Hej piger.
Jeg er i dag 34+1 og jeg gider ikke mere! Jeg har hele vejen igennem egentlig haft den letteste graviditet overhovedet. Ingen kvalme, ingen ømme bryster, ingen noget som helst.. MEN BANG! Og så ramte det mig..
Her sidder jeg så i dag med bækkenløsning, hvilket efterhånden er ved at være FORFÆRDELIGE smerter. Jeg kan ikke holde ud af stå og gå for længe, men jeg kan sgu f*ndme heller ikke holde ud at sidde ned for længe heller! Jeg får ingen nattesøvn og har ikke gjort det de sidste 3-4 uger! Jeg kan bare ikke finde roen til at falde i søvn, og så har min lille dejlige prinsesse det med at vække mig med spark og i maven når jeg endelig falder i søvn! Grr.. Udover det, tjo.. Så har jeg jo forresten også lige fået konstateret graviditetssukkersyge, så det er jo bare SKIDE FEDT DET HELE!
Nej.. Jeg gider faktisk ikke være med mere! Mine sukkertal ligger heldigvis pænt indtil videre, meeeeen til sidste tjek på OUH skulle det da lige frem at mit blodtryk også ligger for højt.. Så udover at stikke mig selv i fingeren 4 gange dagligt skal jeg da også lige måle mit blodtryk 2 gange dagligt.
HVORFOR LIGE MIG... OG SÅ PÅ EN GANG! 

Jeg elsker min lille pige allerede højere end jeg nogensinde kunne forestille mig. Men jeg gider helt ærligt ikke være gravid mere. Jeg føler ikke det er til andet end besvær! Jeg kan INGENTING. Jeg må INGENTING.
Har 5 uger og 6 dage til termin... Og jeg er ikke sikker på jeg overlever! 

Krammere modtages med kyshånd!
Anmeld