Megafon meddelelse til Alle!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2011

M (:

Maja84 skriver:

hehe nej, men var hyggeligt alligevel, altid fedt at se det fra en anden synsvinkel

Ja da, fedt at få udfordret sine holdninger på en konstruktiv måde (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

Kløver

M (: skriver:

Ja da, fedt at få udfordret sine holdninger på en konstruktiv måde (:

Helt sikkert, giver jo også stof til eftertanke, og gør man nemmere mødes på midten i en given situation

Anmeld

13. december 2011

Fru Hansen

D-Micka skriver:

Jamen det er jo bare super du også gør det .. For så behøver du ikke gøre det så besværligt for dig selv
Jo de flasker bruger hvis vi er i skoven som skrevet før .. Det er dyrt hvis vi skal bruge penge på patroner hvergang vi skal nogen steder hen .. Du kan jo bare læse mine tidligere svar igennem igen så behøver jeg ikke gentage mig selv ..

Det er slet ikke spor besværligt for jeg er færdig med at amme og give flaske  
Jeg havde fravalgt iiamo, dels fordi jeg ikke havde problemer med at medbringe termokande og dels pga prisen og så også fordi jeg er modstander af brug-og-smid-væk- tanken. Syntes det er sådan et spild med de patroner der bare smides ud.

Fortsat god aften. Nu går jeg i seng

Anmeld

13. december 2011

D-Micka

Fru Hansen skriver:

Det er slet ikke spor besværligt for jeg er færdig med at amme og give flaske  
Jeg havde fravalgt iiamo, dels fordi jeg ikke havde problemer med at medbringe termokande og dels pga prisen og så også fordi jeg er modstander af brug-og-smid-væk- tanken. Syntes det er sådan et spild med de patroner der bare smides ud.

Fortsat god aften. Nu går jeg i seng

Jamen det er jo bare helt fint for dig.. så behøver du jo heller skulle tænke på at bruge ammerum

God nat du

Anmeld

13. december 2011

Fru Hansen

M (: skriver:

Jeg tror at problemet i denne diskussion er, at MÆND ikke skal med i ammestuen.. Ikke så meget om veninder, bedsteforældre eller den anden halvdel af et lebisk par må komme med.

Jeg har flere gange i denne debat skrevet at jeg helst ser at det kun er den ene part m/k der er i ammerummet og alligevel oplever jeg at der sættes spørgsmålstegn ved det. Men ja, jeg vil give dig ret i at der også er en del der bare forventer at manden er med derinde.

Anmeld

13. december 2011

Sees

Først vil jeg lige sige at jeg ikke har læst hele debatten..
Men -
Jeg synes det er noget pjat!
Amning er da det mest naturlige i verden, og hvis mor OG far synes det er en hyggelig stund, hvor baby lige bliver ammet, eller får flaske, og så de sammen pusler og pludre bagefter, så skal de da have lov til det.
Jeg tvivler på at de fleste fædre sidder sig ind i en ammestue med deres børn, for at overbeglo andre mødres bryster, hvor der tilmed hænger en baby suget fast - Ja undskyld mig, men jeg bliver sgu lidt harm over det.
Mens jeg ammede, og gav flaske, var jeg enlig, og jeg misundede faktisk de par der kom op i ammestuen i Bruuns Galleri, for det så sgu så hyggeligt ud at de sad sammen der og spiste lidt mad, ammede og hygge snakkede..

Men det er jo bare min mening

Anmeld

13. december 2011

Fru Hansen

D-Micka skriver:

Jamen det er jo bare helt fint for dig.. så behøver du jo heller skulle tænke på at bruge ammerum

God nat du

ha ha nej heldigvis fristes jeg til at sige.
Men det er dog ikke længe siden at jeg har brugt ammerum.
Du er imponerende skarp på dette vanvittige tidspunkt af døgnet
Godnat - NU går jeg ...

Anmeld

13. december 2011

D-Micka

Fru Hansen skriver:

ha ha nej heldigvis fristes jeg til at sige.
Men det er dog ikke længe siden at jeg har brugt ammerum.
Du er imponerende skarp på dette vanvittige tidspunkt af døgnet
Godnat - NU går jeg ...

Tak tak..
Godnat igen

Anmeld

14. december 2011

skønneunger

så hvis farmand er alene i byen med sit barn og skal give flaske er han forvist til en larmende bænk-cafe eller restaurant? men en mor må godt kunne give sit barn mad i fred og ro? nogle børn kan faktisk ikke bare drikke en flaske hvor som helst, mange børn har brug for fred og ro, og flaskebørn har vel lige så meget ret til madro som ammebørn?

selvfølgelig har far ret til at være i et ammerum!

Anmeld

14. december 2011

skønneunger

Nessie skriver:

Jeg har ikke læst hele tråden igennem, men vil dog sige at jeg også har været i pågældende ammerum i Kolding Storcenter.

Det er et ganske udemærket rum, og langt de fleste har en ledsager med af en eller anden art.
Det er jo ikke et rum der er lavet til at skærme blufærdige mødre mod andre, men et rum der er lavet, så man ikke behøver at sidde på en bænk i centeret, eller på en café, og amme sit barn.

Jeg er én af dem der ikke bryder mig specielt meget om at se på ammende mødre mens jeg selv spiser på en café, men i et ammerum er det jo ligesom det vi alle kommer for.

Der er ikke "mande-forbud" i ammerummet, og jeg synes at alle taler dæmpet sammen, og alle er meget diskrete.

Selvfølgelig skal manden have lov til at komme med ind i ammerummet, man kan da ikke byde ham at stå og glo udenfor imens.

Kan man ikke tåle andre i nærheden når man ammer, så bør man nok ikke komme i offentligt rum så længe det står på.

Jeg er selv meget blufærdig, men der er altså bare visse ting man må bide i sig. Manden kan jo fint skifte den lille, mens man selv får pakket tingene sammen.

helt enig i det hele

var også selv meget blufærdig men det er da ikke andres problem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.