Hvad synes i ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2011

Chiip91

SussieThyssen skriver:

Har du tjekket om nr 2 navn overhovedet kan staves med det "j" til sidst..Anastasia, staves nemlig ellers ikke med det??

Har tjekket om man kan stave Anastasija på den måde, og det kan man godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2011

Benjamins'mor

Chiip91 skriver:

Jeg vil oss stave det son fordi det er anderledes, 

Og jeg ved heller ikke om den bindestreg skal være der eller ej

Man kan sige, hvis du fjerner bindestregen, så bliver det ikke nødvendigt at hun skrive hele navnet når hun skriver under på noget.

Self. men som sagt, så har alle mennesker ikke samme holdning, men jeg ville personligt aldrig stave det sådan, også fordi det bliver svært for klasse kammerater, forældre, pædegoger og lærere at skrive det, og ikke mindst hende selv.

Min søn hedder Benjamin, og ville aldrig have valgt at stave det Bennjamin, Benjaminn eller Benyamin. Bare min mening.

Anmeld

19. december 2011

Chiip91

Laura. skriver:

Jeg må erklære mig enig med SussieT.. hvis du kun vil bruge navnet Linnea i daglig tale, så glem bindestregen....? Hun kan jo stadig godt hedde Anastasia som fornavn...

Men navnet Linnea er fint.

Okay tak

Kan godt være at den bindestreg ryder, kan godt se der er forskel nu i siger det

Anmeld

19. december 2011

Chiip91

Benjamins'mor skriver:

Man kan sige, hvis du fjerner bindestregen, så bliver det ikke nødvendigt at hun skrive hele navnet når hun skriver under på noget.

Self. men som sagt, så har alle mennesker ikke samme holdning, men jeg ville personligt aldrig stave det sådan, også fordi det bliver svært for klasse kammerater, forældre, pædegoger og lærere at skrive det, og ikke mindst hende selv.

Min søn hedder Benjamin, og ville aldrig have valgt at stave det Bennjamin, Benjaminn eller Benyamin. Bare min mening.

jaaa, det jo self rigtig nok.....

Kan være det bare bliver Linnea Anastasija og så efter navnet

Jeg elsker bar når navne staves anderledes

Anmeld

19. december 2011

Benjamins'mor

Chiip91 skriver:

jaaa, det jo self rigtig nok.....

Kan være det bare bliver Linnea Anastasija og så efter navnet

Jeg elsker bar når navne staves anderledes

Ja, sådan er man jo så forskellige.

Jeg kunne også godt tænke mig en pige der skulle hedde Irina, men så alligevel ikke, navnet er pænt i sig selv, men stave måden osv, det går bare ikke. Min kæreste synes det minder for meget om Irene.

Anmeld

19. december 2011

Chiip91

Benjamins'mor skriver:

Ja, sådan er man jo så forskellige.

Jeg kunne også godt tænke mig en pige der skulle hedde Irina, men så alligevel ikke, navnet er pænt i sig selv, men stave måden osv, det går bare ikke. Min kæreste synes det minder for meget om Irene.

præcis

Jeg syns så stave måden er rigtig flot, vil så gi ham ret i det minder lidt om irene, 

Anmeld

19. december 2011

jydeinden

min ærlige mening jeg bryder mig ikke om når man efter min mening ødelægger smukke navne som det navn din datter skal have som nummer 2 navn i et forsøg på at være anderledes eller smart.. synes det er smadder synd, både for navnet men så sandelig også for dit barn

men det er bare min mening

Anmeld

19. december 2011

Benjamins'mor

Chiip91 skriver:

præcis

Jeg syns så stave måden er rigtig flot, vil så gi ham ret i det minder lidt om irene, 

Ja, det synes jeg også selv.

Og synes personligt ikke selv man kan hedde Irene når man er et lille barn, og så Irina. Hmm... Det er for tæt.

Anmeld

19. december 2011

SussieThyssen

Chiip91 skriver:

Har tjekket om man kan stave Anastasija på den måde, og det kan man godt

Okie dokie.

Anmeld

19. december 2011

Chiip91

Benjamins'mor skriver:

Ja, det synes jeg også selv.

Og synes personligt ikke selv man kan hedde Irene når man er et lille barn, og så Irina. Hmm... Det er for tæt.

Det vil jeg gi dig helt ret i man ikke kan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.