Vægttab uge 3. på nupo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2012

Mille83

Frøken Christiansen skriver:

jeg har 11 breve thai chicken soup, og så har jeg 4 nupo bar til salg, 2 med kokos og 2 med caramel, sælger det samlet for 120 kr plus porto

Hej vil bare sige tak for din inspiration omkring nupo jeg har nu været på i en uge og tabt 3,2 kg, dog har jeg spist alm aftensmad med datteren, så jeg fortsætter helt sikkert. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2012

bobbles

Mille83 skriver:

Hej vil bare sige tak for din inspiration omkring nupo jeg har nu været på i en uge og tabt 3,2 kg, dog har jeg spist alm aftensmad med datteren, så jeg fortsætter helt sikkert. 

så dejligt at høre  har nu selv tabt 9,3 kg. siden 1 december 2011 så er selv rigtig glad for produktet

Anmeld

9. januar 2012

Mille83

så dejligt at høre  har nu selv tabt 9,3 kg. siden 1 december 2011 så er selv rigtig glad for produktet

Så er det ikke helt umuligt at jeg vil tabe 8 kg inden 1 februar. Forresten du spiste også alm aftensmad ik? Eller ren nupo? 

Anmeld

10. januar 2012

bobbles

Mille83 skriver:

Så er det ikke helt umuligt at jeg vil tabe 8 kg inden 1 februar. Forresten du spiste også alm aftensmad ik? Eller ren nupo? 

spist i starten alm aftensmad men i denne uge er jeg startet på ren nupo. Tja 8 kg til 1 feb1?! så skal du dælme dyrke meget motion hvis du vil tabe 8 kg på 20 dage, ville nok nærmere satse på de 5-6 kg på 20 dage.. men du må jo se hvad der sker

Anmeld

10. januar 2012

Mille83

spist i starten alm aftensmad men i denne uge er jeg startet på ren nupo. Tja 8 kg til 1 feb1?! så skal du dælme dyrke meget motion hvis du vil tabe 8 kg på 20 dage, ville nok nærmere satse på de 5-6 kg på 20 dage.. men du må jo se hvad der sker

Har jo smidt 3,2 på en uge  Men lad os nu se hvad jeg ender på 

Anmeld

10. januar 2012

bobbles

Mille83 skriver:

Har jo smidt 3,2 på en uge  Men lad os nu se hvad jeg ender på 

jep du skal bare være optimist alt kan lade sig gøre  havde jo selv tabt 2,3 kg fra sidste uge af til igår så er da os spændt på at se om der ryger mere af nu da jeg er begyndt at træne min. 1 time om dagen.. Forbrænder mellem 1000-1200 kalorier om dagen

Anmeld

10. januar 2012

Mille83

jep du skal bare være optimist alt kan lade sig gøre  havde jo selv tabt 2,3 kg fra sidste uge af til igår så er da os spændt på at se om der ryger mere af nu da jeg er begyndt at træne min. 1 time om dagen.. Forbrænder mellem 1000-1200 kalorier om dagen

Hvis du forbrænder så meget, så spiser du vel også mere end kun nupo ik? 

Anmeld

10. januar 2012

bobbles

Mille83 skriver:

Hvis du forbrænder så meget, så spiser du vel også mere end kun nupo ik? 

nej kun nupo 6 x om dagen.. det er jo fordi jeg træner ca halvanden time på crosstraineren og skal gå frem og tilbage til træningscenteret bare gå turen tager ca 40-45 min. og en crosstrainer forbrænder du rimelig meget på

Anmeld

5. juli 2013

Sitrani

B&J skriver:

okay jamen det er jo godt.... så må det ikke være så slemt... men puhh jeg var på det i 5mdr hvor 3 af dem var kun nupo og hold hvor jeg blev dårlig mine krafter forsvandt osv... men heldig vis hjalp det mig til at tabe mig de første kg

Hejsa.. ved godt det er en gammel tråd - men er selv lige begyndt på nupo, og ville høre, hvor meget du tabte dig på de 3 mdr du var på ren nupo..? Jeg vil gerne af med mindst 10 kg

Anmeld

5. juli 2013

B&J

Hejsa.. ved godt det er en gammel tråd - men er selv lige begyndt på nupo, og ville høre, hvor meget du tabte dig på de 3 mdr du var på ren nupo..? Jeg vil gerne af med mindst 10 kg

det kan du sagtens... for mine første 2 mdr hed det 3 måtider med nupo og 3 måltider med alm mad der tabe jeg mig 7kg også de sidste 3 spiste jeg ren nupo der tabte jeg 12kg

MEN HUSK

istarten kan det gå stærkt da det er væske der forsvinder, også nogle gange går det roligt meget roligt..

men spiste også ren nupo 6 gange om dagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.