Jeg gider ikke være gravid mere! Kom ud, NU! :( (langt!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Nessie skriver:

Jeg kan simpelthen ikke få ind i mit hoved at de virkelig vil være bekendt at sende gravide ud på så lang en køretur,bare for at få kontrolleret sin sukkersyge. Det tager vel ca. 2 timer hver vej, og 15 minutter med kontrollen?

Hvis jeg var dig ville jeg prøve at tage en alvorlig snak med dem igen.

Min søster har "almindelig" diabetes (type 1) og har intet hørt om at der skulle flyttes noget fra Kolding Sygehus, så ville da mene at du kunne komme til kontrol der, i det mindste

Håber det der drik hjælper dig,men ville nok mene at der skulle noget mere fysisk til. En kiropraktor tur kunne måske også hjælpe lidt

Har været derovre 2 gange nu, hvor min mormor (en skrap en af slagsen) og jeg har snakket med dem om det ikke kunne lade sig gøre, men vi får samme svar hver gang.

Når jeg er derovre er det ikke kun lige et tjek på sukkertallene. Nej, så skal jeg snakke med en diabetes læge og en sygeplejerske og en anden læge. Og nu her næste gang skal jeg scannes igen.

Min mormor og jeg har dog sagt, at ligger der sne... Så nægter vi! Det ville da  være lidt uforsvarligt at køre så langt med en høj gravid, det synes vi i hvert fald

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

l.kjoeller skriver:

Du får også lige en ordentlig kram af mig

Mange tak

Anmeld

14. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Rødhætte skriver:

Kan godt forstå at det hele virker uoverskueligt, men alligevel skal du ønske dig at hun bliver i mave til termin. Jeg fødte 36+4 og er jo næsten til normal tid, men han var ikke så stor og måtte få sonde. Det ødelag så amningen som jeg så gerne ville have til at fungere.. Så hold ud!

P.s ang søvn ja så har jeg ikke sovet en hel nat i 11-12 mdr.. Så ja nu er du i det mindste i øvelse

Ja, jeg ønsker selvfølgelig også min lille pige det bedste. Og angående søvnen, tjo... Jeg kommer ikke til at mangle den når hun er her, for jeg får jo ingen allerede nu

Anmeld

14. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Katte87 skriver:

Ja det er selvfølgelig rigtigt! Så langt så godt. Så må man tage de små positive ting og holde fast i dem! Så skal de sidste 5 uger nok flyve afsted. 

Jeg håber og krydser  i hvert fald!

Anmeld

14. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Maja_4000 skriver:

Årh .. Jeg kan godt huske det ! Jeg havde også bækkenløsning og sukkersyge
Håber dog den lille bliver derinde lidt endnu alligevel Hehe

Herfra

Hehe, mange tak

Jeg håber og VED at hun bliver derinde et stykke tid endnu. Uanset hvor meget jeg ønsker hende ud

Anmeld

14. december 2011

Dansker I Holland

Åhhh altså hvor er det da uretfærdigt Jeg kan ikke hjælpe men jeg kan SÅ godt følge dig snøft... Håber tiden snart går lidt hurtigere da.. 

Anmeld

14. december 2011

.....

rikkeregnbue skriver:

Tusind tak  Og jeg håber på det

Det gør du, det ved jeg at du gør! - Du skal jo se hende som har givet dig problemerne så du kan skælde hende ud, høhøhø

Anmeld

14. december 2011

Nessie

rikkeregnbue skriver:

Har været derovre 2 gange nu, hvor min mormor (en skrap en af slagsen) og jeg har snakket med dem om det ikke kunne lade sig gøre, men vi får samme svar hver gang.

Når jeg er derovre er det ikke kun lige et tjek på sukkertallene. Nej, så skal jeg snakke med en diabetes læge og en sygeplejerske og en anden læge. Og nu her næste gang skal jeg scannes igen.

Min mormor og jeg har dog sagt, at ligger der sne... Så nægter vi! Det ville da  være lidt uforsvarligt at køre så langt med en høj gravid, det synes vi i hvert fald

De må da komme med en ordentlig forklaring, alt det der du render til gjorde jeg da også i Kolding, og jeg var blevet tosset hvis de ville sende mig til OUH.

Det lyder som om der er nogen der er faldet over en mærkelig regel, og nu vil de bare ikke give sig.

Næste gang må du med klare meldinger fortælle dem at du altså har fået bækkenløsning, og ikke kan klare den lange køretur. Det hjælper sikkert ikke, men brokkeriet skal de da have med på vejen

Anmeld

14. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Dansker I Holland skriver:

Åhhh altså hvor er det da uretfærdigt Jeg kan ikke hjælpe men jeg kan SÅ godt følge dig snøft... Håber tiden snart går lidt hurtigere da.. 

Århhh, tusind tak!

Anmeld

14. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Strawberry skriver:

Det gør du, det ved jeg at du gør! - Du skal jo se hende som har givet dig problemerne så du kan skælde hende ud, høhøhø

...Jep, og samtidig kan jeg så liiiige skælde hende ud for at hun tæsker mig gul og blå invendig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.