Vores Amstaff snapper af mig, og knurer/viser tænder! :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2011

Laulund87

Christine skriver:

Jeg har hørt det nogle gange før.. At man skal vælte hunden og sætte sig på den  Men jeg er ikke enig i at det er en god ide, fordi jeg for det første synes det er synd for hunden og for det andet tror jeg bare man gør den mere farlig ved at være voldsom.

Du har nok ret i at man desværre ikke kan stole helt på dem ligemeget hvad. Men en dansk/svensk er også mindre, så hvis den skulle finde på at bide tror også det er mindre farligt end når en Amstaff gør det...?

Ej jeg synes det er tosset, det kan man da kalde primitivt

Jo jo helt klart at det ville være et bid der gjorde mindre skade.. Det var også bare pointen at man aldrig kan stole helt på sin hund, uanset race

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2011

Carl-Emil's mor

En hund må GERNE knurre men bide ud og snappe ud må den ikke!!! En hund der knurre siger her er min grænse - det siger min hvis folk vil løfte for det gider hun ikke pg det er ok!!! Men du TS skal gøre op med dig selv om det er kampen værd for med hundens alder og din kærestes snottede adfærd vil det ALDRIG blive bedre!!! Til dem der siger tæsk sæt sig på hunden og hvad ved jeg - ærligt beænd i helved og stakkels jeres dyr! Skal jeres børn også frygte jer?! Det er direkte ubegavethed at komme med sådan udtalelser!! Skam jer helt seriøst!!! Tilbage til TS har I en anden hund?? Jeg håber du tager væk med din søn til du kan få din kæreste på rette spor vedrørende jeres hund.. Kæmpe kram

Anmeld

15. december 2011

Christine

Laulund87 skriver:

Ej jeg synes det er tosset, det kan man da kalde primitivt

Jo jo helt klart at det ville være et bid der gjorde mindre skade.. Det var også bare pointen at man aldrig kan stole helt på sin hund, uanset race

Er helt enig!!

På begge punkter

Anmeld

15. december 2011

Laulund87

Höör skriver:

En hund må GERNE knurre men bide ud og snappe ud må den ikke!!! En hund der knurre siger her er min grænse - det siger min hvis folk vil løfte for det gider hun ikke pg det er ok!!! Men du TS skal gøre op med dig selv om det er kampen værd for med hundens alder og din kærestes snottede adfærd vil det ALDRIG blive bedre!!! Til dem der siger tæsk sæt sig på hunden og hvad ved jeg - ærligt beænd i helved og stakkels jeres dyr! Skal jeres børn også frygte jer?! Det er direkte ubegavethed at komme med sådan udtalelser!! Skam jer helt seriøst!!! Tilbage til TS har I en anden hund?? Jeg håber du tager væk med din søn til du kan få din kæreste på rette spor vedrørende jeres hund.. Kæmpe kram

Jeg havde håbet at du kom på banen for jeg mente nok at have læst at du ved noget om hunde Det kunne ikke passe jeg var den eneste der stejler over det med at sætte sig på den

Anmeld

15. december 2011

Laulund87

Christine skriver:

Er helt enig!!

På begge punkter

Anmeld

15. december 2011

Carl-Emil's mor

Laulund87 skriver:

Jeg havde håbet at du kom på banen for jeg mente nok at have læst at du ved noget om hunde Det kunne ikke passe jeg var den eneste der stejler over det med at sætte sig på den

Jamen det er fuldstændig utopi at sige sådan.. Vi straffer jo heller ikke vores børn med tæsk længere .. Er skræmmende folk stadigvæk lever i sådan en osteklokke... Ja hunden har intet respekt for ts men det får den ikke gennem afstraffelse gennem menneske metoder.. Men jeg ville aldrig beholde sådan en hund fordi så stort arbejde som det kræver med den race kræver det en anden holdning fra kæresten..

Anmeld

15. december 2011

Laulund87

Höör skriver:

Jamen det er fuldstændig utopi at sige sådan.. Vi straffer jo heller ikke vores børn med tæsk længere .. Er skræmmende folk stadigvæk lever i sådan en osteklokke... Ja hunden har intet respekt for ts men det får den ikke gennem afstraffelse gennem menneske metoder.. Men jeg ville aldrig beholde sådan en hund fordi så stort arbejde som det kræver med den race kræver det en anden holdning fra kæresten..

Helt enig Til det hele

Anmeld

15. december 2011

Tvillingemor80

Hvis det var mig så var hunden røget ud og hvis manden ikke forstod det så var han røget med.. jeg skulle IKKE havde sådan en tikkende bombe i huset !

Anmeld

15. december 2011

Wimmie

Laulund87 skriver:

Helt seriøst jeg er i chok Uanset hvilken hund det er så slår man den ikke, tæsker den eller sætter sig på den! Det giver slet ikke respekt, det skaber frygt. Puha jeg har helt ondt i maven over at se hvilke "råd" folk giver til hvordan man "sætter hunden på plads"

Til TS: Få hunden aflivet inden den gør stor skade

Anmeld

15. december 2011

Den lykkelige

Vi havde også en amstaff/bullterrier og efter en måned begyndte hun at knurre og rejse børster af mig og min datter.. Det skete 3 gange og jeg sagde til min kæreste at det var os eller hunden.. ellers ville jeg tage mine ting og gå.. 5 min senere var hun ude af huset og afleveret hos mine svigerforældre.. Jeg synes du skal gøre det samme.. tænk hvis det går galt.. du vil aldrig tilgive dig selv..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.