Hvad synes i ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2011

Chiip91

Morellen skriver:

Jeg må indrømme at jeg til en viss grad forstår din families reaktion på navnet... Jeg synes Linnea er et rigtig sødt navn, men Anastasija klinger ikke så godt i mine ører. En anden ting der springer mig i øjnene er stavemåden... Jeg ville stavet det på denne måde: Linea Anastasia. Uden bindestreg.. hvis du vil at hun skal kaldes kun Linea, så er det vel ikke nødvendig med bindestreg?
Uanset hvad vi skriver og mener, så er det din mening der tæller mest

Okay mange tak

Har også besluttet mig for at fjerne den bindestreg, 

Det med stavemåden er fordi, jeg synes det er enormt sødt, og det er anderledes. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2011

Maja88

jeg synes faktisk det lyder super godt med den binde streg og har slet ingen problem med at udtale det..

dog tror jeg hun kommer til at skulle stave sit navn, da det staves anderledes end normalen

Anmeld

20. december 2011

Chiip91

Maja88 skriver:

jeg synes faktisk det lyder super godt med den binde streg og har slet ingen problem med at udtale det..

dog tror jeg hun kommer til at skulle stave sit navn, da det staves anderledes end normalen

Okay mange tak 

Anmeld

20. december 2011

lio

Virker langt men synes bedste om Anastasija, da jeg slet ikke synes om Linnea.

Anmeld

20. december 2011

LMA

Jeg synes også at navnet Linnea er super flot (måske fordi jeg selv hedder Linea )

Men jeg må tilslutte mig den anden, som jeg læste hed Linnea, at din lille pige kommer til at skulle stave hendes navn MANGE gange i løbet af hendes liv - men derfor er det stadig et flot navn

Jeg ved ikke helt hvad jeg føler omkring navnet Anastasija. På en måde kan jeg godt lide det, og så alligevel ikke.
Som mange andre har skrevet, så er Linnea jo specielt i sig selv, men jeg synes også det er fedt, at du vil have et helt unikt navn til din bette pige
Jeg synes det er en rigtig god beslutning omkring bindestregen i hvert fald. Så kan hun selv bestemme om hun vil bruge begge navnene i daglig tale, eller ej

Flot navn synes jeg

Anmeld

20. december 2011

Chiip91

Qoco skriver:

Virker langt men synes bedste om Anastasija, da jeg slet ikke synes om Linnea.

Okay tak

Synes lige megt om begge, kunne ikke bestemme mig, så vælgte dem begge har ALTID sagt at min datter skulle hede Linnea 

Anmeld

20. december 2011

lio

Chiip91 skriver:

Okay tak

Synes lige megt om begge, kunne ikke bestemme mig, så vælgte dem begge har ALTID sagt at min datter skulle hede Linnea 

Skal man sige begge navne? eller kan Anastasija blive mellemnavn?

Anmeld

20. december 2011

Chiip91

Qoco skriver:

Skal man sige begge navne? eller kan Anastasija blive mellemnavn?

Man kan godt sige at Anastasija bliver en slags mellemnavn, jeg tror jeg kun kommer til og kalde hende Linnea

Anmeld

20. december 2011

FrkT

Synes ærlig talt det er gyseligt! Endnu en af de der "moderne" stavemåder, hvor det bliver så ulig normalen at man aldrig kan gætte sig til stavemåden.... det er i mine øjne meget egoistisk af forældre at give deres børn sådanne navne... synes virkelig det er synd, og de kommer til at skulle sige og stave det for altid! Så det er bestemt ikke for børnenes skyld at de får så underlige navne..

Linnea skal i mine øjne staves Linea....

Anastasija skal i mine øjne staves Anastacia eller Anastasia....

Og så synes jeg de to navne for det første er alt alt for lange sammen OG synes slet slet ikke de passer sammen... især fordi de begge ender på a.

Anmeld

20. december 2011

Hvem?

Chiip91 skriver:

Er fast besluttet på hvad min datter skal hede 

Linnea-Anastasija

Min mor, far, lillebror og stedfar, syns det er et grimt navn, de kan heller ikke lig der er 2navne, min mor syns det latterligt og have 2navne.
Jeg kommer nok kun til og kalde hende Linnea

Men hvad syns i om navnet? Synes i det samme som dem ? Alle meninger er self velkommen

Det er slet ikke mig og tænker, at hun kommer til at stave sit navn, hver gang nogle spørger hva hun hedder....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.