Hvad synes i ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2011

maria_wlt

Det er måske en smule for langt Ikke noget man kan sige uden at krølle tungen lidt og føle at man siger lidt for mange bogstaver

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2011

Ciss

Hvis du kun regner med at bruge det første navn, ville jeg fjerne bindestregen. Ellers skal det hele med, hver gang hun skal have navnet skrevet et sted. Uden bindestreg kan hun i langt højere grad selv vælge, kun at gå under Linnea, hvis det er det, hun ønsker.

Jeg synes nok personlig, at navnet er lige i overkant langt til at være praktisk, men der er ikke noget galt med det.

Smag og behag. Det er jo ikke de kommende bedsteforældrer, som skal vælge navnet. Mine forældrer/svigerforældrer har meget anderledes navnesmag end os, så deres mening har ikke styret vores valg på det punkt.

Anmeld

20. december 2011

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Zette skriver:

Jeg bryder mig slet ikke om det. Kan slet ikke se hvorfor navnet skal være så fancy. Hvis det var mig ville jeg nok blot kalde hende Linea.

Anmeld

20. december 2011

Rsa

Chiip91 skriver:

Er fast besluttet på hvad min datter skal hede 

Linnea-Anastasija

Min mor, far, lillebror og stedfar, syns det er et grimt navn, de kan heller ikke lig der er 2navne, min mor syns det latterligt og have 2navne.
Jeg kommer nok kun til og kalde hende Linnea

Men hvad syns i om navnet? Synes i det samme som dem ? Alle meninger er self velkommen

Har ikke lige læst hvad de andre har svaret, men jeg kan egentlig godt lide navnene, men synes det bliver alt for langt at skulle udtale 8 stavelser... Li-ne-a-a-na-sta-ci-a..
Det er enormt langt!

Anmeld

20. december 2011

JH12

Det er et langt, men utrolig flot navn.
Jeg ville måske undlade bindesteg hvis det var mig

I sidste ende er valget også jeres som forældre, og i skal følge hvad i synes er det rigtige, og når barnet først har fået navnet, skal folk nok respektere det, for pludselig passer navnet til barnet

Anmeld

20. december 2011

Chiip91

rikkeregnbue skriver:

Linnea er et rigtig pænt navn og det er Anastasia også. Dog ville jeg aldrig bruge en - og binde dem sammen.

Der er sikkert mange andre der har skrevet det... Men hvad med "bare" at kalde hende Linnea Anastasija og så efternavn. Altså, uden bindestreg.

Ville selv først have haft at min kommende skulle hedde Ida-Emilie. Men jeg har også fået fjernet bindestregen da jeg synes det er synd at hun skal skrive så langt et navn når hun skal skrive under på noget

Efter og have hørt alle de forskellige meninger, har jeg oss bestemt mig for at fjerne den binde streg, kan godt se det smerte i ikke og have den 

Anmeld

20. december 2011

Chiip91

Joyce skriver:

Det er et langt, men utrolig flot navn.
Jeg ville måske undlade bindesteg hvis det var mig

I sidste ende er valget også jeres som forældre, og i skal følge hvad i synes er det rigtige, og når barnet først har fået navnet, skal folk nok respektere det, for pludselig passer navnet til barnet

Jaa, fjerner også den binde streg, kan godt se det er dumt den er der

Anmeld

20. december 2011

Chiip91

SØS skriver:

Okay, Tak for det

Anmeld

20. december 2011

Chiip91

Ciss skriver:

Hvis du kun regner med at bruge det første navn, ville jeg fjerne bindestregen. Ellers skal det hele med, hver gang hun skal have navnet skrevet et sted. Uden bindestreg kan hun i langt højere grad selv vælge, kun at gå under Linnea, hvis det er det, hun ønsker.

Jeg synes nok personlig, at navnet er lige i overkant langt til at være praktisk, men der er ikke noget galt med det.

Smag og behag. Det er jo ikke de kommende bedsteforældrer, som skal vælge navnet. Mine forældrer/svigerforældrer har meget anderledes navnesmag end os, så deres mening har ikke styret vores valg på det punkt.

Jaa, regner også det er det jeg gør

Kan nemt se logikken i det når folk argumenter som de gør

Anmeld

20. december 2011

Chiip91

maria_wt skriver:

Det er måske en smule for langt Ikke noget man kan sige uden at krølle tungen lidt og føle at man siger lidt for mange bogstaver

Okay mange tak

Jaa, det har jeg hørt før

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.