Hvad synes i ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2011

Benjamins'mor

Chiip91 skriver:

Det vil jeg gi dig helt ret i man ikke kan

Hehe, i mine øjne er det navn bare ret gammeldags efterhånden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2011

Chiip91

Benjamins'mor skriver:

Hehe, i mine øjne er det navn bare ret gammeldags efterhånden.

Jaaa, det er det også (;

Anmeld

19. december 2011

Rockertand

Chiip91 skriver:

Som jeg skrev, så er alle meninger self Okay, Alle kan jo ikke have samme mening, og det altid godt og høre andres meninger

Og jo, er klar over hun skal skrive det hele, og self vil jeg da tænke over det. Syns Linnea er pænere end Linea, men det udtales self på samme måde

Har du tænkt over, hvor gammel hun er, før hun kan skrive sit eget navn? 

Jeg er heller ikke så meget for de der "prinsesse-augusta-anastasia-leonora-ibenholt", det lugter lidt af, at forældrene forsøger at gøre sig bemærket og er lidt ligeglade med, om barnet skal forfølges af det resten af livet.

Jeg er selv opvokset med et specielt navn - og gud, hvor har jeg hadet det.

Anmeld

20. december 2011

Nea85

Jeg hedder selv Linnea, og jeg synes selvfølgelig at du skal kalde din datter det
Som de fleste andre i denne debat synes jeg, at du skal undlade bindestregen, hvis du alligevel kun har tænkt dig at bruge Linnea. Navnet er specielt nok i sig selv.
Jeg har altid skullet stave mit navn i alle sammenhænge, og det er ikke sjovt i længden - det hjælper så heller ikke på det at jeg også har et "specielt" efternavn, som jeg også har skullet stave. Men altså.. Man vænner sig til det efterhånden..

Anmeld

20. december 2011

BABYPIGEnr4

Chiip91 skriver:

Er fast besluttet på hvad min datter skal hede 

Linnea-Anastasija

Min mor, far, lillebror og stedfar, syns det er et grimt navn, de kan heller ikke lig der er 2navne, min mor syns det latterligt og have 2navne.
Jeg kommer nok kun til og kalde hende Linnea

Men hvad syns i om navnet? Synes i det samme som dem ? Alle meninger er self velkommen

jeg synes begge navne er fine hver for sig

Anmeld

20. december 2011

Chiip91

Nea85 skriver:

Jeg hedder selv Linnea, og jeg synes selvfølgelig at du skal kalde din datter det
Som de fleste andre i denne debat synes jeg, at du skal undlade bindestregen, hvis du alligevel kun har tænkt dig at bruge Linnea. Navnet er specielt nok i sig selv.
Jeg har altid skullet stave mit navn i alle sammenhænge, og det er ikke sjovt i længden - det hjælper så heller ikke på det at jeg også har et "specielt" efternavn, som jeg også har skullet stave. Men altså.. Man vænner sig til det efterhånden..

Super flot navn du har 

Har overvejet om jeg ikk bare skulle undvære binde stregen så det bar er Linnea-Anastasija 

Anmeld

20. december 2011

Chiip91

BABYPIGEnr4 skriver:

jeg synes begge navne er fine hver for sig

Mange tak 

Anmeld

20. december 2011

Chiip91

Rockertand skriver:

Har du tænkt over, hvor gammel hun er, før hun kan skrive sit eget navn? 

Jeg er heller ikke så meget for de der "prinsesse-augusta-anastasia-leonora-ibenholt", det lugter lidt af, at forældrene forsøger at gøre sig bemærket og er lidt ligeglade med, om barnet skal forfølges af det resten af livet.

Jeg er selv opvokset med et specielt navn - og gud, hvor har jeg hadet det.

Nej har jeg ikk tænkt rigtigt over 

Og har overvejet og slette bindestregen

Anmeld

20. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Linnea er et rigtig pænt navn og det er Anastasia også. Dog ville jeg aldrig bruge en - og binde dem sammen.

Der er sikkert mange andre der har skrevet det... Men hvad med "bare" at kalde hende Linnea Anastasija og så efternavn. Altså, uden bindestreg.

Ville selv først have haft at min kommende skulle hedde Ida-Emilie. Men jeg har også fået fjernet bindestregen da jeg synes det er synd at hun skal skrive så langt et navn når hun skal skrive under på noget

Anmeld

20. december 2011

MorEllen

Chiip91 skriver:

Er fast besluttet på hvad min datter skal hede 

Linnea-Anastasija

Min mor, far, lillebror og stedfar, syns det er et grimt navn, de kan heller ikke lig der er 2navne, min mor syns det latterligt og have 2navne.
Jeg kommer nok kun til og kalde hende Linnea

Men hvad syns i om navnet? Synes i det samme som dem ? Alle meninger er self velkommen

Jeg må indrømme at jeg til en viss grad forstår din families reaktion på navnet... Jeg synes Linnea er et rigtig sødt navn, men Anastasija klinger ikke så godt i mine ører. En anden ting der springer mig i øjnene er stavemåden... Jeg ville stavet det på denne måde: Linea Anastasia. Uden bindestreg.. hvis du vil at hun skal kaldes kun Linea, så er det vel ikke nødvendig med bindestreg?
Uanset hvad vi skriver og mener, så er det din mening der tæller mest

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.