogle forælde kan altså godt allerede nu finde ud af det. Og ikke mindst hvis far allerede også nu er meget med i barnets hverdag..

Jeg synes derfor vi skal glæde os over at det rent faktisk er en lille splittet familie, som har taget sagen i egen hånd, og forsøger at få det bedste ud af det, allerede nu..

Mange Juleknus herfra

Anmeld

24. december 2011

M (:

LouiseVous skriver:

Jeg vil lige ønske dig, TS, en super dejlig jul på trods af savnet til din lille pige.
Men dertil vil jeg også sige jeg synes det er super sejt gjort at I allerede nu kan dele hende, og sådan at I begge er tilfredse.

Så det gør mig til dels ked af at denne kære TS blot lufter sit hjerte og tanke om savnet til sin datter, at nogen så begynder at række ned kan jeg slet ikk forstå. Det ærligt at I måske ikke ville dele barnet allerede nu, men nogle forælde kan altså godt allerede nu finde ud af det. Og ikke mindst hvis far allerede også nu er meget med i barnets hverdag..

Jeg synes derfor vi skal glæde os over at det rent faktisk er en lille splittet familie, som har taget sagen i egen hånd, og forsøger at få det bedste ud af det, allerede nu..

Mange Juleknus herfra

Anmeld

24. december 2011

TNBC

LouiseVous skriver:

Mange Juleknus herfra

hvis det er mig du hentyder til, har jeg bare sagt at jeg ikke ville gøre det og at jeg synes hun er for lille. 

Jeg har ikke noget imod at fædre har børnerne når de er 6måneder, men vi snakker om at hun bor i jylland og han bor på sjælland.  Min mening er at det er for langt at sende hende frem og tilbage, når hun ikke er ældre. 

Jeg har lov til at have min mening om det, og jeg nedhakker ikke nogen. Fint hvis hun kan klare det, men jeg ville ikke kunne klare det. 

Anmeld

24. december 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Yurie skriver:

hvis det er mig du hentyder til, har jeg bare sagt at jeg ikke ville gøre det og at jeg synes hun er for lille. 

Jeg har ikke noget imod at fædre har børnerne når de er 6måneder, men vi snakker om at hun bor i jylland og han bor på sjælland.  Min mening er at det er for langt at sende hende frem og tilbage, når hun ikke er ældre. 

Jeg har lov til at have min mening om det, og jeg nedhakker ikke nogen. Fint hvis hun kan klare det, men jeg ville ikke kunne klare det. 

Det var ikke for at sætte nogen i bås, det var blot fordi jeg læste tråden som om at TS skulle får dårlig smag i munden over hendes valg. Og det synes jeg var helt forkert..

Anmeld

24. december 2011

TNBC

skønneunger skriver:

han har vel lige så meget ret til at se sin datter som mor har? det er da ikke så meget om man vil gå med til det, men mere om at finde en løsning der passer bedst til alle

ja selvfølgelig har ret til at se hende, men hvad så med at bytte, så hun var hjemme denne jul og hos ham næste år?

Hun er trosalt kun 6måneder.  

Anmeld

24. december 2011

TNBC

LouiseVous skriver:

Det var ikke for at sætte nogen i bås, det var blot fordi jeg læste tråden som om at TS skulle får dårlig smag i munden over hendes valg. Og det synes jeg var helt forkert..

Ingen bliver sat i bås. men pigen er stadigævk kun6 måneder

Anmeld

24. december 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Yurie skriver:

Ingen bliver sat i bås. men pigen er stadigævk kun6 måneder

Jeg synes det afhænger a hvordan og hvorledes far og mor kan sammen, og mest af alt hvordan far og barn har det sammen.

Jeg kan ikk sige om jeg ville kunne gøre det, da jeg aldrig har stået i denne situation.
Jeg synes bare det er enormt flot af TS og faren at de kan sådan!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.