Jeg gider ikke være gravid mere! Kom ud, NU! :( (langt!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.359 visninger
76 svar
0 synes godt om
13. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Hej piger.

Jeg er i dag 34+1 og jeg gider ikke mere! Jeg har hele vejen igennem egentlig haft den letteste graviditet overhovedet. Ingen kvalme, ingen ømme bryster, ingen noget som helst.. MEN BANG! Og så ramte det mig..

Her sidder jeg så i dag med bækkenløsning, hvilket efterhånden er ved at være FORFÆRDELIGE smerter. Jeg kan ikke holde ud af stå og gå for længe, men jeg kan sgu f*ndme heller ikke holde ud at sidde ned for længe heller! Jeg får ingen nattesøvn og har ikke gjort det de sidste 3-4 uger! Jeg kan bare ikke finde roen til at falde i søvn, og så har min lille dejlige prinsesse det med at vække mig med spark og i maven når jeg endelig falder i søvn! Grr.. Udover det, tjo.. Så har jeg jo forresten også lige fået konstateret graviditetssukkersyge, så det er jo bare SKIDE FEDT DET HELE!  Nej.. Jeg gider faktisk ikke være med mere! Mine sukkertal ligger heldigvis pænt indtil videre, meeeeen til sidste tjek på OUH skulle det da lige frem at mit blodtryk også ligger for højt.. Så udover at stikke mig selv i fingeren 4 gange dagligt skal jeg da også lige måle mit blodtryk 2 gange dagligt.

HVORFOR LIGE MIG... OG SÅ PÅ EN GANG!

Jeg elsker min lille pige allerede højere end jeg nogensinde kunne forestille mig. Men jeg gider helt ærligt ikke være gravid mere. Jeg føler ikke det er til andet end besvær! Jeg kan INGENTING. Jeg må INGENTING.

Har 5 uger og 6 dage til termin... Og jeg er ikke sikker på jeg overlever!

Krammere modtages med kyshånd!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

MissTas

rikkeregnbue skriver:

Hej piger.

Jeg er i dag 34+1 og jeg gider ikke mere! Jeg har hele vejen igennem egentlig haft den letteste graviditet overhovedet. Ingen kvalme, ingen ømme bryster, ingen noget som helst.. MEN BANG! Og så ramte det mig..

Her sidder jeg så i dag med bækkenløsning, hvilket efterhånden er ved at være FORFÆRDELIGE smerter. Jeg kan ikke holde ud af stå og gå for længe, men jeg kan sgu f*ndme heller ikke holde ud at sidde ned for længe heller! Jeg får ingen nattesøvn og har ikke gjort det de sidste 3-4 uger! Jeg kan bare ikke finde roen til at falde i søvn, og så har min lille dejlige prinsesse det med at vække mig med spark og i maven når jeg endelig falder i søvn! Grr.. Udover det, tjo.. Så har jeg jo forresten også lige fået konstateret graviditetssukkersyge, så det er jo bare SKIDE FEDT DET HELE!  Nej.. Jeg gider faktisk ikke være med mere! Mine sukkertal ligger heldigvis pænt indtil videre, meeeeen til sidste tjek på OUH skulle det da lige frem at mit blodtryk også ligger for højt.. Så udover at stikke mig selv i fingeren 4 gange dagligt skal jeg da også lige måle mit blodtryk 2 gange dagligt.

Jeg elsker min lille pige allerede højere end jeg nogensinde kunne forestille mig. Men jeg gider helt ærligt ikke være gravid mere. Jeg føler ikke det er til andet end besvær! Jeg kan INGENTING. Jeg må INGENTING.

kæmpe krammer herfra Du er da godtnok uheldig

sådan havde jeg det de første 25 uger af min graviditet.. virkelig ømme bryster samt kvalme og opkast 5-6 gange dagligt.. på det tidspunkt var jeg udmattet og træt af at føle mig "syg" fremfor gravid.. men det har heldigvis vendt ved mig og nu har jeg det bedre end nogensinde før og kan heldigvis nyde den sidste tid af min graviditet

Anmeld

13. december 2011

SussieThyssen

rikkeregnbue skriver:

Hej piger.

Det gør du..og så får du lige et Sussieknus med på vejen

Kærligst
Sussie

Anmeld

13. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

MissTas skriver:

kæmpe krammer herfra Du er da godtnok uheldig

sådan havde jeg det de første 25 uger af min graviditet.. virkelig ømme bryster samt kvalme og opkast 5-6 gange dagligt.. på det tidspunkt var jeg udmattet og træt af at føle mig "syg" fremfor gravid.. men det har heldigvis vendt ved mig og nu har jeg det bedre end nogensinde før og kan heldigvis nyde den sidste tid af min graviditet

Du er heldig ... Jeg sidder her med tårer i øjnene for jeg ved ikke hvordan jeg skal klare den sidste tid!  

Ingen søvn kan jeg leve med, så er jeg da klar på ingen søvn når hun melder sin ankomst.. Men resten... Åh gud

Anmeld

13. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

SussieThyssen skriver:

Det gør du..og så får du lige et Sussieknus med på vejen

Kærligst
Sussie

Mange tak!

Anmeld

13. december 2011

MissTas

rikkeregnbue skriver:

Du er heldig ... Jeg sidder her med tårer i øjnene for jeg ved ikke hvordan jeg skal klare den sidste tid!  

Ingen søvn kan jeg leve med, så er jeg da klar på ingen søvn når hun melder sin ankomst.. Men resten... Åh gud

nej forstår sq godt at det er hårdt

du må prøve at tænke positivt på det og tænke på hvor dejlig en skabning der kommer ud af det

Anmeld

13. december 2011

Bassemor<3

STOR krammer til dig søde ! det lyder ikke rart !  Sender masser af veestøv, når du lige når de min. 37 uger  

Anmeld

13. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

MissTas skriver:

nej forstår sq godt at det er hårdt

du må prøve at tænke positivt på det og tænke på hvor dejlig en skabning der kommer ud af det

Jeg prøver så godt jeg kan i hvert fald!

Anmeld

13. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

babyboy2012 skriver:

STOR krammer til dig søde ! det lyder ikke rart !  Sender masser af veestøv, når du lige når de min. 37 uger  

Tusind tak for kram  Ja, så må det godt snart være uge 37!  Heldigvis skal vi flytte om 2 dage, så går tiden forhåbentligt lidt hurtigere når vi skal til og få ting på plads og ordne lille pigens værelse osv.

Anmeld

13. december 2011

babymus77

Kram kram kram søde;-))) Self overlever du!!! Det er bare super hårdt når det ramler det hele!!! Tænk på når julen og nytåret er ovre så er der ikke så længe endnu!!!! Du får sikkert den skønneste lille pige inden så forfærdelig længe;-))) mange kramm din vej, med ønsket om en glædelig jul og et fantastisk lykkebringende nytår!!!!!! Knus Anne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.