Jeg kom ind på FG kl. 2 om morgenen. Jeg var helt nede over at jeg sikkert bare blev sendt hjem igen, var 41+4 og sat igang, og forsikret om at det nok ville tage laaaang tid.
Laura tog imod mig, og var helt fantastisk. Ung og rolig, og jeg var i fødsel så jeg måtte blive. Jeg var nødt til at være lidt alene i starten, fordi de havde megatravlt. Der blev ringet en JDM ind, som skulle komme hjemmefra, og i det tidsrum kom der jænvligt sosuer og jdm bagvagt og kiiggede til mig. Efter ca. 1 time, kom jdm bagvagt sammen med Laura, for hun synes jeg skulle "have" hende.
Fra det tidspunkt forlod hun ikke min stue igen, før hendes vagt var slut kl. 7. Hun var fantastisk. Da hun gik kom Birgit - hun var endnu mere fantastisk!! Hun jokede, beroligede, støttede og var lgie præcis som det var bedst for os. Kl. 7.42 er Felix født, og Birgit syede mig, og kiggede ind et par gange inden vi kunne flyttes på Storken omkring middag.
Jeg har ikke "knyttet" bånd eller noget, men jeg håber voldsomt på, at få Birgit som konsultationsJDM næste gang jeg er gravid, og endnu bedre at føde med hende! Jeg havde ikke mødt nogle af dem før - jeg fødte i Kolding.
Anmeld