Nessie skriver:
Jeg kan simpelthen ikke få ind i mit hoved at de virkelig vil være bekendt at sende gravide ud på så lang en køretur,bare for at få kontrolleret sin sukkersyge. Det tager vel ca. 2 timer hver vej, og 15 minutter med kontrollen?
Hvis jeg var dig ville jeg prøve at tage en alvorlig snak med dem igen.
Min søster har "almindelig" diabetes (type 1) og har intet hørt om at der skulle flyttes noget fra Kolding Sygehus, så ville da mene at du kunne komme til kontrol der, i det mindste
Håber det der drik hjælper dig,men ville nok mene at der skulle noget mere fysisk til. En kiropraktor tur kunne måske også hjælpe lidt
Har været derovre 2 gange nu, hvor min mormor (en skrap en af slagsen) og jeg har snakket med dem om det ikke kunne lade sig gøre, men vi får samme svar hver gang.
Når jeg er derovre er det ikke kun lige et tjek på sukkertallene. Nej, så skal jeg snakke med en diabetes læge og en sygeplejerske og en anden læge. Og nu her næste gang skal jeg scannes igen.
Min mormor og jeg har dog sagt, at ligger der sne... Så nægter vi! Det ville da være lidt uforsvarligt at køre så langt med en høj gravid, det synes vi i hvert fald 
Anmeld