Hvad synes i ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2011

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Chiip91 skriver:

Er fast besluttet på hvad min datter skal hede 

Linnea-Anastasija

Min mor, far, lillebror og stedfar, syns det er et grimt navn, de kan heller ikke lig der er 2navne, min mor syns det latterligt og have 2navne.
Jeg kommer nok kun til og kalde hende Linnea

Men hvad syns i om navnet? Synes i det samme som dem ? Alle meninger er self velkommen

jeg må desværre tilslutte mig din familie. har aldrig forstået princippet i to navne...som du selv siger kommer du kun til at kalde hende linnea, hvilket jo er et super flot navn

anastasija bryder jeg mig personligt ikke om...måske stavelsen jeg heller ikke kan lide.

men i sidste ende er det ikke op til nogen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2011

Chiip91

mor:) skriver:

jeg må desværre tilslutte mig din familie. har aldrig forstået princippet i to navne...som du selv siger kommer du kun til at kalde hende linnea, hvilket jo er et super flot navn

anastasija bryder jeg mig personligt ikke om...måske stavelsen jeg heller ikke kan lide.

men i sidste ende er det ikke op til nogen

Mange tak

Jaaa tror kun jeg kommer kun til og kalde hende det, 
Det satves meget anderledes, normalt er det jo Anastasia, syns det andet er lidt pænere, og kan godt lig det er anderledes 

Anmeld

19. december 2011

SussieThyssen

Chiip91 skriver:

Er fast besluttet på hvad min datter skal hede 

Linnea-Anastasija

Min mor, far, lillebror og stedfar, syns det er et grimt navn, de kan heller ikke lig der er 2navne, min mor syns det latterligt og have 2navne.
Jeg kommer nok kun til og kalde hende Linnea

Men hvad syns i om navnet? Synes i det samme som dem ? Alle meninger er self velkommen

Linea, som faktisk er den mest korrekte stavemåde er sødt, men stavet på den måde og så med det andet bag ved OG bindestreg..så bliver det da helt umuligt for det stakkels barn...for du er godt klar over at alt officielt, der vil hun få hele baduljen serveret, og skal hun skrive under på noget, SKAL hun skrive det hele, ikke??

Og hvad mening er der i at udstyre hende med bindestreg, hvis du alligevel kun vil kalde hende det første i daglig tale??

Nå nu kom kordegnen vist lige op i mig
Men tænk over det!

Me jeg kan godt lide Linnea, men nr 2 navn bryder jeg mig ikke ret meget om.
Jeg ville nok også nedlægge "bedstemor-veto"
i hverttilfælde mod bindestregen 

Kærligst
Sussie

Anmeld

19. december 2011

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Chiip91 skriver:

Mange tak

Jaaa tror kun jeg kommer kun til og kalde hende det, 
Det satves meget anderledes, normalt er det jo Anastasia, syns det andet er lidt pænere, og kan godt lig det er anderledes 

så slet ikke jeg havde stavet linea forkert...synes også det er flot som du har skrevet det. kan godt forstå man vil have sit barn har et unikt navn

Anmeld

19. december 2011

Benjamins'mor

Personligt ville jeg aldrig vælge det til mit barn.

Men navnet er pænt, måske bare ikke stave måden, jeg ville stave det:

Linea Anastasja.

Linea uden nn. Og så uden bindestreg.

Anmeld

19. december 2011

Chiip91

SussieThyssen skriver:

Linea, som faktisk er den mest korrekte stavemåde er sødt, men stavet på den måde og så med det andet bag ved OG bindestreg..så bliver det da helt umuligt for det stakkels barn...for du er godt klar over at alt officielt, der vil hun få hele baduljen serveret, og skal hun skrive under på noget, SKAL hun skrive det hele, ikke??

Og hvad mening er der i at udstyre hende med bindestreg, hvis du alligevel kun vil kalde hende det første i daglig tale??

Nå nu kom kordegnen vist lige op i mig
Men tænk over det!

Me jeg kan godt lide Linnea, men nr 2 navn bryder jeg mig ikke ret meget om.
Jeg ville nok også nedlægge "bedstemor-veto"
i hverttilfælde mod bindestregen 

Kærligst
Sussie

Som jeg skrev, så er alle meninger self Okay, Alle kan jo ikke have samme mening, og det altid godt og høre andres meninger

Og jo, er klar over hun skal skrive det hele, og self vil jeg da tænke over det. Syns Linnea er pænere end Linea, men det udtales self på samme måde

Anmeld

19. december 2011

Chiip91

mor:) skriver:

så slet ikke jeg havde stavet linea forkert...synes også det er flot som du har skrevet det. kan godt forstå man vil have sit barn har et unikt navn

Jaaa, vil gerne have hun skal hede noget anderledes, noget som ikk så mange heder

Anmeld

19. december 2011

Laura.

Jeg må erklære mig enig med SussieT.. hvis du kun vil bruge navnet Linnea i daglig tale, så glem bindestregen....? Hun kan jo stadig godt hedde Anastasia som fornavn...

Men navnet Linnea er fint.

Anmeld

19. december 2011

SussieThyssen

Chiip91 skriver:

Som jeg skrev, så er alle meninger self Okay, Alle kan jo ikke have samme mening, og det altid godt og høre andres meninger

Og jo, er klar over hun skal skrive det hele, og self vil jeg da tænke over det. Syns Linnea er pænere end Linea, men det udtales self på samme måde

Har du tjekket om nr 2 navn overhovedet kan staves med det "j" til sidst..Anastasia, staves nemlig ellers ikke med det??

Anmeld

19. december 2011

Chiip91

Benjamins'mor skriver:

Personligt ville jeg aldrig vælge det til mit barn.

Men navnet er pænt, måske bare ikke stave måden, jeg ville stave det:

Linea Anastasja.

Linea uden nn. Og så uden bindestreg.

Jeg vil oss stave det son fordi det er anderledes, 

Og jeg ved heller ikke om den bindestreg skal være der eller ej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.