Nessie skriver:
Jeg har ikke læst hele tråden igennem, men vil dog sige at jeg også har været i pågældende ammerum i Kolding Storcenter.
Det er et ganske udemærket rum, og langt de fleste har en ledsager med af en eller anden art.
Det er jo ikke et rum der er lavet til at skærme blufærdige mødre mod andre, men et rum der er lavet, så man ikke behøver at sidde på en bænk i centeret, eller på en café, og amme sit barn.
Jeg er én af dem der ikke bryder mig specielt meget om at se på ammende mødre mens jeg selv spiser på en café, men i et ammerum er det jo ligesom det vi alle kommer for.
Der er ikke "mande-forbud" i ammerummet, og jeg synes at alle taler dæmpet sammen, og alle er meget diskrete.
Selvfølgelig skal manden have lov til at komme med ind i ammerummet, man kan da ikke byde ham at stå og glo udenfor imens.
Kan man ikke tåle andre i nærheden når man ammer, så bør man nok ikke komme i offentligt rum så længe det står på.
Jeg er selv meget blufærdig, men der er altså bare visse ting man må bide i sig. Manden kan jo fint skifte den lille, mens man selv får pakket tingene sammen.
var også selv meget blufærdig men det er da ikke andres problem.