Jeg gider ikke være gravid mere! Kom ud, NU! :( (langt!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

babymus77 skriver:

Kram kram kram søde;-))) Self overlever du!!! Det er bare super hårdt når det ramler det hele!!! Tænk på når julen og nytåret er ovre så er der ikke så længe endnu!!!! Du får sikkert den skønneste lille pige inden så forfærdelig længe;-))) mange kramm din vej, med ønsket om en glædelig jul og et fantastisk lykkebringende nytår!!!!!! Knus Anne

Tusind tak, hvor er du sød! Det varmede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

LouiseRH

Jeg har sagt det før og nu siger jeg det igen!

Det skal nok gå mulle!

Bare tænk på at om max. 6 uger og 2 dage sidder du med den dejligste lille prinsesse i hænderne og er verdens lykkeligste rikke!

Du skal nok klare den, der kommer jo noget fantastisk ud af det i sidste ende

Og så fokuser endelig på alt det positive! I skal flytte om 2 dage og så kan du ENDELIG få det længe ventede prinsesseværelse i orden!

Vil med glæde komme HVER dag og give dig en rigtig krammer og hjælpe dig til at holde humøret oppe

Anmeld

13. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

bulderfiz skriver:

Jeg har sagt det før og nu siger jeg det igen!

Det skal nok gå mulle!

Bare tænk på at om max. 6 uger og 2 dage sidder du med den dejligste lille prinsesse i hænderne og er verdens lykkeligste rikke!

Du skal nok klare den, der kommer jo noget fantastisk ud af det i sidste ende

Og så fokuser endelig på alt det positive! I skal flytte om 2 dage og så kan du ENDELIG få det længe ventede prinsesseværelse i orden!

Vil med glæde komme HVER dag og give dig en rigtig krammer og hjælpe dig til at holde humøret oppe

Du er så sød...

Det er bare HÅRDT at det hele pludselig skal være modgang..

Du behøver dog ikke kæmpe dig herud hver dag  Selvom det kunne være rart med en daglig krammer!

Anmeld

13. december 2011

Madam Blå

rikkeregnbue skriver:

Hej piger.

Jeg er i dag 34+1 og jeg gider ikke mere! Jeg har hele vejen igennem egentlig haft den letteste graviditet overhovedet. Ingen kvalme, ingen ømme bryster, ingen noget som helst.. MEN BANG! Og så ramte det mig..

Her sidder jeg så i dag med bækkenløsning, hvilket efterhånden er ved at være FORFÆRDELIGE smerter. Jeg kan ikke holde ud af stå og gå for længe, men jeg kan sgu f*ndme heller ikke holde ud at sidde ned for længe heller! Jeg får ingen nattesøvn og har ikke gjort det de sidste 3-4 uger! Jeg kan bare ikke finde roen til at falde i søvn, og så har min lille dejlige prinsesse det med at vække mig med spark og i maven når jeg endelig falder i søvn! Grr.. Udover det, tjo.. Så har jeg jo forresten også lige fået konstateret graviditetssukkersyge, så det er jo bare SKIDE FEDT DET HELE!  Nej.. Jeg gider faktisk ikke være med mere! Mine sukkertal ligger heldigvis pænt indtil videre, meeeeen til sidste tjek på OUH skulle det da lige frem at mit blodtryk også ligger for højt.. Så udover at stikke mig selv i fingeren 4 gange dagligt skal jeg da også lige måle mit blodtryk 2 gange dagligt.

HVORFOR LIGE MIG... OG SÅ PÅ EN GANG!

Jeg elsker min lille pige allerede højere end jeg nogensinde kunne forestille mig. Men jeg gider helt ærligt ikke være gravid mere. Jeg føler ikke det er til andet end besvær! Jeg kan INGENTING. Jeg må INGENTING.

Har 5 uger og 6 dage til termin... Og jeg er ikke sikker på jeg overlever!

Krammere modtages med kyshånd!

Åh jeg ved hvordan du har det. Blev sat igang 37+5 pga meget svær bækkenløsning.. Det var forfærdeligt at være gravid! Havde bl fra start af og fra uge 25 kunne jeg kun ligge ned.. Fik morfinpræparater til at hjælpe på smerterne, og ikke engang det hjalp godt. Føler virkelig med dig!!

Men jeg kan sige dig, jeg fødte for over seks uger siden den skønneste pige <3 Og hun var det hele værd! Selvom der gik lidt, inden min moderkærlighed kom - var så udkørt af graviditeten, at jeg frygtede at blive mor.. Tænk hvis jeg heller ikke magtede det..

Og ved du hvad - jeg kunne gå rundt inde på min stue på morbarn 10 timer efter jeg havde født! Gik ellers med krykker eller sad i kørestol.

Jeg lover dig, at du overlever - og at det ender godt

Har du ikke nogle veninder eller familie, der kan komme og underholde dig? SÅ kan de høre på ens brok, og så kan man undskylde når man engang har født, for at have været så nederen.

Føler virkelig med dig!

Anmeld

13. december 2011

babymus77

rikkeregnbue skriver:

Tusind tak, hvor er du sød! Det varmede

Det var så lidt;-) Jeg kan godt forstå den sidste tid føles lang, når det hele ramler!!!! Jeg er nygravid, stort ønske;-) Har haft de værste kvalme og bryst spændinger, som forsvandt begge dele som dug fra solen for en uges tid siden. Har haft den vildest gang virus den sidste uge, ørepine, hovedpine, ondt i halsen, hostet så jeg troede mine indvolde faldt ud!!! Ondt i hele kroppen!!! Så stoppet næse at jeg har siddet op og sovet max 1-1.5 time den sidste uge!!! Fået et sår under næsen af forkølelsen, sku se tiden an sagde lægen da de ikk ville give mig noget!!!! Blev nervøs da jeg jo ved mange mister der hvor jeg er nu, 7+4.., tog en scanning i dag.... Så hjerte blink første gang allerede i uge 5+6 .... så fantastisk;-). Så var så nervøs da jeg ingen symp har mere, men lille og fin var den vokset så flot;-)) hjertet galoperede derud af;-))). Kender godt når man trænger til lidt omsorg og skulderklap, så det får du hermed fra mig;-)) Den sidste tid skal nok gå hurtig;-)) knuuuuuuuuuuuuuuuuuus;-)

Anmeld

13. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Madam Blå skriver:

Åh jeg ved hvordan du har det. Blev sat igang 37+5 pga meget svær bækkenløsning.. Det var forfærdeligt at være gravid! Havde bl fra start af og fra uge 25 kunne jeg kun ligge ned.. Fik morfinpræparater til at hjælpe på smerterne, og ikke engang det hjalp godt. Føler virkelig med dig!!

Men jeg kan sige dig, jeg fødte for over seks uger siden den skønneste pige <3 Og hun var det hele værd! Selvom der gik lidt, inden min moderkærlighed kom - var så udkørt af graviditeten, at jeg frygtede at blive mor.. Tænk hvis jeg heller ikke magtede det..

Og ved du hvad - jeg kunne gå rundt inde på min stue på morbarn 10 timer efter jeg havde født! Gik ellers med krykker eller sad i kørestol.

Jeg lover dig, at du overlever - og at det ender godt

Har du ikke nogle veninder eller familie, der kan komme og underholde dig? SÅ kan de høre på ens brok, og så kan man undskylde når man engang har født, for at have været så nederen.

Føler virkelig med dig!

Det er rart at høre at det hele ender godt!

Og nix, jeg har desværre ikke rigtigt nogen veninder.  Jeg har min mor, og hun er dagplejemor så jeg tilbringer en del tid ovre ved hende på gulvet med de små.. Og det hjælper nu heller ikke altid på tålmodigheden med at få hende ud.

Anmeld

13. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

babymus77 skriver:

Det var så lidt;-) Jeg kan godt forstå den sidste tid føles lang, når det hele ramler!!!! Jeg er nygravid, stort ønske;-) Har haft de værste kvalme og bryst spændinger, som forsvandt begge dele som dug fra solen for en uges tid siden. Har haft den vildest gang virus den sidste uge, ørepine, hovedpine, ondt i halsen, hostet så jeg troede mine indvolde faldt ud!!! Ondt i hele kroppen!!! Så stoppet næse at jeg har siddet op og sovet max 1-1.5 time den sidste uge!!! Fået et sår under næsen af forkølelsen, sku se tiden an sagde lægen da de ikk ville give mig noget!!!! Blev nervøs da jeg jo ved mange mister der hvor jeg er nu, 7+4.., tog en scanning i dag.... Så hjerte blink første gang allerede i uge 5+6 .... så fantastisk;-). Så var så nervøs da jeg ingen symp har mere, men lille og fin var den vokset så flot;-)) hjertet galoperede derud af;-))). Kender godt når man trænger til lidt omsorg og skulderklap, så det får du hermed fra mig;-)) Den sidste tid skal nok gå hurtig;-)) knuuuuuuuuuuuuuuuuuus;-)

Du har da heller ikke været helt for heldig... Hold da op en smøre du har været igennem!

Anmeld

13. december 2011

babymus77

rikkeregnbue skriver:

Du har da heller ikke været helt for heldig... Hold da op en smøre du har været igennem!

Mit er jo heldigvis kortvartig en uge er jo ingenting;-) men pyhh hvor har jeg været syg!!!! Heldigvis trives lille bebs;-))

Anmeld

13. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

babymus77 skriver:

Mit er jo heldigvis kortvartig en uge er jo ingenting;-) men pyhh hvor har jeg været syg!!!! Heldigvis trives lille bebs;-))

Det var godt  Skal selv til scanning igen på fredag og GLÆDER mig til at se min øjesten igen

Anmeld

14. december 2011

Hougaard92

kæmpe krammer herfra

håber du klare den, har ikke selv prøvet at være gravid endnu. Men tror på at det er hårdt. også især i din situation.

glæder mig til at se billeder af lille ida

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.